mijn week- en dagkaartjes

Gestart door kreeft, januari 02, 2014, 08:54:01 AM

Sas-8314

nou hopelijk gaat het dan eindelijk eens gebeuren Kreeftje :)
je hebt nu wel lang genoeg gewacht op die interessante en temperamentvolle heer  :-*

fijne dag / avond voor jou :-*
what defines us is how well we rise after falling

kreeft

goeiemorgen,

de dwaas
Vandaag moet u voor alles open staan. Ga zo onbevangen mogelijk de dag door, neem niets serieus en beschouw ook de vreemdste gebeurtenissen met speelse nieuwsgierigheid. Hoe minder u vasthoudt aan vertrouwde beelden en beproefde ervaringen, hoe levendiger en buitenissiger wordt de dag. Wanneer u vandaag vaststelt dat u in een bepaalde situatie weer bij nul moet beginnen, zit er dan niet te lang over in, maar neem de gelegenheid baat om het nu eens totaal anders aan te pakken. Sta uzelf toe om gerust eens een keertje gek te zijn.

vind het een heel leuke kaart  :D

@sas, geen heer in de omgeving, er is niemand en komt psies niemand op mn pad, snap da zelf ook ni  :-\

grtj  :-*

Sas-8314

ik snap het ook niet kreeft
hij is toch echt wel in de buurt als je mij vraagt.
ik denk dat de heer je wil verassen
doe maar alsof je van niets weet ;)
gun de heer zijn verrassing  ;)
:-*
what defines us is how well we rise after falling

dameblanche

je kunt ook de legging van de dwaas hanteren kreeft.

kaart 1 geeft aan op welke manier je wel eens de dwaas bent
kaart 2 vraagt of dat ook geholpen heeft
kaart 3 vraagt je of je dit heeft bezeerd en of gekwetst
kaart 4 geeft aanwijzingen in welke je meer de dwaas moet zijn.
kaart 5 geeft aan waarin je juist niet de dwaas moet zijn
kaart 6 waarin zie ik de dwaas buiten mij om
kaart 7 wat voegt de dwaas toe....

een verdieping...in de dwaas

kreeft

goeiemorgen,

hogepriester,
De Hogepriester of Hiërofant staat voor een diep gevoel van geloof en vertrouwen en vertegenwoordigt samen met De Hogepriesteres en De Ster een van de drie beschermende kaarten van de Tarot die het verloop van een gebeurtenis gunstige vooruitzichten geeft. Op het vlak van arbeid laat deze kaart ons zien dat we ons met fundamentele zaken bezighouden. De Hiërofant staat voor het zoeken naar diepere inhouden en een waarachtige roeping. Op het vlak van ons bewustzijn houden we ons bezig met vragen over zin en waarden en voor religieuze ervaringen. In onze persoonlijke relaties wijst De Hiërofant erop dat we ons in een fase bevinden waarin het vertrouwen en de genegenheid voor elkaar groeiende is. Op het niveau van gebeurtenissen symboliseert deze kaart onze wens om te trouwen of samen verder door het leven te gaan

@sas, ik snap het ook niet
@marianne, ja da zou ik eens kunnen doen in een rustig moment, dank voor de toelichting  :)

grtj

kreeft

goeiemorgen,

pentakels 5 op kop,

Verbetering op komst, verhoging van zelfvertrouwen, ontsnappen uit beperking, een einde maken aan angst, ophouden met leven vanuit een constant tekort, eerlijkheid komt terug, medeleven met hen die het moeilijk hebben, vooruit kijken in plaats van achteruit.

heb kaartje meer getrokken,
de zon,
Vandaag is het een zonnige dag, waar u met volle teugen van kan en mag genieten. Ofwel u geniet er onbekommerd van of u kunt uw eigen persoonlijke triomf vieren. U voelt zich Zelfverzekerd, Sterk en vol Energie. Mogelijk dat u vandaag iets kunt ondernemen. Met uw positieve uitstraling bent u in staat andere mensen te motieveren en voor u te winnen. Wentel uzelf in uw succes en gun uzelf en anderen het goede.

grtj

kreeft

goeiemorgen,
zwaarden 8
Vandaag moet u de rode draad goed in het oog houden. Blijf standvastig en geduldig. Neem tijd voor elke beslissing die u neemt. Laat u niet ontmoedigen door een onverwachte tegenslag. Ga vastbesloten op uw doelen af; houdt uw weg voor ogen. Probeer stoorzenders te vermijden. Uiteindelijk zult u uw bestemming bereiken.

