Hoe kan ik dit liefdevol aanpakken!

Gestart door shipping, januari 05, 2014, 10:13:20 AM

shipping

Gisteren een familieopstelling gedaan en ook eens eventjes dit item ter sprake gebracht.

Het komt allemaal goed, héél goed zelfs.
Ik jaag dit jaar mijn droom na die ik in feite al had opgegeven. Ik verhuis terug naar de plaats waar ik mijn loopbaan begonnen ben en noodgedwongen moest verhuizen naar de plaats waar ik nu sta. Het zat er niet meer in om terug naar daar te muteren maar dit jaar gaan er 2 personen op pensioen en lijkt het dus wel te lukken. Joepie

Ik zie dit zo helemaal voor mij en dit gaat mij zeker lukken. Ik verdien die plaats... :D

shipping

Sweetie

 :D :D
Mooi , wat ben ik ook tevreden dat jij het positief inziet
Dikke knuffel
Suus

shipping

Ja bedankt Suzy!

Dit bewijst nog maar eens om je dromen nooit op te geven.

Alles, maar dan ook alles ga ik doen wat in mijn macht ligt om die plaats te bemachtigen.
Oke, het zal pas voor september zijn maar het wachten lijkt me de moeite waard.
Gelukkig heb ik nog enkele foto's van op die werkplaats en die bekijk ik regelmatig zodat die plaats weer goed in mijn geheugen gegrift staat.

ik ga er 500 % voor.   :D :D :D 8)

Sweetie

hihihihi

Wa goed .. zie je dat alles op je pad komt !

Altijd positief blijven hihihi

XXX
Suus

shipping

Hallo,

Ben deze week geëvalueerd door de baas. Het kwam in feite een beetje onverwacht moet ik zeggen en dus was ik niet echt voorbereid.
Soit, maakt niet uit. wat moet gebeuren zal wel gebeuren zeker.

En ja hoor, ik werd positief geëvalueerd door hem. Hij was zeer tevreden over mij en ik moest zo maar verdoen zoals ik bezig was.  ;D
Ben er wel ontzettend blij mee.
Einde maart gaan we weer met z'n allen rond de tafel zitten om alles te evalueren. Hopelijk goed het er dit keer wat gemoedelijker aan toe en wordt het weer geen scheldtirrade zoals de vorige keer.

Ga ook proberen om part-time te gaan werken om wat meer voor mijn hoogbejaarde (90 jaar) moeder te gaan zorgen en kan dan na de vakantie muteren naar mijn droomplaats.  :D

Groetjes

shipping

Sweetie

Ooo wat fantastisch !!

Goed dat alles goed is verlopen !!

Nu op naar je droom job hé !!

succes meid !

Liefs
Suus

shipping

Vandaag weer met z'n allen rond de tafel gezeten en dat op onze vrije zondag  :-\.
Het ging er nu iets gemoedelijker aan toe dan de vorige keer. Er werd nog wel wat geroepen en druk gedaan maar was niet zo heftig en gelukkig maar.

Maar mijn besluit stond hiervoor al vast. vanaf 1 april werk ik de komende 3 maanden part-time en waarschijnlijk ga ik daar nog 3 maanden bijdoen als de situatie het toelaat.
vanaf nu ga ik enkel nog aan mezelf denken, dit klinkt misschien egoïstisch maar ik heb nu lang genoeg voor anderen in de bres gesprongen en straks is mijn leven voorbij en heb ik niet voldoende ervan genoten.
Mijn hoogbejaarde moeder zal ook blij zijn dat ze mij wat meer zal zien.

In september weet ik dan of ik mijn droommutatie kan doen en kan teruggaan naar de plaats waar het allemaal voor mij begon. Ik wil daar dan ook mijn loopbaan afsluiten.
Daar zal het in ieder geval rustiger en kalmer zijn. Hier ga ik 200% voor en zal alles doen om die plaats te bemachtigen.

Dit komt misschien allemaal wat gelaten over maar mijn vechtlust voor mijn collega's is over en nu ga ik vooral voor mezelf opkomen en daar is niets mis mee denk ik.  :)

groetjes

shipping


Sweetie

Hallo Schipping

Dat is fijn om te horen
Klinkt helemaal niet egoïstisch , dit is net wat je moet doen , meer voor jezelf opkomen , meer het mooie van het leven ervaren en daar ben je goed mee bezig , zo wordt je positiever, gelukkiger  en zo kunnen anderen ook van jou gaan genieten omdat je straalt en omdat je het oude los hebt gelaten , je wil de stap zetten .
Dit is heel mooi , dit is gedurfd !
Dikke knuffel  :D

Liefs
Suus 

shipping

Dag Suzy,

Inderdaad op een moment kom je tot de vaststelling van: met wat ben ik nu in feite bezig!!!!
Ik moet zeggen met de drastische ommezwaai (voor mezelf opkomen en part-time gaan werken) voel ik mij goed
en heb hier geen slecht gevoel over.
dit had ik al veel eerder moeten gedaan hebben.

lieve groet,

shipping

shipping

Hallo,

Ben nu ongeveer 1 maand part-time aan het werken en ik moet zeggen dit bevalt mij uitstekend!

Wat mijn werk zelf betreft heb ik de indruk dat het momenteel meer "de ver van mijn bed show" is.
Kleine dingen waarin ik mij voorheen kon in opwinden of druk om maken deren mij niet meer. ik doe nog juist mijn job op een correcte manier, probeer voor alle collega's een toffe en positieve collega te zijn en de rest kan mij in feite allemaal gestolen worden.
ik laat mijn hoofd niet meer op hol brengen door uitspraken of akkefietjes, iedereen moet trachten zelf zijn boontjes te doppen.

De baas doet heel vriendelijk en normaal tegen mij. ik zeg hem ook wat ik denk op een liefdevolle manier en dit loopt prima.  :)

Voor de rest kijk ik uit naar ergens september, dan weet ik of ik terug kan muteren naar mijn vorige werkplaats waar ik identiek hetzelfde werk verricht alleen kleinschaliger en dat past mij beter.  ;)

grts

shipping

shipping

Ben een beetje teleurgesteld.  :'( Heb vorige week nogmaals een gesprek gehad met de grote baas en de mutatie naar die andere werkplaats zit er niet meer in voor dit jaar. Het zal zeker nog 1 jaar duren eer die plaats open komt. Dit komt omdat ze 1700 minuren hebben opgestapeld en die moeten eerst weggewerkt worden eer er nog iemand mag bijkomen.
Wel heb ik verkregen dat ik geen nachtshift meer moet doen al moet ik zelf collega's zoeken die deze willen overnemen en ik hun andere shift (late en vroege) dan doe in de plaats.

Maar uitstel is hopelijk geen afstel en ik blijf erin geloven dat ik vroeg of laat toch terug kan muteren.
Voorlopig probeer ik dan maar het beste ervan te maken en kom ik de baas zelden tegen laat staan dat ik met hem moet samenwerken dus dat is al positief.  ;)

grts

shipping