mijn week- en dagkaartjes

Gestart door kreeft, januari 02, 2014, 08:54:01 AM

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,

zegewagen,
Wil, overwinning, succes, ambitie, vooruitgang, rede, verplaatsing

kaartje voor vandaag,
pentakels ridder
iemand die niet zomaar aan de gang gaat zonder goed plan. Hij is de enige ridder die stilstaat op de kaart. Het element waaraan hij verbonden is (aarde) brengt deze energie in; langzaam veranderen, niet zomaar aan de gang gaan. Toch is hij geen uitsteller. Hij komt, hij kijkt, maakt een plan en gaat aan de gang.

grtj

dameblanche

de ridder van pentakels vraagt om geduld.
daarom zal gestaagde vooruitgang toch tot een succes kunnen leiden, voorafgaande periode is in sneltreinvaart langs je heen gegaan., er hebben veel veranderingen plaatsgevonden.
je bent aan die snelheid gewent geraakt, maar dit kon natuurlijk niet zo voortduren..

kreeft

ja, je hebt gelijk marianne,  :)
liever stap per stap nu, maar vooruitgang
dan lopen en vallen  :-\

dank , grtj  :)

kreeft

goeiemorgen,

bekers 9

Een droom gaat in vervulling
Waarachtig geluk en tevredenheid
Emotionele en materiële stabiliteit
Blijde verwachting

grtj

kreeft

goeiemorgen,

bekers 5 omgekeerd

herstel, je beter gaan voelen,

grtj

Lief

Hier komt de MC weer terug van Lenormand. De boom, groei. Er komen betere tijden aan Kreeftje....

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

goeiemorgen,

tijdens het schudden, twee keer een kaart uitgevallen,

koningin pentakels,
Toewijding aan de waarheid in denken en spreken. Afstandelijk, dapper, trouw in vriendschap.

pentakels aas
Voor de wind gaan, goede gezondheid, positieve ontwikkelingen, bevordering naar een hogere functie,

@lief, ik kan het alleen maar hopen, heb  het gevoel dat ik muurvast zit in alles  :-X

grtj

Lief

Ah, het ankertje wat ook in de Lenormand ligt.

Je kunt helemaal verzand zijn Kreeftje, maar 1 kleine zeebevinkje en de boel wordt omgegooid. Probeer los te woelen!

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

heleen

Citaat van: kreeft op januari 16, 2014, 07:02:21 AM
@lief, ik kan het alleen maar hopen, heb  het gevoel dat ik muurvast zit in alles  :-X
grtj

toch trek je mooie kaarten kreeft.Misschien zoals Marianne pas al schreef wil je te snel. te snel vooruit. Net als de koningin de pentakel op schoot en wachten op alles wat komen gaat, en het gaat komen als je de rust en geduld bewaard. Uiteindelijk valt de pentakel vanzelf in je hand.

Heleen.

kreeft

goeiemorgen,

bekers koning,
Je bent assertief en dynamisch, hebt een sterke wil die niet beïnvloedbaar
is, een typische leider met charisma
Deze koning wijst je er op dat je te vaak verkeerde partners zoekt en dat je het over een heel andere boeg moet gaan gooien. Bepaal waar je grenzen liggen en wat je wel en niet oké vindt. Zoek geluk niet langer buit jezelf in een partner maar in jezelf. Pas dan zul je de juiste tegenkomen.

@heleen, je hebt eveneens gelijk, dat zei ik tegen marianne ook al, ik wil idd te snel gaan, moet meer rustpunten inlassen en de dingen een beetje op hun beloop laten  :)
maar ik heb dat in mij, dat vooruit willen en dan is het moeilijk als er op veel gebied stilstand is, al is het maar tijdelijk,

dank voor je visie, ik ben altijd blij met je woorden  :-*

@lief, ik ga doen zoals ik hier al zei, gewoon beetje rust inlassen en wachten tot het zand wegspoelt  ;)

grtj  :)

kreeft

goeiemorgen,

zwaarden schildknaap,

Deze schildknaap is nieuwsgierig en wil veel leren over het element dat hij vasthoudt. Hij leert over de manier van communiceren met anderen, maar ook hoe hij met zichzelf communiceert. Door zijn totaal andere kijk op de wereld kan het zijn dat hij het moeilijk vindt om de mensen om zich heen te begrijpen. Hij kijkt zo anders tegen alles aan. Zijn les ligt daarin om zich te verdiepen in wat anderen drijft en hen te ondervragen over hoe zij kijken naar de wereld om hun heen.

fijn weekend iedereen  :)

kreeft

goeiemorgen,

zwaarden 6

Laat de huidige gespannen situatie achter je
Einde van een droevige en angstwekkende periode

Isiskaartje genomen,
34 eiland
Eiland

Omschrijving :  Deze kaart staat symbool voor tevredenheid, ontspanning en vakantie.

U bent iemand die altijd wel ergens een oplossing voor weet te vinden, ontspannen en rustig van aard. Toch bent u nu echt aan vakantie en rust toe en ook daar weet u wel weer een goede oplossing voor te vinden. Wel komt er even nog een probleem aan, maar ook daar weet u wel een uitweg in te vinden. Dat komt mede doordat dit een zeer gunstige periode is voor het oplossen van problemen.

Een reis kondigt zich aan, en daar was u hard aan toe. 

Een periode van rust die u hard kunt gebruiken en waarin u even de stress van alle dag achter u kunt laten. 

grtj en fijne zondag

kreeft

goeiemorgen,

weekkaartje,
bekers 10
Geluk, tevredenheid, harmonie
Met de juiste mensen samen zijn

kaartje voor vandaag,
floepte er uit,
kelken koningin,
Je bent zelfbewust en gepassioneerd, vol van energie, maar ook op je vrijheid gesteld

pentakels ridder,
Geduldig, rustig, zorgvuldig, in staat om te genieten, springt niet zomaar van de hak op de tak, stevig gebouwd, geaard, voorbereiding, stappenplan,

fijne dag iedereen,
donkergrijs en regen  :P

kreeft

goeiemorgen,

zwaarden 2

De figuur op deze kaart twee zwaarden gekruisd voor zijn borstkas; de plek waar zich zijn hartchakra bevindt. Het is net als hij iets verwacht waar hij bang voor is of waar hij zich op voorbereidt. Tegelijkertijd wil hij het niet zien, want er zit een blinddoek voor zijn ogen. Dat het hem allemaal niet duidelijk is blijkt wel uit de Maan op de achtergrond.

grtj

kreeft

goeiemorgen,

staven ridder,
Aan de positieve kant kan je in de energie van de Ridder van Staven veel bereiken. Het duwt je voorwaarts naar het doel dat je voor ogen hebt en niets kan je tegenhouden. Het is dus wel iets dat je moet koesteren.

grtj