dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 01, 2014, 09:07:16 AM

kreeft

goeiemorgen,

vos, huis, kruis = hond , mc/tuin
hond, huis, hond
weg, weg,
kist

een onbetrouwbaar persoon in het huis, er wordt een kruis over gezet en ik heb er vertrouwen in
er worden keuzes gemaakt,

zal terug met het werk te maken hebben zeker  ???

grtj  :)

Eva_84

Een chance dat ze er geen meer maken van dat kaliber ;) En gelukkig is het vrijdag!
Soigneer je maar goed, en een fijn weekend!
:-*

Sweetie

Kreeftje,

vos, huis, kruis = hond , mc/tuin
hond, huis, hond
weg, weg,
kist

Je laat op u kousevoeten terug voorzichtig vertrouwen naar je toe komen waarbij iets wordt afgehandeld , een vriendin uit je omgeving waar je eens mee uitgaat , er komt iets waarbij je beslissingen zal moeten nemen en hebt nog wat twijfels of je het wel goed hebt aangepakt maar het geeft je wel nieuwe moed

Suus 

Lief

Hoi Kreeftje,

Doe mij maar eben mailadres van collega. Zal haar eens even wat vertellen dan. Is daarna als lammetje.

Laat niemand,sar dan ook niemand je ziek maken Kreeftje. Pak het aan.

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

goeiemorgen,

ruiker, slang, toren = anker , mc/vos
ster, boek, hond
wolken, kist,
vos

snap er niks van,  :-[
er komt klaarheid in zaken waar ik niets van weet, het gaat om een vertrouwd persoon , iets met een instantie, dingen die vast zitten
wolken verdwijnen,
die twee vossen, weet ik niet  :-\

@suus, ja vvorzichtig terug vertrouwen krijgen, maar vooral in mezelf, ik weet dat ik het recht aan mijne kant heb  ;)
@eva, Lief, ik ga genieten van het weekend  :D

dank om te kijken  :)

Sweetie

Kreeftje,
ruiker, slang, toren = anker , mc/vos
ster, boek, hond
wolken, kist,
vos
Iets waar je een goed gevoel bij krijgt , je lijkt de eerste helft van de dag in je rust te komen , dan slaat het naar de avond toe wat om .. je raakt weer gevangen in je toren en daar toert het weer rond , het argwaan komt weer naar boven van wat er op het werk afspeelt , je zal iets nodig hebben om uit u schulp te kruipen maar wat is nog niet duidelijk

Suus

kreeft

dank suusje,
zal wel zien wat er komt,
momenteel rust, oef,  :)

kreeft

goeiemorgen,

vogels, wolken, boom = muizen , mc/muizen
hond, roede, heer
dame, schip
maan

iets met de gezondheid dat gepieker geeft,
die dubbele kaarten weet ik niet
op het werk een andere koers gaan varen en vooruitgang boeken

fijne zondag iedereen  :)

Sweetie

Kreeftje,

vogels, wolken, boom = muizen , mc/muizen
hond, roede, heer
dame, schip
maan
Moeilijke gesprekken met een vriend / kennis , lijkt op een strijd waarin je beland , , je raakt erdoor gefrustreerd maar later op de dag zal je het van je afglijden , een verplaatsing samen met een heer die je misschien wat troost biedt

Suus

kreeft

@suus, klopt ja, gesprekken met iemand die het moeilijk heeft op meerdere vlakken,,
ik probeer tot steun te zijn  :)
ik zit niet mee in de strijd ,

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,
de weg,
Keuze, tweesprong, noodzaak tot bezinning, dualiteit, innerlijke tweestrijd, scheiding

kaartjes voor vandaag maandag 27 januari

kist, huis, ooievaar = dame , mc/kind
vogels, berg, zeis
sleutel, zon
heer

zaken die begraven worden of afsterven, waardoor er een positieve verandering komt, iets nieuws
kort verdriet en een probleem dat weggemaaid wordt,
een oplossing die klaarheid brengt voor een heer

Lief

Hoi Keeeftje,

Vogels-berg-zeis

Door gesprekken kan een probleem opgelost(zeis) worden.

Ik mail je straks....

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

goeiemorgen,

roede, zon, vogels = hond , mc/anker
wolken, slang, lelie
kind, ruiter
vos

onduidelijkheden en gesprekken met een ouder iemand,
hond , anker, weet ik niet? een vriendschap die vastloopt
of een eenvriend waar ik mee verankerd ben
iets nieuws dat in aantocht is,

@lief, gesprekken , ja, ik praat meer tegen mezelf dan wat anders  ::)  :-\

afwachten wat de dag brengt,  :)

grtj

Sweetie

Kreeftje,
roede, zon, vogels = hond , mc/anker
wolken, slang, lelie
kind, ruiter
vos

Moeilijkheden , het is een bewolkte periode , hier en daar wat vlagen en hagelslag maar dan komt de zon erdoor en kan je genieten van een mooie regenboog .. en terwijl ik bezig ben .. in het land voelt het fris aan , je handen bevriezen als je lang buiten bent , u voeten tintelen bij temperaturen van 5 ° , doe nu vooral geen sandalen aan of u tenen vriezen af ... dat was het weerbericht , bedek ook u oren zodat er geen koude wind aan u trommelvlies kan en je hevige oorpijn kan veroorzaken ..

Ja Kreeftje  gesprekken om u vertrouwen wat op te krieken , gesprekken met een oudere dame , kan je bezoek ontvangen of je gaat op bezoek , kind laat ook nog iets van zich horen maar ze lijkt niet vol van vertrouwen te zijn .. heeft iets meegemaakt ...

Suus

kreeft

goeiemorgen,

schip, tuin, vissen = berg, mc/wolken
muizen, hond, toren
boom, ruiter
wolken

obstakels, onduidelijkheden,

@suus, gesprekken met een collega, geen bezoek gehad, het kind heeft gebrek aan vertrouwen ja,
wat de winterprik betreft, ik ga geitenwollen sokken aandoen , een zelfgebreide onderbroek en ik beloof dat ik de sandalen niet zal aandoen , kwestie da mn tenen nie afvriezen  ;D
mn oren tuuuten  :o

danke voor het weerbericht, zal de hagelslag doorsturen  :P

grt