Suzy's dagkaartjes

Gestart door Sweetie, januari 02, 2014, 09:02:03 AM

Sweetie

Evake

ik heb veel gewerkt vandaag , ventje heeft zich bezeert .. heeft tegen een lage deur gelopen  :D hij was verwittigd ma was te laat .. ze riepen mar boem ..  :D :D, il lach me altijd een bult als ik zo'n verhalen hoor .. hahahaha kan er niets aan doen hoor maar zit ik hier nu weer te lachen  :-X..
geen tijd om de vacatures in te kijken heb werk genoeg ...  ;) heb iets ontvangen vandaag  :D ;)maar ik zie het ook staan ..dus hoef ik eigenlijk geen vacatures te bekijken é ...
Bedankt Evake  :-*

Sweetie

Goeie morgen ,

Slang + Hond + Ruiker = Vissen / Roede
Ring - Brief - Slang
Ster - Vissen
Vosje
Een relatie met een vrouw , berichten krijgen van een lieve vriendin en een geschenkje krijgen ? iets wat met geld te maken heeft .. gesprekken daarover of tegenstrijdigheden , een positieve boodschap die een fianciele vooruitgang brengt maar toch voorzichtig zijn .

Eva_84

Slang + Hond + Ruiker = Vissen / Roede
Ring - Brief - Slang
Ster - Vissen
Vosje

Een vriend die je niet echt kan vertrouwen komt met een geschenkje, een som geld of zo? Het kan voor wat woordenwisselingen zorgen..
Een contract waar je best eens kijkt wat er achter zit, de kleine lettertjes goed lezen.
Vooruitgang op financieel vlak, maar hier ook weer opletten, het is misschien niet wat het lijkt..

Sweetie

Evake ,
ik ben met een vriendin gaan shoppen , heb mezelf cadeautje geschonjen , paar heel mooie laarsjes zien staan en 2 bloesjes .. was niet gepland ..
Verder moet ik voor alles wachten , heb nog geen contract gezien , wel de uitslag van het bloed en die was prima in orden .. ik ben goed gekeurd !
Bedankt Evake  :-*


Sweetie

Goeie morgen ,

Muizen + Zeisen + Beer = Vogels / boom
Sleutel - Ring - Brief
Wegen - Ster
Klaverblad

Opletten voor verlies , er worden belangrijke onverwachte beslissingen genomen in een relatie met een zakenman , bericht krijgen van een man ( een chef ) door gesprekken die belangrijk zijn .
Een aanbod krijgen die vooruitgang in de toekomst biedt , het is een gelukstreffer ..

kreeft

iets dat geopent wordt zodat er een weg vrijkomt,  :)
klavertjes, geluk aan jouw kant  :D

:-* :-*

Moonskin

Hi Suus,

Muizen + Zeisen + Beer = Vogels / boom
Sleutel - Ring - Brief
Wegen - Ster
Klaverblad

Er zal meer zekerheid komen en je succes zal groeien en stabiliteit zal vinden. Door veel te praten zul je groei ondervinden. Nieuwe deuren gaan open of er worden oplossingen gevonden mbt overeenkomsten/relaties waar je per brief van op de hoogte gesteld zult worden. Je gaat hierdoor een andere weg inslaan / keuzes maken waardoor je vooruitgang zal gaan boeken en weer geluk zal ervaren.. Lekker positief allemaal..

Fijne avond ..

Liefs en een knuffel Thea  :-*

Sweetie


Kreeftje,
ja mijn keukenkasten , veel geopend ...
verder niets gehoord ..
maar vent is aan het dromen van iets nieuws ..
Bedankt Kreeftje  :)

Moontje ,
Ik verwacht alle dagen nieuws .. , een beslissing ligt klaar , nu alleen nog doorvoeren ..
Ja kan heel goed kloppen wat je zegt .. als alles doorgaat .. nu nog even geduld hebben
Bedankt Moontje  :)



Sweetie

Goeie morgen
Hier even een vb van hoe je de kaarten zoal kan duiden :

Huis +      Kindje + Hart = Boom / Ruiker
Ooievaar - Ruiter - Vrouw
Hond -      Lelie
Vogels

Per 3 vb ( huis - kind - ooievaar )
Veranderingen en een nieuw begin ( staat precies een nieuw huis in maar dat zal niet vandaag zijn en de komende dagen ook niet ) , nieuws over nieuwigheden die het hart aanbelangt . nieuws van een kind .. ik zal een groei ervaren en rust vinden , een vriendelijke man die veranderingen brengt en nieuws verkondigt door iets te bespreken.

