Jaarkaart 2014 =)

Gestart door shiningstar, januari 01, 2014, 10:48:42 AM

shiningstar

Kelken schildknaap.
-kansen die je geboden worden van buitenaf. Ze komen op je af. Je hoeft er niets voor te doen.



Nog een gelukkig nieuwjaar :)
Groetjes.

Sweetie

Lisa ,

De schildknaap moet nog veel leren en deze staan ook open om vernieuwingen aan te gaan ,veroorzaakt emoties , deze brengt ook een belangrijke boodschap ..

Suzy

shiningstar

hoihoi suzy,

Nog een gelukkig nieuwjaar,

Dat is wel heel wat anders dan dat ik dacht (A) , maar klopt zeker
Bedankt voor je uitleg =)

Fijne avond nog,
Groetjes lisa

Vlinder

Dag lisa
de page geeft je een leuk spontaan gebaar... een kans, een nieuwtje?
gr Vlinder

dameblanche

#4
ik heb de jaarkaart via deze site getrokken.
bij het berekenen van de jaarkaart[ groeikaart] wordt uitgegaan via de laatste verjaardag.
mijn jaarkaart is de magier
een noodzakelijk nieuw begin waarbij ik oude zekerheden ga loslaten!

shiningstar

Hoi Vlinder !

Ik hoop het , kan der nu nog weinig van zien helaas  :(

Bedankt voor je reactie

fijne dag Groetjes lisa

VlinderTuin

#6
Mijn Jaar kaart is volgens de Catherina website waar je de laatste verjaardag mag invoeren de kluizenaar.
met de volgende uitleg:
Op jezelf vertrouwen
De Kluizenaar of Heremiet is de kaart van de bezinning. Deze kaart symboliseert een introverte levensfase waarin we tot onszelf moeten komen. De Kluizenaar staat voor betekenisvolle ervaringen, voor diepe beleving en inzicht.

Dit jaar zou je moeten mediteren, vasten of andere spirituele oefeningen doen. Het gaat er om dat het helemaal niet nodig is om bij anderen bevestiging te zoeken. In dit jaar zou je moeten leren om op je eigen wijsheid, talenten, ervaringen en kennis te vertrouwen.

Dat gaat dan nog wat geven haha :) want als ik ergens niet goed in ben is dat wel uitgaan van mezelf zonder raad van anderen te vragen.
Dus ja het klopt wel. Maar wel een moeilijke opdracht :).
Groetjes en veel liefs Vlindertuin.

Ps: lisa en alle anderen uiteraard ook een mooi maar vooral een gezond 2014 toegewenst.