mijn week- en dagkaartjes

Gestart door kreeft, januari 02, 2014, 08:54:01 AM

kreeft

goeiemorgen,
weekkaart,
de geliefden
Neem vandaag een weloverwogen beslissing die te maken kan hebben met een persoon, zaak of voornemen. Stuur uw verstand op vakantie en luister naar uw innerlijke stem. Denk er niet te lang over na en geeft uw hart een zetje. Luister naar uw gevoel en twijfel niet. Ga na waar u tegenstrijdigheden of innerlijke tegenstellingen moet overwinnen. Iets dat gestoord en verbroken is, kunt u weer samenvoegen. U heeft een grote kans uw grote liefde te ontmoeten.

kaartje voor deze maandag,
staven 2
Vandaag wilt u even onstuitbaar vaart maken. U bent bereid mogelijke weerstanden te overwinnen. Wanneer u echter teveel gericht bent om het onderste uit de kan te halen, kan het zijn dat u uiteindelijk met niks naar huis toe gaat. Probeer niet koste wat het kost uw zin door te zetten. Richt uw vurige inzet in plaats daarvan op een doel dat de moeite waard is. Zoek een uitlaatklep voor uw overtollige energie.

grtj

kreeft

goeiemorgen,

zwaarden 2
Vandaag moet u de wapen laten rusten. Conflicten zouden weliswaar tot een vreedzame oplossing kunnen hebben. Aarzel niet om de eerste stap te zetten. Toon uw bereidheid in onderhandelen. Maak gebruik van eerlijke aanboden. Probeer ervoor te zorgen dat niemand aan het langste eind trekt, zodat schijnvrede vermeden worden. U zult merken wanneer de rust en vrede is teruggekeerd u zich meer ontspannen en tevreden voelt.

grtj

kreeft

goeiemorgen,

pentakels 7
Wees vandaag voorzichtig. De zaken kunnen wel eens zo lopen zoals het u niet uitkomt. Verschuif dingen die u aan het hart liggen tot morgen. Het zou kunnen zijn dat u moet toekijken hoe de dingen verwelken en vergaan. Probeer niet koste wat het kost in leven te houden wat zijn tijd heeft gehad. Hoe eerder u dit begrijpt, hoe eerder u de ontstane teleurstellingen achter u kunt laten.

grtj

kreeft

goeiemorgen,
zwaarden 2
Vandaag moet u de wapen laten rusten. Conflicten zouden weliswaar tot een vreedzame oplossing kunnen hebben. Aarzel niet om de eerste stap te zetten. Toon uw bereidheid in onderhandelen. Maak gebruik van eerlijke aanboden. Probeer ervoor te zorgen dat niemand aan het langste eind trekt, zodat schijnvrede vermeden worden. U zult merken wanneer de rust en vrede is teruggekeerd u zich meer ontspannen en tevreden voelt.

zelfde kaart als eergisteren,
grtj

kreeft

goeiemorgen,
de heremiet
Deze dag behoort u toe. Neem voldoende tijd voor uzelf en laat u niet door de drukte en onrust van de dag beheersen. Wanneer u energie moet geven aan een desbetreffende situatie, doe dat dan met volle aandacht in alle rust. Laat u niet opjagen of beïnvloeden als u een belangrijke beslissing moet nemen. U bepaalt zelf uw eigen standpunt. Misschien helpt het om te mediteren, een uitgebreide wandeling te maken. Neem de rust en de energie zodat u weloverwogen een beslissing met uzelf kunt nemen.

grtj

Lief

Hmm, lekker even je terugtrekken Kreeftje en alles overdenken.

Heerlijk met een zonnetje erbij.

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

de kaart; de geliefden geeft een beproeving aan, een KEUZE tussen liefde en verlangen.
vandaag trek je je hierin terug.

je hebt succes ervaren na een moeilijke periode, maar hoe het succes te kunnen prolongeren?

