dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 01, 2014, 09:07:16 AM

kreeft

goeiemorgen,

anker, vos , boek = schip , mc/kist
kind, huis, dame
ooievaar, sleutel
vos

verandering, verhuis? een andere koers gaan varen door een einde van iets,?

@lief, in de vriendenkring komt iets ten einde , ja, ik hoop dat er dan iets van vooruitgang komt ,
geheim gedoe, weet ik niks  er is gisteren aangekondigd dat er een vergadering op het werk zal zijn, waar wel één en ander zal uitgelicht worden,

grtj

kreeft

goeiemorgen,

vissen, vos, zon = slang , mc/dame
vogels, ruiker, klaver
berg, roede
maan,

iets aangeboden krijgen, maar er is een listige dame (slang, dame)
problemen en strijd op het werk,

grtj

kreeft

goeiemorgen,

brief, wolken, vos = roede , mc/kist
sleutel, tuin, ring
ooievaar, ruiker
boek

bericht krijgen, het kan een oplossing bevatten voor iets, het is nog onduidelijk, heeft te maken met de sociale kring, iets is niet te vertrouwen, de strijd wordt begraven zo komt er een nieuw begin,
een positieve verandering die rust geeft

bellinekaartje,
Kaart 48: De Tijd

Beroep: Deze kaart toonde het einde van een beroepsactiviteit aan, een belangrijke verandering en vernieuwing. Het werk dat je nu doet kan stopgezet worden en contracten verbreken. Financieel: Er is een financiële crisis aanwezig, want de inkomsten komen moeilijk binnen. Er zijn allerlei verplichtingen die een financiële druk opleveren.

grtj

kreeft

goeiemorgen,

kist, roede, kruis = toren, mc/brief
toren, roede, toren,
lelie, lelie,
hart

een strijd met een instelling? iets met een ouder iemand,
snap het niet

grtj en fijn weekend

Moonskin

Hi Kreeft,

Het einde van discussies en woordenwisselingen, het heeft je wel verdrietig gemaakt. Misschien is het goed wat rust te nemen.. Misschien onenigheid op het werk.. Je kan je hierdoor eenzaam voelen.. Heb je misschien iets bereikt op je werk waar een ander moeilijkheden mee heeft? Maar daar ligt ook de lelie welke je toch weer een warm en gelukkig gevoel zal gaan geven.. Steun en liefde van iemand uit de familie?..

Knuf en Liefs Thea  :-*

kreeft

goeiemorgen,

ooievaar, hond, boom = huis , mc/schip
anker, muizen, ruiker
weg, maan,
hond

een verandering, de dingen zitten een beetje vast, verlies van een vriendschap,  en dat geeft gepieker
een keuze ivm werk , ik moet er vertrouwen in hebben,

Hi Moontje,  :D, ja klopt wel van hetgeen je zegt, als je iets bereikt op het werk, wordt het je soms niet in dank afgenomen door anderen  :-\ , ik krijg wel steun van de dochter, maar dat is toch geen lelie? er is niemand anders  ??? , ik voel me wel verbonden met sommige oudere mensen op mn werk, zal da mss zijn, :)
dank voor je uitleg, het geeft wat klaarheid :)

fijne zondag  :)

Lief

Goedemorgen Kreeftje,

Veranderingen waarop je kunt vertrouwen. Het brengt je innerlijke groei. Je kunt het roer om gaan gooien.
Blijf trouw aan de weg die je ingeslagen bent. Je hebt goed onderzoek gedaan en het voelt heus goed.
Ik denk dat de maan in dit geval voor je dromen staat. Vertrouw erop en maak ze waar.

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sas-8314

hallo Kreeft :)

2 honden is dubbel vertrouwen kreeftje,
kost je nu nog de nodige energie maar
samen met de steun die je van je dochter krijgt en de houvast die je in jezelf vind, zit het wel goed
genoeg stabiliteit in je legging en 5x harten ...
kan toch alleen maar goed zijn Kreeftje
laat de muisjes maar naar de maan gaan ;)

fijne zondag  :-*

what defines us is how well we rise after falling

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,
ooievaar
Begin, geboorte, vliegen   Verhuizing, eventueel verandering van werkkring. De Ooievaar wordt sinds lange tijd verbonden met de geboorte van een kind. Tevens geeft de ooievaar mogelijk aan een totale omwenteling van de omstandigheden (huiselijke en/of werksituatie) waarin men nu leeft. Dit zou eveneens kunnen betekenen verandering van inrichting van huis of kantoor.

kaartjes voor vandaag,

zeis roede, tuin, = boom , mc/beer
berg, zon, ring,
ster, tuin,
kruis,

een probleem wordt weggekapt, daardoor komt er klaarheid in een relatie  (overeenkomst)? iets in de vriendenkring, er kan een krachtige groei plaatsvinden,

