Goeie morgen
Hier even een vb van hoe je de kaarten zoal kan duiden :
Huis + Kindje + Hart = Boom / Ruiker
Ooievaar - Ruiter - Vrouw
Hond - Lelie
Vogels
Per 3 vb ( huis - kind - ooievaar )
Veranderingen en een nieuw begin ( staat precies een nieuw huis in maar dat zal niet vandaag zijn en de komende dagen ook niet ) , nieuws over nieuwigheden die het hart aanbelangt . nieuws van een kind .. ik zal een groei ervaren en rust vinden , een vriendelijke man die veranderingen brengt en nieuws verkondigt door iets te bespreken.
Per rij :
Nieuwigheden aanbrengen in huis , iets waar we van houden iets in de natuur die ons aanspreekt ?..
Veranderingen door een bijeenkomst voor de dame .
Een trouw / vriendelijke man en daar gesprekken mee hebben .
Diagonaal
Huis - ruiter - lelie = bericht van thuis van een oudere man
Hond - ruiter - hart = nieuws van mijn broer die positief is.
Kaart per kaart
thuis ( in het gezin )worden nieuwe zaken aangepakt ( boer ) op een liefdevolle manier ( harten boer - hart ) tot bloei gebracht ( boom ) een stil verlangen naar de natuur ( bloemen )
Veranderingen ( ooievaar ) door nieuws ( ruiter ) voor de dame ( dame ) het voelt goed aan ( dame - hart ).
Vertrouwen hebben in een ouder persoon , iemand die me de . op de i helpt plaatsen waardoor er gepraat wordt en waardoor er een financiele verandering aan zit te komen .
Kaarten van boven naar beneden :
Thuis worden er zaken verandert door een goedhartig man , er komen veranderingen ( ooievaar ) en vertrouwen ( hond ) door elkaars ideeen uit te wisselen ( vogels ) daar komt een financiele verandering uit ( ruiten 7 ).
Gesprekken ( vogels ) met een oudere heer ( lelie ) die me helpt om het goed te doen ( schoppen heer ) die het overbrengt ( ruiter ) dit brengt voldoening ( harten 9 ) aan de leerling ( kind ) die het moet uitvoeren ( schoppen boer ) , het komt goed aan ( hart ) bij de dame , het is een opluchting ( schoppen aas ).