Suzy's dagkaartjes

Gestart door Sweetie, januari 02, 2014, 09:02:03 AM

dameblanche

uitgaande van de wolken, er liggen obstakels voor de deur, moeilijkheden die moeizaam te overwinnen zijn.
energie waar de berg op ligt, moeizaam, wat ook weer een aanslag op je fysieke lichaam heeft,
om voorwaarts te kunnen moet je zelf het heft in handen gaan nemen.
daarbij zul je je moeten gaan beroepen op je eigen zelfverzekerdheid[anker].

Sweetie

Hallo Mary anne
Ik geniet er terug van om jou terug te zien duiden !  :-*
Ik heb niet veel fut , ben moe en ik moet me meeslepen .. kom niet zo door die griep heen .. ik heb het moeilijk om me te herpakken , ik zou eigenlijk het liefst niets doen maar ik kan dat niet
Heb weer het een en ander te doen , zo te horen .. pppfft het lezen alleen al  :D
Ik kom er wel hoor maar heb wat tijd nodig  ;D
Dank je wel Mary anne  :-*

dameblanche

je komt er, weet ik zeker!!
je blijft in mijn gedachten...kus marianne :-*

Sweetie


Sweetie

Goeie morgen

25) Ring + 08) Lijkkist + 14) Vosje = 11) Roede / mc= 18) Hond
33) Sleutel - 22) Wegen - 25) Ring
19) Toren - 11) Roede
30) Lelie

Relaties en overeenkomsten die worden afgesloten , opletten op de weg voor onbetrouwbare mensen kan woede oproepen .gesprekken met broertje , oplossingen die teweeg gebracht worden door een hoger geplaatste belangrijke dame , beslissingen liggen klaar om te nemen.

Belline
De sterren

Vooruitgang en succes in loopbaan






dameblanche

#110
het is en blijft moeilijk je eigen kaarten te duiden, je kunt onmogelijk je eigen wensgedachten buiten sluiten.
ik 'zie dat je op een tweesprong staat, maar daar liggen ook twijfels bij, de twijfels nemen alleen nog maar toe.
uiteindelijk zie ik geen contract liggen, of het is een schijncontract, indien, wees dan goed op je hoede.

Eva_84

Hey Suus,

25) Ring + 08) Lijkkist + 14) Vosje = 11) Roede / mc= 18) Hond
33) Sleutel - 22) Wegen - 25) Ring
19) Toren - 11) Roede
30) Lelie

Je Belinnekaartje lijkt de andere kaarten tegen te spreken, want hier lijkt het er eerder op dat er een contract niet doorgaat.. Oneerlijkheid ivm dat contract, een collega die hier iets mee te maken heeft. Je gaat voor een keuze komen te staan om de situatie te kunnen oplossen. En het contact met de directie (of de chef) van de instantie verloopt maar moeizaam.

:-*

Sweetie


Citaat van: marianne op februari 25, 2014, 16:01:55 PM
het is en blijft moeilijk je eigen kaarten te duiden, je m=kunt onmogelijk je eigen wensgedachten buiten sluiten.
ik 'zie dat je op een tweesprong staat, maar daar liggen ook twijfels bij, de twijfels nemen alleen nog maar toe.
uiteindelijk zie ik geen contract liggen, of het is een schijncontract, indien, wees dan goed op je hoede.
Ja dat is het zeker ..
Ik heb gisteren met een dame gebeld uit een toren die heeft het nodige gedaan en vandaag kwam al reactie uit de andere toren , gesprekken dat ik vrijdag op pad mag gaan .. dus een nieuwe start , een nieuwe kans en nu hopen dat alles goed verloopt .
Maar je ziet het niet te goed in blijkbaar en ja dan begin ik alweer te twijfelen .. ik zou zo graag vooruitgang boeken  ... er is een vacature die terug open komt te staan en waar ik nu mag aan deelnemen ..
Bedankt Mary anne  :)

Citaat van: Eva_84 op februari 25, 2014, 16:03:59 PM

Je Belinnekaartje lijkt de andere kaarten tegen te spreken, want hier lijkt het er eerder op dat er een contract niet doorgaat.. Oneerlijkheid ivm dat contract, een collega die hier iets mee te maken heeft. Je gaat voor een keuze komen te staan om de situatie te kunnen oplossen. En het contact met de directie (of de chef) van de instantie verloopt maar moeizaam.
:-*
Hallo Eva ,
ja beetje wel  ... ja geen contracten dus .. tja , ik heb dan meer dan mijn best gedaan want heb mij al bewezen ..
Zal zien volgende week zal ik meer weten
Thanks meisjes   :-* :-* :-*

heleen

misschien hier niet zo'n gunstige kaarten. Ik ben niet zo thuis in lenormand, maar bij de tarot de keizerin, groei mogelijkheden te over zou ik zeggen. Ook de beline kaart is ook gunstig dus  ;D