@lief, ja ik blijf trouw aan mn eigen ingeslagen weg en op gevoel afgaan,
@sas, meer vertrouwen,

tot later, eerst werken nu,

kreeft

goeiemorgen,

vissen, klaver, toren = toren mc/boom
kruis, berg, klaver
berg, muizen,
kist

geld aangeboden krijgen, door een intstantie, waardoor er groei kan zijn,
het geeft wat gepieker, er komt een einde aan iets en een nieuw begin

grtj

Sas-8314

hallo Kreeft

de muizen lopen langs de bergen af richting toren
een klaver wijst de weg
waar ze overzicht, bescherming en groei zullen ontvangen
de wil en wens om een kruis te zetten heeft positieve ontwikkeling en groei gebracht

emotioneel zul je iets achter je kunnen laten, dat scheelt een berg stress
de muisjes doen hun werk wel, kijk maar vooruit en geniet van de ontwikkeling die nog komen gaat.
De boom staat voor wijsheid, ontwikkeling door ervaring uit het verleden, kracht in het heden,

dat is wat ik er in zie ..
fijne avond kreeftje :-*

kreeft

goeiemorgen,

kruis, hond, berg = schip, mc/schip
hond, schip, hart
berg, brief,
vogels

een vriendschap die een einde kent en omdat er een probleem was
maar het schip geeft vooruitgang aan,

de rest kan ik ni uitleggen  :-[

@sas, je hebt het wel bij het rechte eind, ik heb deze week al héél véél achter gelaten, maar het voelt als opluchting aan, dus ik hoop dat er groei en positieve ontwikkeling voor mezelf komt,
kracht kan ik heel goed gebruiken,
zal even een en ander toelichten
ik kreeg bericht van de advocate dat ik mijn trouwboekje mocht afhalen en dat alles daarmee is afgehandeld, dat is al één ding dat al volledig verleden tijd is,
iemand waar ik eerst een goede vriendschap mee had, kon blijkbaar niet zo goed om met zn gevoelens , de laatste mails waren doorspekt met frustratie, wrange woorden en cynische opmerkingen, ik heb dus besloten om het achter mij te laten, het zal van zelf doodbloeden
op het werk was er een vergadering gisteren, waar ik toch geprobeerd heb mijn gedacht te zeggen, verder laat ik et van mij af glijden, tijd zal raad brengen,
een andere vriendschap die al een hele tijd geblokkeerd was , heb ik gisteren ook een punt achter gezet,
dus héééél wat beweging deze week,  :)
gelukkig steun van de dochter en twee vriendinnen, dat maakt veel goed  :D

grtj

kreeft

goeiemorgen,

kind, klaver, boom = tuin , mc/beer
beer, slang, ring
weg, maan
hond

kan er ni veel van maken,
slang, ring, een verleiding?

grtj

Sas-8314

Als de top van de berg is bereikt, worden frustraties vanzelf dankbare uitdagingen ;)
en als er 1 schaap over de dam is en het sneeuwballetje eenmaal rolt dan ...
Doe je goed Kreeft, laat maar lekker los wat van een ander is, ben je veel te gevoelig voor om dat allemaal te moeten verteren, laat andere hun prutje maar zelf opeten ..

Citaat van: kreeft op mei 08, 2014, 07:27:09 AM
kind, klaver, boom = tuin , mc/beer
beer, slang, ring
weg, maan
hond

de slang staat centraal
de slang staat ook voor darmen, verteren
hoe nemen we dingen tot ons, hoe gaan we er mee om ...
laten we ons verleiden door gewoontes (ring)
of helpt de sterke dame zichzelf ...
je hebt het antwoord al omgezet in daden
nieuw gedrag en toch meteen vertrouwd, eigen maken
het zal je sterker maken in de manier waarop je met mensen omgaat en mensen met jou
misschien dat mensen een beetje schrikken, even moeten wennen,
relaties mogelijk een beetje uit balans raken hierdoor, maar het is de enige manier om je met de juiste mensen te kunnen verbinden.
Je wil een sterke omgang en band hebben met mensen in het algemeen
(zelfs daarnaast ook mogelijk intiem gebied laten verleiden) maar wel vanuit vertrouwen en omdat het ook echt goed voelt en zeker niet omdat het zou moeten, men dit verwacht en zeker niet als men dominant is, of dit af wil dwingen bij jou.

Sterk optreden naar buiten en liefdevol naar binnen (willen) gaan ..

Ben benieuwd of je er iets mee kunt Kreeft
fijne avond / dag  :-*

kreeft

goeiemorgen,

vos, kist, maan = hond, mc/tuin
weg, huis, vos
boek, hond
kist

ik zie het niet  :-\ een uitnodiging van een vriend?

@sas, ja, ik heb al veel bergen beklommen en iedereen veranderd van gedrag met de tijd,
en dan komt het idd zo dat mensen niet meer bij jou passen of omgekeerd,
maar er komen altijd anderen in de plaats, nie slecht  :)
zoals je zelf zegt
Je wil een sterke omgang en band hebben met mensen in het algemeen
(zelfs daarnaast ook mogelijk intiem gebied laten verleiden) maar wel vanuit vertrouwen en omdat het ook echt goed voelt en zeker niet omdat het zou moeten, men dit verwacht en zeker niet als men dominant is, of dit af wil dwingen bij jou.
de kring moet niet groot zijn, maar personen waar je op kunt vertrouwen is toch leuk   :)

dank sas,  :-*

grtj van aan zee  :D