Droom over ons ongeboren kindje

Gestart door Sams, januari 02, 2014, 11:34:46 AM

Sams

Ik heb vannacht zo'n bijzondere droom gehad!
Laat ik wel beginnen met vertellen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje en vandaag officieel 20 weken zwanger ben  :)

Ik ben op het werk (niet m'n huidige werk maar een plaats (nieuwe omgeving) die ik niet ken in een oude functie (2012) met een oud collega) en ik voel de kleine meid heerlijk buitelen in mijn buik. Op een gegeven moment zie ik haar voetafdrukje aan de buitenkant van mijn buik! Elke keer opnieuw en ik weet dat ze mijn aanraking fijn vind want ze zoekt elke keer met haar voetje mijn hand op. Vervolgens valt er een heel fel zonlicht via een heel hoog raam precies op mijn buik waardoor deze plaatselijk bijna doorzichtig wordt (rode gloed net als een lamp achter je hand) en ik onze kleine meid kan zien! Ze ligt echt nog in mijn buik in de foetus houding en ik zie zelfs haar navestreng lopen. Ze is zoooo mooi! Een mooi bosje donkere haartjes en verder het liefste snoetje dus ik ben helemaal verliefd natuurlijk! Ondanks dat ik weet dat ze nog in mijn buik zit vouw ik mijn armen om de buik en wieg ik deze zachtjes. Het moment waarop ik haar zie voelt zo warm en bijzonder!

Nu heb ik wel vaker dromen, helemaal sinds ik zwanger ben..maar dat zijn vaak echt dromen waar ik niets achter zoek. De standaard wangerschapsdromen waarin ik haar uit de draagdoek zie vallen (dag waarop ik de doek net nieuw had), of dat ze te vroeg geboren wordt (stress na een ruzie).
Maar deze droom voelde zo bijzonder!

Iemand een idee?

Vlinder

Prachtig...
Zo mooi en liefdevol.

En heerlijk te lezen, mooi op deze dag precies op de helft, het lijkt of je haar alvast even mag ontmoeten.
Soms weet je niet waarom je zo,n droom hebt, ikzelf heb ook een keer een droom gehad toen ik nog niet eens een kind had.
Ik droomde van mijn dochter en zag haar als een meisje van anderhalf a 2 jaar, ik zag hoe ze eruit zag en wat ze deed.
Jaren later beleefde ik met mijn dochtertje een zelfde ervaring en wist dat dit het moment van de droom was.

Welkom Sams
groetjes Vlinder