Suzy's dagkaartjes

Gestart door Sweetie, januari 02, 2014, 09:02:03 AM

Sweetie

Goeie morgen ,

Hond + Zeisen + Vrouw = Berg /  Schip
Heer - Schip - Vosje
Zonne - Ooievaar
Vogels

een breuk met een kennis van de heer , de heer zal hard moeten werken om zijn plannen door te voeren wat moeilijk gaat en voorzichtig te werk gaan  , de belemmeringen aanpakken om het doel te bereiken maar er komen veranderingen aan die toch wel positief uitvallen en war positieve gesprekken verkregen worden

kreeft

oeie, suus , voorzichtig dus

fijne werkdag  :-*

Eva_84

Hond + Zeisen + Vrouw = Berg /  Schip
Heer - Schip - Vosje
Zonne - Ooievaar
Vogels

Een breuk met een vriend(in) van de heer waar jij wantrouwig tegenover staat. Mss heeft die persoon al eerder voor problemen gezorgd tussen jullie. De heer vertelt dat hij een andere richting uitgaat maar voorzichtigheid is wel belangrijk. Er ligt wel een mooi nieuw begin, waar ook veel over gecommuniceerd wordt.
Liefs

Sweetie

Heb blijkbaar niet gereageerd .. raar heb gedroomd van wel zeker
Kreeftje , niets speciaals gebeurd
Evake
Geen breuken en geen wantrouwen 4
Wel wil de heer een andere richting uit gaan en daar had ik wat wantrouwen mee maar ik loop altijd achter , mijn kleine hersentjes hebben een paar dagen nodig om met het idee mee te gaan  ;D
Gecommuniceerd hoh hij kan op ne markt gaan staan  :D
Bedankt meisjes  :-* :-*

Sweetie

Goeie middag ,

Hart + Hond + Toren = Ring / Ring
Wolken - Ruiter - Lijkkist
Slang - Ruiker
Ster

Beste maatje , misschien gesprek met broertje met telefoon .. ook een overeenkomst van iets
moeilijkheden op komst , onduidelijkheden komen ten einde
een vriendin die iets brengt of tot transformatie overgaan die rust zal brengen
Onduidelijkheden in een goede hartsrelatie , er is iets op komst vanuit een instantie , een einde of een nieuw begin die voor overeenkomsten zorgt het zou rust brengen en iets aangenaams

kreeft

Citaat van: Suzy op januari 15, 2014, 06:58:37 AM
Wel wil de heer een andere richting uit gaan en daar had ik wat wantrouwen mee maar ik loop altijd achter , mijn kleine hersentjes hebben een paar dagen nodig om met het idee mee te gaan  ;D
Gecommuniceerd hoh hij kan op ne markt gaan staan  :D


;D hihi

Lief

Look for the answer inside your question...

kreeft

durf het nie zeggen hoe ze dat hier noemen, iemand die zo kan uitleggen,  :D  ;D

Sweetie

Ma nu maakt ge me toch cerieus wi!

kreeft

Citaat van: Suzy op januari 20, 2014, 05:34:49 AM
Ma nu maakt ge me toch cerieus wi!
kzalt proper uitleggen,
iemand die op de markt 'vis' verkoopt  ;D

:-* :-* ni verzuipen hé onderweg, tregent voor de verandering  :-\

Sweetie

hahahaha een viswijf hahahahaha

Hier niet geregend vanmorgen ...

kreeft

 ;D

hier regent het al de hele dag  :-X

Sweetie

O hier niet hoor !
is geen zon ook niet maar geen regen ook nie

Sweetie

Goeie morgen ,

Hond + Wegen + Vogels = Ster / Zeisen
Huis - Vissen - Heer
Klaverblad - Boek
Heer
Een beslissing nemen door een vertrouwelijk persoon , gesprekken en beslissingen nemen die ons doen overgaan en snelle actie ondernemen , de heer vangt iets op die een succes zal zijn maar alweer staat het boek bi hem .. zal hij iets te weten komen ?.. is hij op onderzoek uitgegaan ? iets wat vreugde zal geven

Lief

Hoi hoi,

Gaat de heer zich inlezen in iets? Iets zichzelf eigen maken, zodat hij iets succesvol kan gaan aanpakken.

Fijne avond!

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...