mijn week- en dagkaartjes

Gestart door kreeft, januari 02, 2014, 08:54:01 AM

kreeft

goeiemorgen,

staven 2

Kijk naar voren (naar je doel) en blijf jezelf bevestigen waar je heen wil. Laat je niet afleiden van het pad dat je gekozen hebt. Onthoud dat de volhouder uiteindelijk wint. Wees moedig, zet stappen en blijf gestaag doorgaan op weg naar waar je naar toe wilt. Grijp de kansen die je krijgt. Wees creatief en ga er voor.

grtj

dameblanche

uidagingen blijven aangaan, je bent een watertype, watertypes blijven weleens teveel in het gevoel zitten als zij moeten kiezen [dualiteit-2] tussen gevoel en verstand.
verstand wordt gekoppeld aan het volwassen zijn en gevoel wordt weer gekoppeld aan het kind [mogen]  zijn.

kreeft

goeiemorgen,

staven 8

Kernwoorden: spoedige gebeurtenis, bewogen tijden, twijfel, onzekerheid.

Staven Acht is de enige van de 78 tarotkaarten die een duidelijke aanwijzing geeft dat er een gebeurtenis voor de deur staat. Ze wijst erop dat er iets aan de gang is, dat er iets in de lucht hangt, en dat het sneller dan misschien verwacht al gaat gebeuren. Meestal brengt deze kaart blijde gebeurtenissen.

@marianne, dank om te kijken, momenteel is er niets waar ik een keuze moet in maken, ik blijf wel uitdagingen aangaan en het kind in mij, mag af en toe wel zn gang gaan, graag zelfs  :)

grtj

dameblanche

staven 8, blijf op het tapijt, het vliegt namelijk al!

kreeft

goeiemorgen,

staven aas
Gebruik maken van je creativiteit, een droom over de toekomst hebben, geloven in jezelf, zelfvertrouwen hebben, een oplossing bedenken voor je probleem
Je staat aan het begin van een nieuw avontuur en je kunt niet wachten tot je mag beginnen. Je enthousiasme is aanstekelijk en met al die energie kan je gemakkelijk anderen inspireren. Met deze kaart wordt het zaad geplant. Afhankelijk van jouw inspanning kun je tot een prachtige oogst komen.

@ja marianne , ik houd nog altijd stand  :D ik voel me net Alladin, haha

grtj

kreeft

goeiemorgen,

pentakels koning,
Hardwerkend, geconcentreerd, warme persoonlijkheid, werklustig type, onvermoeibaar, geloof in zichzelf, levenservaring, buitenmens, maakt af wat begonnen is, trots op wat er bereikt wordt,

grtj

Sas-8314

alladin heeft zich zichzelf zo te zien welverdiend beloond :)

:-*

what defines us is how well we rise after falling

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart

kracht,
Morele kracht, moed, ambitie, stoutmoedigheid, eerlijkheid, beheerstheid, kalmte, overwinningen op alle gebied.

kaartje voor vandaag,
maandag 2 juni,
bekers 10
Kernwoorden: thuisvoelen, vreugde, harmonie, redding, liefdevolle vriendschap.

Bekers Tien geeft uitdrukking aan grote harmonie en mogelijk aan een diepe, gelukkig stemmende liefde. We voelen ons zeker en geborgen. Deze kaart staat voor een vriendelijke algehele stemming en goede contacten met anderen.

@sas, ik hoop dat er toch eens iets in ligt voor mij,  ;)

grtj en fijne werkdag,

Sas-8314

hoop doet leven Kreeft
wanneer we hopen dan schenken we er aandacht aan
wanneer we dit vanuit ons hart doen dan scheppen we (ook heren :)

what defines us is how well we rise after falling

kreeft

goeiemorgen,

zwaarden 4

Kernwoorden: teruggetrokkenheid, isolatie, treurigheid, afstand, offer, afzien.

Zwaarden Vier is de kaart van stilstand, van belemmerde activiteit en afgedwongen rust. De betekenis van de kaart wordt vooral duidelijk uit het beeld van een ziekte, waarnaar ze ook feitelijk zou kunnen verwijzen.

stilstand, zo voelt het momenteel

@sas, blijven hopen  :)

grtj

kreeft

goeiemorgen,

de hogepriesteres,

Dit is een symbool van vruchtbaar en spirituele rijkdom. Deze kaart wijst op voornamelijk vrouwelijke kenmerken zoals geduld, vasthoudendheid en voorzichtigheid. Meestal duidt deze kaart op een zekere rustperiode voordat er nieuwe zaken ondernomen kunnen worden

grtj

kreeft

goeiemorgen,

zwaarden schildknaap,

Kernwoorden: verraad, indiscretie, conflict, strijd, discussie.

Zwaarden Page -of Schildknaap- staat net als de andere Pages voor een kans of gelegenheid die ons wordt geboden, voor een impuls van buitenaf. Soms kan dat een verhelderende impuls zijn, maar meestal betreft het een conflict of een strijd. De Page kun je hier zien als waarschuwing om dingen niet onnodig te laten escaleren.

grtj

kreeft

goeiemorgen,

kelken koningin,

Kernwoorden: vreugde, wijsheid, minnares, liefdevol, succes, geluk.

Bekers Koningin vertegenwoordigt de vrouwelijke kant van het element water en staat voor fijngevoeligheid, inlevingsvermogen, mediamieke gaven en offervaardigheid. Zij is het symbool van helpende en genezende krachten.

grtj

Vlinder

Lieve Kreeft..
je komt je  zachtheid tegen... :-*

kreeft

goeiemorgen,

zwaarden schildknaap,

Kernwoorden: verraad, indiscretie, conflict, strijd, discussie.

Zwaarden Page -of Schildknaap- staat net als de andere Pages voor een kans of gelegenheid die ons wordt geboden, voor een impuls van buitenaf. Soms kan dat een verhelderende impuls zijn, maar meestal betreft het een conflict of een strijd. De Page kun je hier zien als waarschuwing om dingen niet onnodig te laten escaleren.

is al de tweede keer dat hij terugkomt

@vlindertje, wat fijn dat je voorbij fladderd  :D ,  ja, beetje goeie dingen die mijn richting uitkomen  :D

grtj