mijn week- en dagkaartjes

Gestart door kreeft, januari 02, 2014, 08:54:01 AM

heleen

een lekkere luie ridder, op een hobbelpaard. Boekje erbij, beentjes omhoog en natuurlijk zijn kelk niet te vergeten met een lekker sapje erin. ;D
Kreeft geniet ervan.

Heleen.

kreeft

 ;D whaha, Heleen, ja, zo voelt het inderdaad,  :D
het beurt mij helemaal op  :D

:-*

kreeft

goeiemorgen,

terug een ridder vandaag,  :)
staven ridder,

Kernwoorden: vertrek, plezierige gebeurtenis, afscheid, overhaast, geheimzinnig.

Staven Ridder belichaamt een warme tot verhitte atmosfeer waarin niet alleen sprake is van levenslust en enthousiasme, maar ook van ongeduld, impulsiviteit en eventueel zelfs overdrijving. We willen alles, en wel nu meteen..

iets raars bij het kaarten nemen daarnet, ik schud de kaarten en vallen er een paar uit, waaronder staven ridder, schud verder en stribbelt er een kaart tegen, jawel staven ridder, schud verder , neem af, waaier uit en denk 'benieuwd of hij nog bij mij wil zijn', jawel nam hem er zo uit,  :o

grtj

Sweetie

Kreeftje,

staven ridder
duidt op vertrek van een situatie die u doen goed voelen

Suus

dameblanche

de staven ridder zit je gewoon te stalken, kreeftje....

de ridders corresponderen met het element vuur
wilskracht!!!!

heleen

ik ben gek op de staven ridder. Een enthousiaste kaart, misschien af en toe te enthousiast, maar een kaart waar je wel mee kan lachen. Hij sukkelt een beetje met je mee, met zijn vurige enthousiasme, botst hier en daar tegen je aan, want hij kijkt absoluut niet uit waar hij loopt. En vanmorgen riep hij al "ik ga met kreeft mee"en ongeduldig als hij is, sprong hij 2x te vroeg uit de stok. Maar dat krijg je met zo'n vurige ridder.

Heleen.

kreeft

@Heleen, ik moet lachen met je uitleg, haha, zie een stuntelig riddertje voor me  :D

de ridders zitten de laatste tijd kort op elkaar, kelken ridder komt ook regelmatig kloppen, vorige week was de zwaarden ridder er,
de zegewagen kun je eigenlijk ook een beetje zien als een soort ridder, maar dan met twee paarden, de touwtjes in eigen handen nemen,
zo klopt het wel , ja, vooruitgang willen, wilskracht
ook ideëen op doen  :)
doet me terugkomen op die duivel als weekkaart, losbreken, zo voelt het  :)
moet alleen met de lotto winnen om alles te kunnen kopen wat ik zou willen  ;D

dank jullie  :-* :-*

Sweetie

En dan nog Kreeftje

Zou je dan wel gelukkig wezen ...als je alles kon kopen wat je wil  ?
Denk dat je eerder alles zou wegdoen om liefde in de plaats te krijgen ...  ;)


kreeft

goeiemorgen,

bekers 8

8
geeft een verwarrende periode aan
Verwarrende periode in het verschiet Er moeten keuzes gemaakt worden, besluiten genomen. In evenwicht
brengen van tegengestelde krachten: creatieve verbeeldingskracht en realiteit
bekers
De verbinding met ons innerlijke ,Gevoelens, hartstochten, verlangens

de bekers staan opgesteld alsof er eentje ontbreekt, toch is dat niet zo, dus voor het gevoel ontbreekt er iets
weggaan om het ontbrekende te zoeken, intuïtie volgen

@suus, ja klopt  ;)

grtj  :)

dameblanche

de poortkaart; wie ben jij daar op die kaart, ga je met je innerlijke flow mee, of keer je jezelf en ook anderen de rug toe en loop je van jezelf weg?

kreeft

@marianne, ik keer mezelf zeker niet de rug toe,
in tegendeel, er is(was)  stilstand op meerdere vlakken, maar daar komt zowiezo terug beweging in, alles komt en gaat
vriendschappen komen en gaan en mensen van vroeger, tien jaar niet gezien,  komen plots terug op mijn pad, ben er heel blij mee
dus ik voel me goed , maar ik doe af en toe links en rechts een deurtje open zodat ik nog andere dingen ontdek en terug vind, daar waar ik de draad zoveel jaren geleden heb losgelaten, probeer ik hem terug vast te grijpen en op te nemen,
ook ik bied de duivel (weekkaart) een stoel aan, en luister,  :) , ik heb al een paar dingen radicaal omgekeerd deze week, ja zelfs de rug toegekeerd  :) , dus hij hoeft niet negatief te zijn,
het geeft me een goed gevoel  :D

grtj  :)

kreeft

goeiemorgen,

de heremiet,

Deze kaart wijst op een beweging die slechts langzaam op gang komt. De betekenissen zijn: meditatie, introspectie, eenzaamheid, verdieping, innerlijke wijsheid, isolement, concentratie, occulte bescherming.
op zoek gaan, je eigen lichtje volgen,

grtj

kreeft

goeiemorgen,

pentakels 8

Goed gebruik van talenten ,Klaar voor perfectioneren of verdere ontwikkeling
Goede vooruitzichten

grtj

dameblanche

je focust je op je nieuwe doelen.

kreeft

goeiemorgen,

de heremiet,

Deze kaart wijst op een beweging die slechts langzaam op gang komt. De betekenissen zijn: meditatie, introspectie, eenzaamheid, verdieping, innerlijke wijsheid, isolement, concentratie, occulte bescherming.
op zoek gaan, je eigen lichtje volgen,

dezelfde kaarten komen telkens terug, zo ook bij Lenormand  ???

@marianne, alle nieuwe dingen zijn welkom, ja,

grtj en fijne zondag  :)