Legmethode 36 kaarten

Gestart door Zonnetjeinhuis, januari 06, 2014, 15:06:09 PM

Zonnetjeinhuis

http://www.youtube.com/watch?v=GGUil5JjixE

Wie helpt met interpreteren van mijn 36-kaartenlegging van vandaag?
muis     hond     heer     ruiker    dame      beer          lelie    wolken    tuin
kruis     boom    zeis      maan     huis        toren        vos     zon         ruiter
berg      ring      slang    hart       sleutel     doodskist  boek   schip       brief
weg      ster      klaver   vogels    ooievaar   vissen      roe     kind         anker

groetjes,
Zonnetjeinhuis

Eva_84

Dag zonnetje,

muis     hond     heer     ruiker    dame      beer          lelie    wolken    tuin
kruis     boom    zeis      maan     huis        toren        vos     zon         ruiter
berg      ring      slang    hart       sleutel     doodskist  boek   schip       brief
weg      ster      klaver   vogels    ooievaar   vissen      roe     kind         anker

In je verleden: De heer die ontrouw was (muis-hond-heer) en een andere dame in het spel;
Dit heeft gevolgen in je heden: er komen nogal wat veranderingen in huis; een oplossing wordt gevonden (naast sleutel ook hart en kist, gevoelens die veranderen, je moet iets op gevoelsvlak achter jou laten). Ook heel wat emoties gaande (vissen in het huis van de Sleutel). Het huis kan ook staan voor jezelf, dat je een innerlijke verandering doormaakt.
In je toekomst krijg je steun van een oudere (spirituele) dame uit je omgeving, die je door een moeilijke tijd helpt.
Ik ga er vanavond nog wat verder naar kijken, en ik vul dit morgen verder aan.
Liefs  :-*

Zonnetjeinhuis

Citaat van: Eva_84 op januari 06, 2014, 17:31:03 PM
Dag zonnetje,

In je verleden: De heer die ontrouw was (muis-hond-heer) en een andere dame in het spel;
Dit heeft gevolgen in je heden: er komen nogal wat veranderingen in huis; een oplossing wordt gevonden (naast sleutel ook hart en kist, gevoelens die veranderen, je moet iets op gevoelsvlak achter jou laten). Ook heel wat emoties gaande (vissen in het huis van de Sleutel). Het huis kan ook staan voor jezelf, dat je een innerlijke verandering doormaakt.
In je toekomst krijg je steun van een oudere (spirituele) dame uit je omgeving, die je door een moeilijke tijd helpt.
Ik ga er vanavond nog wat verder naar kijken, en ik vul dit morgen verder aan.
Liefs  :-*

Nou, Eva, wat je verteld klopt. Waar ik aan denk is wat fijn dat er een oplossing wordt gevonden.
Hoop dat je iets meer te weten gaat komen over de relatie die ik met deze man heb, die inderdaad ontrouw was, maar eigenlijk niet want hij is eerlijk en geeft aan wat er gebeurd aan zijn andere relatie. Die dame is vast een kennis die ik al een paar jaar ken. Benieuwd wat je morgen ziet. Reuze bedankt! Die emoties kloppen wel, trouwens ook vandaag een crematie gehad, is een klant, maar voelt als een familielid.
fijne avond!
groetjes,
Zonnetjeinhuis

Eva_84

Bedankt voor de feedback.
Wat me gisteren nog te binnen schoot, is dat huis-sleutel-ooievaar ook om een verhuis kan gaan, de sleutel van je nieuwe woning (mss een appartementje, dichtbij je werk? maan-huis-toren)
Heb nog wat verder gekeken, en als je specifiek om je relatie vraagt zie ik het volgende (ik weet niet of het klopt hé dus niet kwalijk nemen):
De heer staat in je verleden (ook de andere "relatiekaartjes" zoals de ring en hart staan links,het verleden), ik denk dat er iets wordt afgesloten met deze heer.
Tussen jullie staat de ruiker, wat toont dat jullie leuke contacten hebben. Ruiker kan staan voor cadeau's, uitjes, een leuke tijd, volgens mij verwent die heer je wel. Maar ik heb het gevoel dat het niet dieper gaat dan genieten van leuke dingen, een beetje op de oppervlakte. De Ruiker kan ook als persoonskaart bekeken worden, en dan zou het letterlijk betekenen dat er een dame tussen jullie staat.
De kaartjes rond de ring (relatie) zijn een beetje somber, berg-ring-slang, een relatie die moeilijkheden kent door misleiding, leugens. Ook hier staat er een andere dame bij (de slang). De andere vrouw hangt altijd ergens als een schaduw over jullie relatie.
Andersom: boom-ring-ster: je leert veel uit deze relatie, het doet je groeien.
of weg - ring - zeis: er wordt een keuze gemaakt in de relatie, er wordt iets afgekapt.
of kruis - ring - klaver: een moeilijke tijd door de relatie, maar met de klaver zou de moeilijke tijd niet lang meer duren, of vind je ergens onverwacht geluk in.
Als ik naar de huizen kijk, staat de heer in het huis van het Schip, de heer vaart een nieuwe koers uit, er verandert iets, of hij gaat misschien even naar het buitenland.
Jijzelf staat in het huis van de Boom, je leert veel uit deze periode, lessen die je verder helpen op je levenspad.
De ring staat in het huis van de Tuin, ken je die persoon vanuit je omgeving/vriendenkring? Of via via?
Omgekeerd staat in het huis van de Ring de Kist: veranderingen, iets wordt afgewerkt zodat er een nieuw begin kan komen. In het huis van de Heer staat de weg: een keuze die de heer zal moeten maken, de keuze komt van de heer uit.
In het huis van de Dame staat de Ster: wensen, vooruitgang, doelgerichtheid, een nieuw begin.