kreeft

goeiemorgen,

pentakels 7
Wees vandaag voorzichtig. De zaken kunnen wel eens zo lopen zoals het u niet uitkomt. Verschuif dingen die u aan het hart liggen tot morgen. Het zou kunnen zijn dat u moet toekijken hoe de dingen verwelken en vergaan. Probeer niet koste wat het kost in leven te houden wat zijn tijd heeft gehad. Hoe eerder u dit begrijpt, hoe eerder u de ontstane teleurstellingen achter u kunt laten

zelfde kaart als paar dagen geleden, ze komen steeds terug hmm

@marianne, de geliefden is een mooie kaart, er is altijd verlangen naar liefde, liefde voor schoon heid, maar voor menselijke liefde   is een heer nodig, ik denk dat deze ergens verloren is gelopen,  :P
ik verdiep me in vele dingen, en succes, ja, maar dan ervaar je ook jaloezie  :-\ , dus even de kat uit de boom kijken en alle mogelijkheden afwegen, ik kan niet zomaar een sprong in het niets wagen, heb niemand hier thuis om op terug te vallen als er iets mis gaat, dus ik moet mijn eigen brood op de plank zien te houden,
men moet vooral vertrouwen in zichzelf zien te houden, want met jezelf moet je nog een heel eind  ;)

grtj en fijn weekend, het regent pijpestelen hier  ;D

kreeft

goeiemorgen,
zwaarden koning,
Vandaag streeft u regelrecht op uw doel af. U heeft overtuigingskracht en zelfvertrouwen. U kunt anderen overtuigen van uw standpunten. U kunt tevens gebruik maken van uw charme of geestdrift. Nu u zo helder van geest bent, kunt u meteen een aantal knopen doorhakken. Probeer slepende kwesties op te lossen. Gebruik uw verstand om problemen op te lossen. Wees niet bescheiden om advies te vragen.

grtj

dameblanche

de zwaarden koning kan ook vastzitten,
vertrouw op je verstand, meer dan op je gevoel, geef gehoor aan je ambities, hak zelf knopen door, ook al moet je soms wel eens voor anderen beslissen...

ps wanneer ben je jarig, kreeft??

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,
bekers 3
Het is vandaag een dag om naar uit te zien, want hij zal u rijkelijk belonen. Geniet van de mooie kanten van het leven. Wees dankbaar voor de aangename dingen van het leven. Er is genoeg om van te genieten. Deel uw plezier en fijne gevoelens met anderen. Nodig vrienden/familie uit, doe iets leuks of verwen uzelf/partner. Geniet met volle teugen van deze dag.

kaartje voor vandaag,
pentakels 3
Vandaag is het tijd om spijkers met koppen te slaan. Datgene wat u voor u uitgeschoven heeft, moet vandaag afgemaakt worden. Zorg voor een goede basis. Ruim datgene op wat u in de weg staat. Verwezenlijk uw programma. Stap voor stap zult u uw doelen bereiken. Uiteindelijk zult u met het resultaat tevreden zijn.

mooie kaarten, ben er heel blij en hoop dat ze bewaarheid worden  :)

@mary anne (zou suzy zeggen  ;) )
ik neem een beetje van beide, verstand en gevoel, kan volgens mij geen kwaad, natuurlijk geef ik gehoor aan mijn ambities , maar dingen realiseren gaat niet op één dag, je moet het juiste baantje inslaan, de sleutel kun je hebben en bij je dragen tot hij op de juiste deur past  ;) , ook daar kun je al een paar keer aan voorbij gaan, maar uiteindelijk kom je tot jebestemming.
9 juli,  ;D

grtj

kreeft

goeiemorgen,

staven 9
Deze dag staat in het teken van uw zelfvertrouwen. Spring over uw eigen schaduw heen. Waag een onderneming waar u voorheen de kans en moed niet voor had. Vertrouw op uw intuïtie; deze laat u vanzelf de juiste handelingen verrichten. U kunt de inspirerende energie van vandaag ook gebruiken om een aangename blik op de toekomst te ontwikkelen. Vandaag kunt u dingen vooruit plannen.

grtj

dameblanche

staven 9 wijst naar een bepaalde koppigheid.
je laat je mening en of eigen inzicht niet graag los.

kreeft

goeiemorgen,

staven koning,
Vandaag is een dag om bergen te verzetten. U barst van de energie en u kunt nauwelijks wachten om deze in de praktijk te gebruiken. U weet precies wat u wilt. U stelt hoge doelen, maar er is een grote kans deze te verwezenlijken. Wat anderen moeite kost, doet u uit de losse pols. Probeer uit te kijken dat u met uw zelfvertrouwen en enthousiasme anderen niet overwelmt. Het kan zijn dat u vandaag een interessante, temperamentvolle man ontmoet.
wow :)

ik zie nu pas dat ik maandag twee kaarten met een drie trok, 3 staat voor groei als ik het goed heb?
en gisteren 9, veelvoud van 3,

@ja, marianne, is wel een beetje zo  :-[

grtj

dameblanche

sta je ook volledig open voor z,on man??????