Suzy's dagkaartjes

Gestart door Sweetie, januari 02, 2014, 09:02:03 AM

Sweetie

ik denk het .. kan ook volgende week zijn .. ben vergeten de datum te vragen aan de kaartjes  ;D :D :D

Lief

Ik denk iets met een zeisje....
Look for the answer inside your question...

Eva_84

Ziet er goed uit hé! Dat contract komt eraan,met de slang erbij kan het wel via onverwachte wegen komen, een omwegje.
:-*

Lief

Look for the answer inside your question...

Sweetie

Ja dat denk ik ook ,
Bedankt dames  :-*

Sweetie

Goeie morgen ,

Vogels + Huis + Heer = Lijkkist  / kist
Ster - Maantje - Kruis
Vogels - Maantje
Lijkkist
Jtah ....hoe moet ik dit positief duiden .... ik hoor iets die me wel een duw in de rug geven op gebied van werk maar ..... er komt iets ten einde , iets wordt afgehandeld ..
Ik hoop dat dit goed komt ..  ::)

Lief

Ziet er niet negatief uit hoor. Veel
Kisten, maar die ervaar ik als positief.

Iets eindigt juist om er iets nieuws en beters voor in de plaats te zetten.

Liefs, Lief :-* :)


Look for the answer inside your question...

Sweetie

ik hoop het je zou de bibber krijgen , had al geschrokken vanmorgen , was goed op aan het letten op de weg  ::) .... mai mijn rijkunst was dat niet hoor vandaag !!

heleen

#53
ik vind het ook slechte kaarten.
Afronding van een proces. Doodskisten. Wat je verdrietig maakt. (vogels).
over de bovenste rijen trek je een kruis, daar maak je definitief een eind aan. misschien je baan. maar in de onderste regel zie je weer transformatie voor het maantje. Iets nieuws oppakken.

liefs
Heleen.

Lieve lieve Suus.

ik lees mijn bericht na, en ik ontdek me toch een fout. :o De 1e regel had moeten zijn
Ik vind het ook GEEN slechte kaarten. (net als Lief).
toeval bestaat niet, ben er helemaal beduusd van omdat ik mijn berichten altijd doorlees voordat ik ze plaats, maar deze fout niet heb opgemerkt.


Heleen.

Eva_84

Vogels + Huis + Heer = Lijkkist  / kist
Ster - Maantje - Kruis
Vogels - Maantje
Lijkkist

Gesprekken thuis met je heer, over iets dat wordt afgesloten. Hmmm het lijkt toch dat er een kruis komt over deze job? Krijg je misschien een mail of een telefoontje hierrond.
Zoals Lief zegt, de kist houdt ook al een nieuw begin in, maar misschien niet wat je had verwacht.
Voorzichtig op de baan :)
xxx

Sweetie

 Liefje,
Ja dat zou goed kunnen , iets wordt afgesloten en daar komt iets nieuws uit ..
Het moet zo wezen
Bedankt Liefje  :-*

Helena ,
Ja ik groei   ;), ik heb iets doorgegeven vorige avond
Ook afsluiting en transformatie is ook van toepassing  ;)
Bedankt Helena  :-*

Evake
Die vorige job wordt afgesloten , komt plaats voor een nieuw werk zonder omleidingen , ik heb in ieder geval nog niets gehoord , zou een kaartjes daarop moeten leggen .. heb er waarschijnlijk al opgelegd maar weet niet meer wat
Ja voorzichtig , zag het ook liggen , was precies mijnen beste dag niet .. zo verstrooit
Bedankt Eva  :-*

Sweetie

Goeie middag,

Lijkkist + Lelie + Anker = Ruiter / Ruiker
Klaverblad - Vrouw - Kruis
Zonne - Vrouw
Hart
Een gelukkige afsluiter , een geluksbrenger waar je veel kan mee don en succes zal hebben in je gevoel , je gevoel groeit , iets spiritueels , er is een geschenk onderweg , iets wat ik al lang wou zal naar me toe komen , iets dat met werk te maken heeft , een mededeling

Suus

kreeft


Sweetie

Ma zeg ... Kreeftje , wa heb ik doorgestuurd na jou !!

Haha ! amai .. wat een perfecte duiding hé  ;)

Sweetie

Goeie morgen ,

Tuin + Vogels + Roede = Slang / Brief
Maantje - Muizen - Hond
Toren - Boom
Hart
Gesprekken met iemand ,naar de avond toe , is wat verontrustend nieuws die men laat weten via omleidingen ( de slang / brief = bericht van zus ) , iets met een ziekenhuis van iemand die we kennen het voelt raar aan