grtj

kreeft

goeiemorgen,

kelken ridder,

De dag van vandaag geeft uw ziel vleugels. Hoofd en hart werken bijzonder goed samen. U zou een emotionele impuls kunnen ervaren, die u in de zevende hemel doet belanden. Maak van de gelegenheid gebruik om orde op zaken te stellen. Maak gebruik van uw fantasie en verstand om deze dingen te regelen. Wanneer u relaties in uw omgeving verwaarloosd heeft, is het moment gekomen hier weer energie in te steken.

grtj en fijne zondag,  :)

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,
staven 10
Kernwoorden: beklemming, uitputting, perspectiefloos, druk, stress.

Staven Tien is de kaart van terneergeslagenheid. Ze geeft aan dat er teveel van ons is gevraagd en we daardoor het grote perspectief hebben verloren. Taken en verantwoordelijkheden hangen als een molensteen om onze nek.

kaartje voor vandaag,
pentakels 7

Wees vandaag voorzichtig. De zaken kunnen wel eens zo lopen zoals het u niet uitkomt. Verschuif dingen die u aan het hart liggen tot morgen. Het zou kunnen zijn dat u moet toekijken hoe de dingen verwelken en vergaan. Probeer niet koste wat het kost in leven te houden wat zijn tijd heeft gehad. Hoe eerder u dit begrijpt, hoe eerder u de ontstane teleurstellingen achter u kunt laten.

grtj

dameblanche

Laat je je niet te veel verantwoordelijkheden op je nek?

je wil vrij zijn, je wilt nieuwe avonturen beleven, je wil je met nieuwe dingen bezighouden.
in plaats daarvan wordt je je ervan bewust dat het leven alleen draaiende gehouden wordt door een aanhoudelijke schakel van eten, werken, slapen, eten werken, slapen...

kreeft

goeiemorgen,
bekers 4
Neem de tijd om deze dag te proeven. U heeft een voorlopig hoogtepunt bereikt en alle redenen een welverdiende pauze in te lassen. Neem het hier dan ook goed van. Kijk niet vooruit naar de problemen van de toekomst. Geniet rustig van deze dag, van de sympathie en toewijding die aan u besteed is. Het leven zal u rijkelijk belonen voor uw inzet.

@marianne, op het werk kreeg ik de opmerking dat ik eigenlijk 'te veel' dingen doe, dus ik moet wat terugnemen,
ik wil idd nieuwe dingen , iets waar ik mijn schouders kan onderzetten, ja,
dat zal wel eens opduiken  ;)

kreeft

goeiemorgen,

kelken ridder,

De dag van vandaag geeft uw ziel vleugels. Hoofd en hart werken bijzonder goed samen. U zou een emotionele impuls kunnen ervaren, die u in de zevende hemel doet belanden. Maak van de gelegenheid gebruik om orde op zaken te stellen. Maak gebruik van uw fantasie en verstand om deze dingen te regelen. Wanneer u relaties in uw omgeving verwaarloosd heeft, is het moment gekomen hier weer energie in te steken.

zelfde kaart als zondag
grtj  :)

kreeft

goeiemorgen,

zwaarden 6
Ga vandaag op onderzoek uit. Verbreed uw geestelijke horizon door uw doelen te verwezenlijken. wees avontuurlijk, neem initiatief en ga voor de uitdaging. Neem de tijd om uw interesses of hobby's uit te breiden. De media, kan u hierbij helpen. Verruim uw culturele en spirituele kanten. Ontdek ook deze kant van u. Als u goed oplet, zult u uw geest meer verruimen dan u ooit had kunnen denken.

grtj

kreeft

goeie morgen,

bekers 2
Vandaag staat geheel in het teken van diepe sympathie, grote liefde en verzoening. Zet uw psychische antenne op onbevangen en luister naar uw gevoel. U kunt opnieuw verliefd worden of er kan een frisse wind door uw relatie waaien. Blijf niet afwachten totdat het grote geluk bij u komt aanwaaien. Neem zelf initiatief en gebruik de kansen die zich voor zullen doen. Vandaag is Harten troef!

mooie kaart,  :)

kreeft

goeiemorgen,

bekers 2

zelfde als gisteren :)

grtj