mijn week- en dagkaartjes

Gestart door kreeft, januari 02, 2014, 08:54:01 AM

kreeft

goeiemorgen,

staven 4

Tevreden met het eerlijk verdiende succes
Gevoel van veiligheid, tevredenheid en geborgenheid
Je rondt een fase af en hebt echt iets bereikt, trots zijn op wat je neer hebt gezet, een stevige fundering, plezier in wat je doet, een harmonieus einde,

grtj en fijne zondag  :)

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart
zwaarden koningin,
Liefde, verbondenheid met de natuur. Genieten van het leven. Geen behoefte aan gezelschap.
Deze kaart laat zien dat je veel duidelijker moet worden in je communicatie. Zeg nou eens precies wat je er van vindt en hoe jij naar de situatie kijkt. Stel je grenzen en houd je er aan. Dit geldt niet alleen voor anderen maar ook voor jezelf.

kaartje voor vandaag maandag,
staven koning,
Succesvol, creatief met diepe gevoelens die hij meestal verbergt
Ontdekken wie je bent, creatief, snelle acties, afronding van creatieve projecten, zelfvertrouwen, krachtige uitstraling,

mooie kaarten  :D ben er blij mee,

fijne dag iedereen  :)

Sweetie

Kreeftje

Laat je gevoelens gaan , laat de ideeen lopen zegt de queen

de koning zegt , doe aan creatieve bezigheden , schilder , knutsel , leg kaart ... het houdt je bezig en je kan er je gevoel in kwijt
Suus

kreeft

goeiemorgen,

staven schildknaap,
is een boodschapper
boodschap die onderweg is
Beginnende interesse voor spiritueel, fantasierijke onderwerpen

ja suus, bezig blijven  :)

kreeft

goeiemorgen,

pentakels 6

Geven en ontvangen. Eigen voordeel halen uit vrijgevigheid, generositeit
Hulp bieden

grtj

kreeft

goeiemorgen,

staven koning,

Succesvol, creatief met diepe gevoelens die hij meestal verbergt
Ontdekken wie je bent, creatief, snelle acties, afronding van creatieve projecten, zelfvertrouwen, krachtige uitstraling,

grtj  :)

kreeft

goeiemorgen,

kelken aas,
Emotionele energie
Begin van een nieuwe relatie
Vertrouw op wat je voelt. Laat dat je in de richting voeren waar het lot je hebben wil. Soms moet je je gewoon niet verzetten als deze kaart valt, maar je mee laten voeren.

grtj

kreeft

goeiemorgen,

het rad van fortuin,

Gunstige evolutie, kansen, ambitie, dynamiek, goede raad, goed geluk door omstandigheden

grtj

kreeft

mijn kaartjes van deze week,
de weekkaart klopt wel, moest voor het werk, 'communicatietraining' volgen, met andere collega's,

de dagkaarten, veel creativiteit, klopt ook, heb een cursus kalligrafie hervat

grtj  :)

kreeft

goeiemorgen,

kracht,

Morele kracht, moed, ambitie, stoutmoedigheid, eerlijkheid, beheerstheid, kalmte, overwinningen op alle gebied

:D ik ben er heel blij mee, met deze mooie kaart,

fijne zondag iedereen  :)

Vlinder

Lieve kreeft,
de kracht in jezelf voelen en ervaren als plezierig, beheersen van een belangrijk deel in jezelf waardoor je verder komt...
Liefs Vlinder

Sweetie

Kreeftje ,

Als je tactisch tewerk gaat kan je alles bereiken wat je maar wil !

Suus

Mazzelles


kreeft

@vlinder, suus, mazzelles,
ik voel de kracht wel, voel me niet slecht  :D
voel dat ik dingen anders ga aanpakken  ;)

grtj  :-*

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,
de heremiet,
Deze kaart wijst op een beweging die slechts langzaam op gang komt. De betekenissen zijn: meditatie, introspectie, eenzaamheid, verdieping, innerlijke wijsheid, isolement, concentratie, occulte bescherming.
Zoeken naar waarheid, je problemen op willen lossen door ze goed te overdenken, het afronden van je projecten.

kaartje voor vandaag,
zwaarden 5
Machteloosheid, overgave Je beperkingen onder ogen zien
Richt je energie op wat je wel kan bereiken

-vorige weekkaart was
zwaarden koningin,
Deze kaart laat zien dat je veel duidelijker moet worden in je communicatie. Zeg nou eens precies wat je er van vindt en hoe jij naar de situatie kijkt. Stel je grenzen en houd je er aan. Dit geldt niet alleen voor anderen maar ook voor jezelf.
-communicatie is er geweest, ja  :P en heb ook duidelijk aangegeven wat mijn visie is over sommige dingen, (had vooral met werk te maken)

grtj  :)