De lenormand kaarten kunnen natuurlijk voor dit moment spreken. Roede een tweestrijd, een tweestrijd in jezelf, wat moet je geloven, wat moet je hopen, en durf je te geloven en te hopen :-[. Ik herken deze gevoelens heel sterk als een periode onzeker is, waar je meedrijft op de stroom, je zelf geen greep op hebt, afhankelijk bent van instanties, een roede gevoel. en tussen de kaarten door zie ik toch ook gunstige kaarten liggen. De hond trouw, lelie bescherming. sleutel oplossing. laten we de tijd maar ook maar een plekje gunnen. Vandaag misschien niet de oplossing die je hoopte, maar morgen....... weer een dag ;D

liefs
Heleen.

Sweetie

Citaat van: heleen op februari 25, 2014, 17:11:04 PM

Roede een tweestrijd, een tweestrijd in jezelf, wat moet je geloven, wat moet je hopen, en durf je te geloven en te hopen :-[. Ik herken deze gevoelens heel sterk als een periode onzeker is, waar je meedrijft op de stroom, je zelf geen greep op hebt, afhankelijk bent van instanties, een roede gevoel. en tussen de kaarten door zie ik toch ook gunstige kaarten liggen. De hond trouw, lelie bescherming. sleutel oplossing. laten we de tijd maar ook maar een plekje gunnen.

Ja zo voel ik me wel , het had al veel vlugger moeten komen en nu komt het zo langzaam .. maar tegen eind volgende week zal er helderheid komen .. ik wist bijna zeker dat ik het zou halen .. alleen begin ik nu toch te twijfelen .wat als ..maar ja wat als het niets wordt dan komt er wel terug iets anders ..
Bedankt Helena  :-*

Sweetie

#115
Goeie morgen,
Slang + Ruiter + Lelie = Klaverblad / Brief
Lijkkist - Zonne - Maantje
Schip - Brief
Lelie
Een dame waar ik nieuws van krijg, ik krijg ook bericht van een hoger geplaatste die me enigszins een gelukkig bericht brengt , een einde is in zicht en na een dode periode komt de zomer in mijn hart door vreugdevolle gebeurtenissen die me op verplaatsing doen gaan , er komt een omwenteling door een bericht van een lelie.

Belline
het klooster
Afzondering, afsluiting.
beperkt zijn in bewegingsvrijheid.
Strafcellen , kloosters ( ook geestelijken gevangenen vallen onder deze kaart ).
Zich vrijwillig of onvrijwillig afzonderen van de buitenwereld .
Beroep:
Je voelt je gevangen in je beroepsleven, want je moet steeds maar meer plichten vervullen waar je geen genoegdoening voor krijgt. Je beroepssituatie is geblokkeerd en er lijkt geen uitweg te zijn.
Financieel: Je voelt je gevangen op financieel vlak en er is een zekere strengheid aanwezig. De financiële blokkeringen leiden tot Spanning.

kreeft

waaw, mooi kaartjes hé suus,  :D
al zit je momenteel in het klooster, de deur zal opengaan  :)

:-*

Sweetie

Kreeftje
Ik ga mijn kap over de haag gooien , heb daar al genoeg van , da ruikt daar ook altijd naar duisternis .. :D naar dingen die teveel opgeborgen zitten  :D ... niets voor mij maar weet wat ze bedoelen  ;)

XXX
Suus

kreeft

 ;D , smyt u kap ma ver genoeg ,  :)

Sweetie

Goeie morgen ,

Kreeftje :
hihihi zal ze in de grond steken  :D gaat ze niemand meer vinden ... ben weggelopen uit klooster beniuwd waar ik vandaag beland ...

Zeisen + Vosje + Vrouw = Ooievaar / brief
Hart - Slang - Zeisen
Zonne - Ooievaar
Vogels
Oei .. hartenpijn door iemand aangedaan , een steek door iemand die niet te vertrouwen is en dit door een dame , jaloezie zorgen voor onverwachte veranderingen door een bericht , een bericht van een dame
Vernieuwing en genezing van het hart en daar komen omleidingen die toch veranderingen bieden , veranderingen door een dame en daar gesprekken mee hebben.

Belinne ,
De sterren :
Wijst op een evolutie van een reeds bestaande toestand . geeft dus een sterke verandering te kennen. Het is ook een kaart die een tijdsperiode zal aangeven, met negatieve kaart wijst het erop dat het lang zal aanslepen.
Beroep: Er zijn beroepsomstandigheden op komst en je kan deze berichten binnenkort verwachten. Deze verandering zal vrijheid en succes met zich meebrengen. Financieel: Er komt een evolutie op gang in je financiële kwesties. Deze zullen positief uitdraaien voor je en de zorgen verdwijnen.