mijn week- en dagkaartjes

Gestart door kreeft, januari 02, 2014, 08:54:01 AM

Sweetie

Ja Kreeftje

Jij... ge zijt tevreden en het ga je goed ...

Suus

kreeft

goeiemorgen,

pentakels 9

Tevredenheid, doel behaald, met pensioen gaan, ontspanning, klaar voor de oogst, succes is compleet, goede financiƫle investeringen

twee dagen na mekaar iets met negen, iemand?  :)

dank marianne, susy,  :-*  ja ben tevreden  :) , de doelen die ik voor mezelf stelde, komen langzaam in zicht,

grtj  :)

Vlinder

9 bekers pentakels is een kaart die geluk brengt, iets zit je mee, een tevreden gevoel lijkt je deel
Lijkt me heerlijk kreeft
liefs

dameblanche

het verschijnen van een negen kan erop duiden dat het gaat om tevredenheid en het verlangen om vooruit te komen.
zowel de bekers als de pentakels wijzen op het bereiken van een ideaal, maar de zwaarden en de staven wijzen op heel wat meer uitdaging.

Mazzelles

Ik vind het goed klinken voor onze Kreeft!
En een uitdaging zie ik als iets positiefs, tenzij die uitdaging teveel van jou vergt natuurlijk ;-)

Sweetie

Hihihi
Ons Kreeft zal content zijn , zoveel bezoek die ze gekregen heeft !!  :D

Je voelt je vrij maar toch moet je tot rust komen , een innerlijke rust gaan behalen maar dat zal je zeker lukken !

Suus

kreeft

 :D
ja veel bezoek hier  :D
dank soezy, marianne, vlinder en mazzel,
voel me goed, ja, maar wat meer innerlijke rust mag wel,
grtj  :-*

kreeft

goeiemorgen,

pentakels 4

Niet tezeer blijven vasthouden aan bezittingen
Neiging tot hebzucht Overdreven voorzichtig

grtj

dameblanche

het verschijnen van een 4 kan vanalles betekenen, het verwijst altijd naar een bepaalde tevredenheid, of kan ook naar een bepaalde ontevredenheid wijzen.

Sweetie

Kreeftje,
Werp alles wat je niet nodig hebt af , je zal een grote verlossing voelen ..adem in en adem uit ..

Suus  :-*

Mazzelles

Haha dat lijkt wel een bevalling Suzy... ;-)

Weet dat wij in wezen niets bezitten, behalve Liefde!!
Alle overige dingen (materieel/immaterieel) mag je loslaten.
Kijk voor jezelf wat en welke dingen (ook gedrag/visie/denkwijze) jou (kunnen) belemmeren en probeer je blik te verruimen. Probeer niet bang te zijn om op je plaat te vallen en durf risico's te nemen.
Althans, dat maak ik er uit op.

kreeft

goeiemorgen,

kelken aas

Ontvangen, spiritueel, onvoorwaardelijke liefde, passie, nieuwe relatie, diepe binding, ontvankelijkheid, openstaan voor nieuwe ervaringen, overwinnen van mentale en emotionele blokkades, veranderen van oude patronen, creatieve uiting

@suus, marianne, mazzel,
jullie hebben allemaal een beetje gelijk, ik denk het goede vasthouden, de dingen en waarden die ikzelf belangrijk vind en rest overboord gooien, ik denk dat 4 in dit geval wel voor tevredenheid staat, marianne  :)
er zijn mensen die de kunst bezitten om je wat inzicht in jezelf te geven, waardoor je zowiezo in rustiger vaarwater terecht komt,

dank voor jullie visie  :D  :-*

Vlinder

Hoi Kreeft,
Liefde op je pad?
Maar eerst liefde voor jezelf... vanuit jezelf waardering begin je vanzelf te stralen en komen de kansen vanzelf naar je toe.

:-*

Mazzelles

Vlinder, het kan ook zijn dat met deze kaart wordt bedoelt:  met onvoorwaardelijke liefde voor haarzelf en een nieuwe relatie met haarzelf aangaan...
Als ze liefde (licht) aan haar zelf geeft, gaat het weer stromen...

Vlinder

Zo is het mazzelles,
maar een ding is zeker het is een prachtige kaart die met diep gevoelde liefde te maken kan hebben.

;)