Liefs, Eva

Zonnetjeinhuis

Ben benieuwd, Eva.
Het kan nog alle kanten opgaan dus.
Dankjewel voor je uitgebreide duiding!

groetjes,

Zon

Lief

Een nieuw begin inderdaad voor de dame. De heer heeft een keuze gemaakt en gaat zijn eigen weg. Heer staat links dus is het verleden. De dame zal inderdaad altijd tussen jullie in blijven staan en op deze basis is geen gelukkige relatie te bouwen.

Er komt vast een mooie tijd voor je aan Zonnetje. Dagkaartjes zeggen ook dat het over waait. Vaak romantiseer je op dit moment dingen voor jezelf en voor de ander. Dat is ook vrij logisch.

Kenden jullie elkaar via social media? (tuin).

Fijne zondag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Zonnetjeinhuis

Hoi Lief,

We kennen elkaar al bijna ons hele leven. Nou jij weer :D.

groetjes,

Zonnetje

Zonnetjeinhuis

Weet je wat, ik leg er weer 36 kaarten op met de vraag. Welke oplossing heeft mijn lief in de toekomst voor onze relatie.

sleutel  + muizen  + zon     + zeis + dame      + slang + hart        + ring        + vogels
schip    + ruiter     + klaver + vos  + maantje + boom + kruis       + ooievaar + toren
wolken + ruiker    + beer    + weg + brief       + berg  + anker       + sterren  + roe
kind     + hond     + huis    + heer + vissen    + boek  + doodskist + lelie       + tuin

Aangezien de partner en persoonskaart niet op een lijn diagonaal of horizontaal of verticaal liggen moet je de kaarten voor allebei op dezelfde manier interpreteren en horizontale en verticale en diagonale lijnen trekken.
In mijn geval liggen de dame en de heer allebei aan de rand van het spel, dat betekent dat er een omwenteling staat te gebeuren. Boven het hoofd van de dame ligt niks meer, het gaat binnenkort dus qua omwenteling gebeuren. Boven het hoofd van de heer staat hetzelfde te gebeuren als wat in het verleden van de dame is gebeurd, nl. een scheiding en daaruit een nieuwe weg om te bewandelen. In de toekomst van de dame staat een waarschuwingskaart en verder hart en ring en vogels. Ik concludeer daaruit dat de liefde in mijn leven een innige band wordt en kort leed nog te verwachten is. In het verleden van de heer liggen de kaarten van huisje-boompje- beestje, letterlijk kind, hond en huis. Dat klopt, hij is getrouwd, heeft kinderen en een huis.  In de toekomst van de heer wijzen de kaarten erop dat er winsten of erfenissen te verwachten zijn? Er is een doodskist en vissen te zien van een lelie, dus oudere heer. Dat geld kan hij goed gebruiken.
Links horizontaal van de dame liggen de kaarten: oplossing wat verdriet gaf maar weer goed gekomen is: een scheiding. (Dat klopt)
Links naar onder diagonaal is voor de dame een relatie te zien met tweestrijd en jaloezie (klopt). Naar links diagonaal is er ook dezelfde tweestrijd voor de heer te zien die een oplossing gevonden heeft voor zijn tweestrijd heeft gevonden door te reizen (ruiter). Rechts diagonaal naar beneden ligt een rij kaarten vanaf de dame die wijzen op een trouwe heer die hulpvaardig is en die levenslang (boom) geluk brengt.
Rechts diagonaal naar boven voor de heer liggen brief, boom en hart. Hij krijgt misschien bericht over zijn gezondheid, zijn hart? Verder zijn de kaarten rondom de ring: liefde, verdriet, verandering, officieel en kortdurend leed (vogels) of liefdesnestje. Voor de heer zou die interpretatie hetzelfde zijn, daar lees ik uit dat het over de liefde tussen beide personen gaat. Die liefde zal verdriet brengen wat veranderen gaat. Er komt een officieel liefdesnestje.

Lief

Ah vanuit de wieg, spannend.....
Look for the answer inside your question...

Zonnetjeinhuis

Diagonaal naar beneden van de dame is boom, anker en lelie. Het kan zijn dat in de toekomst een oudere heer die trouw is aan haar ziek wordt.

Zonnetjeinhuis

Citaat van: Lief op januari 14, 2014, 17:58:03 PM
Ah vanuit de wieg, spannend.....
Vanuit de tienerjaren...heel spannend!

Sweetie

Zonnetje,

Nee meid , geen ommekeer , je hebt de verkeerde rand daarvoor , moet de rechter of de linkerrand zijn om een totale omwenteling te verkrijgen , de bovenste rand is dat je overzicht hebt over alles , als je helemaal aan de onderkant ligt betekend het dat het zwaar weegt ( het leven ) , nu lijk je over vele zaken controle te hebben ..
Maar ik heb nu niet echt de tijd meid om verder te kijken , dat zal ik na het einde van de week toe doen .

Suzy

Zonnetjeinhuis

Hoi Suzy,

Dankjewel voor het delen van je inzichten. Ik ben nog aan het leren zo je ziet.
Wat je nu al gezien hebt, klopt!

groetjes,

Zonnetje