Suzy's dagkaartjes

Gestart door Sweetie, januari 02, 2014, 09:02:03 AM

kreeft

oeie, beetje valsigheid door iemand,  >:(
opletten toch maar

grtj  :)

Moonskin

Hoi Suus,

Zal eens weer een poging wagen..  ;)

Zeisen + Vosje + Vrouw = Ooievaar / brief
Hart - Slang - Zeisen
Zonne - Ooievaar
Vogels

Een breuk met een oneerlijk persoon op wie je toch gesteld bent, deze persoon is oneerlijk en de breuk zal verandering teweeg brengen. Je komt in ieder geval iets te weten. Een partner is ontrouw of onbetrouwbaar.. Je gaat een knoop doorhakken. Door de breuk gaan ook de zon weer schijnen en je kan spirituele groei ervaren. Hierdoor zal je huidige leven een totale omwenteling maken en grondig veranderen.

Fijne dag Suus..

Liefs Thea  :-*

Sweetie

Moontje ,

Vanmorgen is het ventje aangereden door een fietser , die verweet mijn ventje met wat onnozele praat , er was een haag die stopte aan het voetpad dus hadden ze elkaar niet zien komen , die fietser reed nogal vlug en er volgde een verwijten dat hij maar wat kalmer moest zijn terwijl ventje niets gezegd had , ventje en die fietser zal wel erg geschrokken zijn maar waarom verwijten de wegpiraten dan iemand die eigenlijk geen schuld treft ?..
Mensen zitten raar in elkaar ..verder ben ik nog bezig met de grote schoonmaak ..
Bedankt Moontje  :-*

Sweetie

Goeie morgen ,

Vogels + Klaverblad + Muizen = Ruiter / Ring
Vosje - Ring - Hart
Schip - Kindje
Ster

Er wordt gepraat en dit brengt geluk , ik wordt gewaarschuwd om toch voorzichtig te zijn ,ik krijg in dat gesprek een voordeel waardoor ik verlies heb geleden en ik ben wat nerveus maar er komt nieuws uit , nieuws ivm een verbinding / relatie / contract .
voorzichtig praten brengt geluk , moet op mijn hoede zijn ivm een relatie , beetje hart opwinding maar het verlorene keert terug , er ontstaan nieuwe mogelijkheden in een gelukkige verbinding , een nieuwe omwenteling in een overeenkomst / relatie die mij succes zal brengen , wel is er twijfel.

Belinne:
Kaart 10: Geschenken
Beroepen: Met deze kaart zal men beloond worden voor zijn inspanningen. Ambities worden nu verwezenlijkt mits een zekere inspanning. Financieel: Door wijs om te springen met de financiële middelen kan er vooruitgang geboekt worden. Je kan je bevrijden van financiële zorgen.

Kristallisatie van de zonnekracht , wijst op gunsten , geschenken, giften.
Het zal een positieve tendens geven , en geeft een peoratieve duiding en benefieke klank .

kreeft

suuske,,
zal duimen dat je dag goed verloopt  :D

grtj  :-*

Sweetie

Dank u wel .. ziet er goed uit hé ! :-*

Sweetie

Goeie morgen
Wat rare kaarten vandaag ..

Hart + Lijkkist + Klaverblad = Vissen / Vissen
Maantje - Zeisen - Kruis
Wolken - Zeisen
Ster
Geen goede gevoelens , een eng gevoel naar de avond toe , iets dat onverwachte problemen brengt , een definitief einde en iets moeten loslaten maar toch een gelukkig gevoel nadien , moeilijkheden met een oudere man waardoor twijfel ontstaat maar waardoor er toch een vooruitgang moet gemaakt worden, men moet terug vooruitblikken.
Een scheiding van iets , kan van een oudere man zijn ( klaver heer )

Belinne:
Kaart 41: De Doodskop

Beroep: Je hebt een grote kennis en je zal hiermee je beroepsactiviteiten kunnen bevorderen. Je hebt voordeel op beroepsvlak door je ruime ervaring. Financieel: Er is een positieve evolutie merkbaar op financieel vlak. Deze kaart wijst ook op geld dat je nog te goed hebt uit erfenissen of onbetaalde rekeningen

Sweetie

Goeie morgen ,

Lijkkist + Boek + Zonne = Vrouw / Kind
Vissen - Berg - Hart
Toren - Ruiker
Heer

Er is een einde ivm documenten , je zal na een dode periode opnieuw waardering krijgen , nieuwe inzichten nieuwe ideeën, op onderzoek uitgaan waardoor er succes ontstaat , je voelt je terug goed , gezellig en positieve kracht  neemt toe , voor een dame en een kind , gevoelens die wat blokkering geven in het hart , je krijgt het even moeilijk , een instantie die een verassing brengt voor de heer .