Per rij :
Nieuwigheden aanbrengen in huis , iets waar we van houden iets in de natuur die ons aanspreekt ?..
Veranderingen door een bijeenkomst voor de dame .
Een trouw / vriendelijke man en daar gesprekken mee hebben .

Diagonaal
Huis - ruiter - lelie  = bericht van thuis van een oudere man
Hond - ruiter - hart = nieuws van mijn broer die positief is.

Kaart per kaart
thuis ( in het gezin )worden nieuwe zaken aangepakt ( boer ) op een liefdevolle manier ( harten boer - hart )  tot bloei gebracht ( boom ) een stil verlangen naar de natuur ( bloemen )
Veranderingen ( ooievaar ) door nieuws ( ruiter ) voor de dame ( dame ) het voelt goed aan ( dame - hart ).
Vertrouwen hebben in een ouder persoon , iemand die me de . op de i helpt plaatsen waardoor er gepraat wordt en waardoor er een financiele verandering aan zit te komen .

Kaarten van boven naar beneden :
Thuis worden er zaken verandert door een goedhartig man ,  er komen veranderingen ( ooievaar ) en vertrouwen ( hond ) door elkaars ideeen uit te wisselen ( vogels ) daar komt een financiele verandering uit  ( ruiten 7 ).
Gesprekken ( vogels ) met een oudere heer ( lelie ) die me helpt om het goed te doen ( schoppen heer )  die het overbrengt ( ruiter )  dit brengt voldoening ( harten 9 ) aan de leerling  ( kind ) die het moet uitvoeren ( schoppen boer ) , het komt goed aan ( hart ) bij de dame , het is een opluchting ( schoppen aas ).

Moonskin

Hoi Suus,

Dank je voor deze uitleg.. Fijn om even weer opgefrist te worden  ;)

Liefs Thea  :-*

Eva_84

Leuke uitleg Suzy, bedankt :)
De eerste drie kaartjes vind ik het belangrijkst, aangezien dat de kaartjes zijn die je zelf getrokken hebt. Daarnaast kijk ik ook altijd naar de middelste kaart.

Huis +      Kindje + Hart = Boom / Ruiker
Ooievaar - Ruiter - Vrouw
Hond -      Lelie
Vogels

Is er iemand van de familie (huis) zwanger of bezig met een kinderwens? (ooievaar-kind-hart) Kan zijn dat je hier nieuws rond krijgt van een dame (ruiter-vrouw).
Heb je last van je gezondheid? Lage bloeddruk (kind-hart-boom) of wat last van verkoudheid/allergieën (boom-ruiker)?
Vriendelijke gesprekken met een heer.

:-* :-*

kreeft

hé, das ne goeie uitleg  :D

dank suusepluus  :-*

Sweetie

Eva ,

Ja dat zijn ze ook Eva maar omdat ik vorige week een reactie zag over hoe je nu moet duiden  het brengt een langere termijn mee als je ze helemaal ontcijfert

O aub niet  nee geen zwangerschap  ik niet in ieder geval , ventje ook niet en de honden zijn allemaal mannetjes , en ik hoop / wens dat mijn dochter braaf is  :D
Wel een kinderwensje die op poten komen te staan  na een jaar wachten zal het toch nog uitkomen   :D
Ik heb ook nieuws gekregen , een zeer mooi compliment die me echt doet groeien !!
Mijn gezondheid  ..... ik ben zo ziek als nen hond !!
Mijn broertje ( hond ) heeft gisteren nog gebeld en is goed !

Bedankt Eva  :-*

Kreeftje ... is graag gedaan ..  :-*


kreeft

ziek? keelontsteking?  :-\

beterschap  :-*

Eva_84

Oei, verzorg je maar goed!! Of laat je verzorgen, nog beter ;) Veel beterschap!