dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 01, 2014, 09:07:16 AM

Lief

Goedemorgen Kreeft,

Ik vond het ook al lastige kaarten. Ik kan van die van mij ook geen chocola maken de laatste tijd. Ik zal toch weer even kijken....

Je overstijgt problemen op je werk. Keuzes die positieve veranderingen aangeven.
Hierdoor komt er duidelijkheid. Je deelt iets met een ander.
Vernieuwingen in vastgelopen zaken. Het hoe en wat is nog niet helemaal duidelijk.

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Eva_84

Dag kreeftje,

boom, berg, maan = weg , mc/ruiker
boek, ooievaar, hond
slang, anker
wolken

Je hebt al een paar dagen na elkaar steeds die boom in jouw kaartjes. Toch wat opletten voor de gezondheid denk ik.
Je wil groeien op het werk maar iemand blokkeert dat, en je gaat er een keuze moeten over maken. Er is een vrouwelijke collega die iets verbergt, die niet eerlijk is en daardoor komt er maar geen duidelijkheid.
Grtjs xxx

Sweetie

Ja kreeftje

boom, berg, maan = weg , mc/ruiker
boek, ooievaar, hond
slang, anker
wolken

Je zit met opgekropte gevoelens dat tast je gevoel aan , met tegenzin gaan werken , probeer wat meer vertrouwen te hebben in de zaken , zaken warvan je geen weet hebt daar wordt je nieuwsgierig naar en brengt spanningen mee , bekijk ( boek ) het eens op een andere manier ( ooievaar ) en heb wet meer vertrouwen ( hond ) , op het werk zal je voor de keuze staan en daar krijg je ook meer rust in , de spanningen lijken wel aan te houden als je blijft stil zitten ( anker ) dat brengt een zwaar gevoel mee ( wolken ) je blijft hangen in de vlaag kreeftje ( anker wolken ) , de kern van het spel ... sta open voor verandering ( ooievaar in het midden ) maak keuzes die voor jou aangenaam zijn ( weg - ruiker ) maw doe wat goed is voor jou !

Suus

kreeft

goeiemorgen,

lelie, ruiter, brief = weg , mc/heer
zon, heer, kind
muizen, boom
heer,

heleboel heren  ??? berichten die zullen komen
muizen en boom vind ik moeilijk,
is er groei met een heer, of is er gepieker over gezondheid?

@lief, eva, suus,
het is omdat er geen vooruitgang is, dat ik in gevoel kom vast te zitten,  :-X
op het werk vraag je iets, er wordt 'ja' geknikt, maar er komt niks, Eva daar heb je het juist, een collega die de verantwoordelijke is over het 'team', wil er altijd boven uit steken in alles en houdt daardoor de anderen in het ongewisse, snap je  :-\ heel lastig om er mee om te gaan, je zegt vandaag iets en overmorgen is er al een heel ander verhaal, dus je kunt er nooit op vertrouwen, als je dan weet dat ze goede vriend is met het diensthoofd, wel ja, dan kun niks anders doen dan gelaten afwachten, het geeft frustratie en je weet uiteindelijk waar je staat, tis net 'drijfzand', dus ter plekke blijven trampelen om niet weg te zakken,

grtj  :-* dank ladies  :D

Eva_84

Dag kreeftje,

zon, heer, kind
muizen, boom
heer,

Amai Kreeftje, wat doen al die heren daar rond jou ;) Je krijgt nieuws van een oudere man die je een uitnodiging geeft om samen op weg te gaan? Een positief nieuw begin met een heer, maar je piekert  over groei mbt een heer.
Moeilijke kaartjes..
Grtjs xxx

heleen

Citaat van: kreeft op januari 17, 2014, 09:20:49 AM
het geeft frustratie en je weet uiteindelijk waar je staat, tis net 'drijfzand', dus ter plekke blijven trampelen om niet weg te zakken,

Dacht ik altijd dat je bij drijfzand stil moet blijven staan om niet verder te zakken. ???
Dus even wat gegoogeld om te kijken wat te doen bij drijfzand.

http://www.youtube.com/watch?v=DDenqhHwgUs

en een paar aantekeningen gemaakt die belangrijk kunnen zijn.

