Suzy's dagkaartjes

Gestart door Sweetie, januari 02, 2014, 09:02:03 AM

Sweetie

Goeie morgen ,
Toren + Huis + Ruiter = Hart / ruiter
Muizen - Boom - Ring
Heer - Lelie
Wegen
Er komt iets uit een toren dat nieuws komt thuis aan ( bezoek ) en zal vreugdevol nieuws zijn
tandproblemen
heer een ouder man samen beslissingen nemen
een storing thuis , nieuws over een gezondheidskwestie die onderweg is , gaat om iets waar je in verbinding mee staat ( een nieuw contract die op komst is ) , een groei en meer verantwoordelijkheid , beslissingen nemen , de heer krijgt tandproblemen

kreeft


Lief

Ziet er goed uit.....

Ik hoop alleen geen kiespijn voor de heer. Misschien iets kunnen missen als kiespijn :D dat klinkt beter...

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Oja Liefje .. dat missen als kiespijn .. helemaal  ::)


Lief

Look for the answer inside your question...

Eva_84

Toren + Huis + Ruiter = Hart / ruiter
Muizen - Boom - Ring
Heer - Lelie
Wegen

Nieuws dat je thuis krijgt en waar je hart wat sneller van klopt :) Misschien iets ivm een contract?? (ruiter-ring)
De gezondheid die wat achteruit gaat, tanden, of een tekort aan iets (ijzer of vitamientjes) waardoor je weerstand wat lager ligt.
De heer die weer nieuwe wegen onderzoekt, en daar zich daar ook over informeert zodat hij een keuze kan maken.
:-*

Sweetie

Evake...

We hebben een geboortekaartje ontvangen van iemand die hier werkt ..
Vent is precies zijn levensenergie kwijt ( muis - boom ) , waardoor hij chagrijnig loopt .
De heer zoekt altijd nieuwe wegen maar op dit moment moddert hij in het land .. in de verste verte vind hij blijkbaar de weg niet  ::)
hij zal wel een informeren over iets maar kan pas volgende week zijn
Bedankt Meiske  :-*


Sweetie

Een goeie morgen ,

Zonne + Heer + Lelie = Ooievaar / lelie
Muizen - Wegen - Roede
Ruiker - Sleutel
Wolken

Ventje heeft gebrek aan energie , is rusteloos , heer krijgt kansen / of een keuze die hij moet nemen en heeft daar bij hulp nodig , gesprekken met een hoger geplaatst persoon zorgen voor veranderingen , gesprekken die succes opleveren maar die voorheen een onrustig gevoel gaf , er wordt iets duidelijk door een ouder ondernemend man

Sweetie

Goeie morgen ,

Huis + Ruiker + Vissen = Roede / beer
Kindje - Slang - Ruiker
Tuin - Ster
Kruis
thuis rust , iets nieuws hebben die voldoening heeft , een geschenkje van een vrouw die wat geld kost , de discipline opbrengen om er voldoening uit te halen , , er komt een bijeenkomst die een nieuwe start zal brengen , een succes die me rustig zal maken , het is wat het zijn moet

kreeft


Sweetie

Goeie ochtend

Vrouw + Brief + Schip = Muizen / zeis
Tuin - Lelie - Boek
Vosje - Tuin
Vissen

Een bericht ( zou moeten een pakje krijgen vandaag ) maar ziet er niet echt goed uit ( muis / zeis ) ziet er verloren uit ! ?
een uitnodiging door een hoger geplaatste man die documenten moet regelen ( lelie - boek = boekhouder )
bijeenkomst met collega's ( ventje morgen ) en hoger geplaatste personen , er ligt daar iets wat nog niet is geweten , een geheim die geopenbaard zal worden , brengt een goed gevoel ( vis ).

Sweetie

Sneu !!! ik heb geen pakje gekregen ..snik ... :'(
Wel een bericht van een hoger geplaatste en ook iets met documenten die ik nog moet laten  aanpassen
De hoger geplaatste ..ik moet wachten ,.. nog even geduld hebben om te weten te komen wat voor nieuws ze voor me hebben ...

Suus

Sweetie

Goeie morgen

Heb maar rare kaartjes ..

  Vogels + Zeisen + Hart = Zeisen / vissen
Wegen - Vissen - Vissen
Tuin - Maantje
Ster
Beslissingen door gesprekken echt gaan doorvoeren , gesprekken over een breuk die op weg zijn , kan ook ongeval zijn ?, lijkt wel een onverwachte breuk met een man waar ik een band mee heb ..
Er komt een bijeenkomst s' avonds die meer duidelijkheid zal brengen hoe het verliep ?...

kreeft


Eva_84

Vogels + Zeisen + Hart = Zeisen / vissen
Wegen - Vissen - Vissen
Tuin - Maantje
Ster

Knopen doorhakken die niet altijd makkelijk zijn, een nieuwe weg op waardoor je financieel vooruitgaat. Een gunstige overeenkomst op werkgebied (vacatures bekeken?).
Liefs  :-*