Door een einde komt er een erfenis vrij , dat gaat gepaard met moeilijkheden en vertragingen , je hoofdje leegmaken en positief gaan denken , er komt kracht tevoorschijn  , een emotioneel bericht op komst door een toren of het net  van een dame voor de heer ,een soort van verassend  nieuws.

Belinne
Kaart 22: Het Plan

Beroep: Er is veel actie in het beroepsleven en dit zal vooruitgang brengen. Door je in te zetten zal je succes oogsten en dus bereiken wat je wenst. Financieel: Als je een stap vooruit durft te zetten, zal je goede resultaten boeken. Als je toch moeilijkheden ondervindt, zal je zo tot vooruitgang komen en mooie successen verkrijgen.

Combinatie van mercurius en mars ( DAAR VERSTA IK NU EENS NIETS VAN  !! )
Ondernemingen , zaken , handel, onderhandeling . Projecten die aan de gang zijn. Het zal ook de aanduider zijn voor werk en de sfeer waarin de beroepsuitoefening zich zal voltrekken .

kreeft

zoveel uitleg  :D
tis maar een bergje, de rest zijn mooie kaarten  :D

nu hopelijk vlug goed nieuws  ;)

:-*

Sweetie

Hahaha ja dat is kaart per kaart en dan de combinaties van 3  :D

Sweetie

Goeie morgen ,

Wegen + Ruiter + Toren = Wolken / huis
Muizen - Tuin - Ring
Slang - Ruiker
Ster
Op verplaatsing, iets vergeten of iets verliezen onderweg … ook nieuws ontvangen vanuit een openbare toren, onzekerheden over een contact maar het is mooi , een verassende wending , een dame die spijt of verdriet heeft in de omgeving en die toch probeert om vooruit te komen  .

Belline :
Kaart 11: De Duivel
Beroep: Het beroepsleven verloopt moeilijk en gaat gepaard met een vijandige sfeer. Er is veel tegenwerking, jaloezie en roddel aanwezig in je omgeving. Financieel: Je draagt zware lasten op financieel vlak en er wordt veel verloren. Investeringen zijn met deze kaart uit den boze. Voorzichtigheid is geboden.

De duistere krachten overwinnen het licht . het is een sterk negatieve kaart, die op een verraad , ongeluk zal duiden. De vrager dient hier gewaarschuwd voor een nogal intrigerende kracht. Men zal zich niet bewust zijn van zijn negatieve zielsinhouden .

Amai ... ook ne goeie morgen  :(

Eva_84

Dag Suus,
Je kaartjes van gisteren, daar wil ik nog aan toevoegen: een boekhouding die terug in orde moet worden gebracht. Een financiële instelling, bank ofzo, die je heer helpt om zijn plannen te realiseren.
Kleine vernieuwingen hoewel het nog niet van een leien dakje loopt.

Voor vandaag, hmmm muizenissen en onzekerheid. Ben je aan het piekeren welke richting je moet uitslaan ivm een werkgever? Misschien moet je zelfs ergens ter plaatse gaan om een contract of overeenkomst te bespreken. Na de oneerlijkheid komt er toch wel een meevaller waardoor je weer vooruit kan.
:-*

Sweetie

Eva
Ik heb betalingen gedaan , nog niets gekregen of in orde moeten brengen van documenten voorlopig .
En nog niet direkt vernieuwingen ook , gisteren veel boodschappen gedaan en een onderzoek laten uitvoeren op medisch vlak .

Ik weet nog niet welke richting ik zal uitgaan , ik heb nog niets gehoord van de werkgever ..
Bedankt Eva  :-*

Sweetie

Goeie morgen

Muizen + Lelie + Maantje = Kindje / Hond
Ooievaar - Boek - Ruiker
Slang - Anker
Wolken
Verontrustende veranderingen door een hoger geplaatste heer ,iemand die iets regelt in documenten op het werk , een blijde gebeurtenis , of een gebeurtenis met een dame die ook met documenten te maken zal hebben , een nieuw begin en vertrouwen hebben , vernieuwende veranderingen en vernieuwde documenten , lijkt allemaal wat onzeker en onduidelijk

Belline
De sleutel
Een sleutel opent gesloten deuren, d.w.z. de sleutel is dwingend en zal oplossingen, openingen creëren. Kaart 1 is dus dé kaart bij uitstek die wijst naar een toekomstige oplossing.

Het lot . Geeft een belangrijke betekenis aan de naast bijgelegen kaarten . Het wijst op een besluit dat te nemen is. Er wordt astrologische toewijzing gedaan .

kreeft

@suus, ziet er op het eerste zicht wat onduidelijk uit,
maar denk wel dat er iets goed komt, en dat je vertrouwen moet hebben  :)
het begin van iets nieuws

grtj  :)