NIET IN PANIEK RAKEN
je kunt niet in drijfzand verdrinken, hoogstens dat je verdrinkt als je in drijfzand staat en het wordt vloed.
Als je je benen optrekt zuig je dieper.
er is geen drijfzand diep genoeg op de wereld waarin je kan verdrinken. Wij zijn lichter als drijfzand, wij drijven in drijfzand. Eigenlijk zijn we een boot op zee, je zakt er een stukje in.
wat er gebeurd bij trappelen, het ideale mengsel word verprutst.

Dus lieve kreeft, dat harde trappelen is misschien niet zo nodig. Het enige wat je bereikt is dat je het ideale mengsel verprutst, en je kunt niet verdrinken in drijfzand. Lekker dobberen als een bootje op het drijfzand, van dat trappelen wordt je alleen maar moe.

liefs
Heleen.

kreeft

goeiemorgen,

kist, ruiker, boek = slang , mc/beer
ooievaar, anker, sleutel
ster, maan
vogels

er komt een verandering, er zijn zaken waar ik geen weet van heb, iets dat al langer aansleept met een moederfiguur, ik hoop dat de sleutel een oplossing geeft
klaarheid op gebied van werk, door gesprekken,

@heleen, hihi, dat filmpje  ;D
maar je hebt alweer gelijk,  ;)
als je het gevoel hebt vast komt te zitten zoals ik zei in drijfzand dan heb je automatisch de neiging om je daar uit te woelen omdat je niet beter weet , je wilt vooruit
lieve Heleen, ik ga je raad opvolgen en niet meer trappelen , maar dobberen als een bootje  :D
het is idd soms beter om even de 'gehangene'  te spelen,
de boel , de boel laten  ;)
dank Hellen, je woorden doen altijd goed, zoniet wonderen  :-*

@eva , ja, ik zou wel willen dat die heren eens langskwamen, kan wat verzet gebruiken,  ;D  helaas korte kaas, geen bericht van heren  :-X , ook niet om weg te gaan , maar wat niet is, kan wel komen natuurlijk, en hoop doet leven  ;)
dank eva-atje  :-*

Eva_84

Hihi, wie weet komt er wel nog een verzetje ;)

kist, ruiker, boek = slang , mc/beer
ooievaar, anker, sleutel
ster, maan
vogels

Iemand is wat jaloers omdat je iets achter jou hebt gelaten.
Een nieuw begin komt eraan,waardoor je meer zekerheid gaat krijgen. En ook een wens ivm het werk waar je over babbelt met iemand.
Fijne zaterdag xxx

kreeft

Eva , tzal mss collega's zijn die jaloers zijn? kan anders niks denken  ::)
hoop dat de rest ook uitkomt  ;)

jij ook nog fijne zaterdagavond  :-*

kreeft

goeiemorgen,

muizen, kruis, ruiter = hart , mc/ooievaar
muizen, ruiter, ring
hart, boek
vos

piekeren over iets waar een kruis is over gezet, berichten of gesprekken over iets of iemand die me aan het hart ligt, de ooievaar kondigd een verandering aan,

grtj en fijne zondag  :)

kreeft

Citaat van: Eva_84 op januari 17, 2014, 15:00:06 PM
zon, heer, kind
muizen, boom
heer,

Amai Kreeftje, wat doen al die heren daar rond jou ;) Je krijgt nieuws van een oudere man die je een uitnodiging geeft om samen op weg te gaan? Een positief nieuw begin met een heer, maar je piekert  over groei mbt een heer.
Moeilijke kaartjes..

nieuws van een oudere heer, ja een uitnodiging om hapje te gaan eten de komende dagen, klopt dus  ;)
verder staan ze niet in rij  ;D

dank eva  :)

Lief

ff aan werken Kreeft...

binnenkort stellen ze op in rijen van 4 ;D ;D

kreeft

Lief

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,
de sleutel,
Inzicht, oplossing, zelfwerkzaamheid, deuren openen/sluiten, middelen wel/niet benutten

vorige weekkaart was het anker, vastzitten , ja, nog altijd, ik hoop dat de sleutel een oplossing brengt  :)

kaartjes voor vandaag,

wolken, anker, toren = hart, mc/lelie
boom, hond, slang
muizen, ring
vogels

onduidelijkheden over het vastzitten in iets, een ouder persoon die mij nauw ah hart ligt,
ook een ongezonde situatie met een vertrouwd persoon, iets dat al langer aansleept,
piekeren over een relatie, gesprekken daarover,

grtj  :)