dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 01, 2014, 09:07:16 AM

Lief

hoi Kreeftje,

Vanachter de berg schijnt de zon. Je kunt haar al waarnemen wanneer je in je torentje staat. Het geeft hoop en inzichten. Er komt helderheid in oneerlijkheden waarvan je dacht dat het een trouwe vriendschap was.
Een leidinggevende of ouder iemand die je voorgaat in wat lessen? Kan werk zijn, kan levenslessen zijn.

fijne zondag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

hoi lief,
dank voor je bezoek,
ik kan het nog niet plaatsen , maar ik hoop dat de zon idd over de berg gaat schijnen  :)

fijne zondag nog  :-*

kreeft

goeiemorgen,
weekkaart,
de weg,
keuzes maken ,Keuze, tweesprong, noodzaak tot bezinning, dualiteit, innerlijke tweestrijd, scheiding

kaartjes voor vandaag,
ruiter, huis, klaver = slang , mc/vos
boom, wolken, ruiker
roede, beer
boek

een bericht krijgen waardoor ik mij eerst gelukkig voel, maar het lijkt eerder op een verleiding (slang, vos)
strijd en onduidelijkheden

geen mooie kaarten , afwachten wat er komt

grt  :)

kreeft

goeiemorgen,

heer, schip, slang = klaver , mc/lelie
zon, zeis, ruiker,
boom, toren
hart

een heer die een andere koers gaat varen, maar het is vals (slang), of via omwegen?
er komt geluk met een ouder iemand
(boom, toren) = ziekenhuis? iets met het hart

grtj  :)

kreeft

goeiemorgen,

ster, sleutel, lelie =slang, mc/roede
kind, brief, ruiter
huis, heer,
maan

op heldering en een oplossing ivm een ouder iemand, er is wat valsheid en strijd
een bericht van het kind
een heer die aan huis komt bij avond

belline
Kaart 46: De Bedelaar

Beroep: In je beroepsleven word je niet geholpen. Je zal als het ware gunsten moeten afsmeken en projecten evolueren maar heel traag. Dit zorgt voor ontmoediging. Financieel: Er zijn ernstige financiële moeilijkheden: er is gebrek aan geld en de beperkingen zijn groot. Je moet heel zuinig zijn.
grtj

kreeft

goeiemorgen,

kruis, hond, ooievaar = anker , mc/muizen
hond, anker, ster
ooievaar, beer
maan

ik moet er vertrouwen in hebben dat er een einde komt aan een lijdensperiode,
er is een positieve verandering, die stabiliteit brengt, maar er is wat gedoe
ook een positieve verandering ivm werk?

belline
Kaart 7: De Eer

Beroep: De inspanningen zullen beloond worden en je zal meer zekerheid verwerven in het beroepsleven. Dit verhoogt je eigenwaarde en aanzien. Financieel: Er gebeurt een overwinning en met deze komt ook een gunstige evolutie op financieel vlak. Transacties en speculaties worden bevorderd met deze kaart en zullen mooie winsten opleveren.

grtj

Lief

hoi Kreeftje,

Een einde aan een vriendschap wat veranderingen teweeg brengt. Je zit er wat in vast en het geeft gepieker.
Vertrouw erop dat het vernieuwingen brengt. Veranderingen op het werk wat stabiliteit brengt.

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Eva_84

Dag kreeftje,

kruis, hond, ooievaar = anker , mc/muizen
hond, anker, ster
ooievaar, beer
maan

Na een moeilijke periode in een vriendschap komt er verandering in. Een vriendschap die een stabielere basis krijgt waardoor er vooruitgang kan komen. Heb je vanavond afgesproken met een vriend?
Ook op werkvlak een verandering waardoor je steviger in je schoenen staat.
Fijne dag!  :-*

kreeft

goeiemorgen,

anker, ooievaar, klaver = hond , mc/muizen
ster, toren, tuin
anker, schip
klaver,

er komt verandering en vooruitgang in  iets, een uitnodiging?
iemand uit de vriendenkring, maar het zet aan tot gepieker

@lief, ja ik zit vast en pieker  :-\ , vandaag werken, dus mss komt daar iets van vooruitgang ?
@eva, er zijn meerdere vriendschappen die 'stilstand' hebben momenteel, geen afspraak gisteravond,
op werkvlak stond het ook stil, dus mss komt daar verandering in?
afwachten,
dank voor jullie blik  :D

grtj  :-*

kreeft

goeiemorgen,

huis, vogels, roede = brief , mc/slang
ster, muizen, klaver
schip, ring,
heer

er komt een opheldering in iets, het geeft wat stress en strijd, er komt een bericht dat te maken heeft met iemand die een beetje vals
een andere koers gaan varen in een relatie met een heer,

grtj en fijn weekend  :)

Sas-8314

goedemorgen Kreeft :)

ik doe ook eens een poging ;)
dit is wat ik meen te zien ...

heldere inzichten zorgen voor tweestrijd ...
heb je bedenkingen (wantrouwen) in de relatie met de heer
of (wantrouwen) in de koers die je met de heer aan het varen bent of wilt gaan varen ?

groetjes en een fijn weekend !
what defines us is how well we rise after falling

kreeft

goeiemorgen,

boek, kruis, vogels = klaver , mc/huis
boek, vogels, vos
klaver, boek,
heer

nogal veel boeken  :)
een geheim waar een einde aan komt, er komen gesprekken daarover , het lijkt alsof er een wens uitkomt ,
geluk ervaren met een heer

@sas, wat leuk dat je eens komt piepen  :D
en het is meteen een goede poging,
je hebt het wel bij het rechte eind, er is wat twee strijd en ja vertrouwen is iets dat soms moeilijk ligt, als je lang in wantrouwen hebt geleefd  ;)

dank sas, fijne zondag  :D

Sas-8314

goede morgen Kreeft :)
dank voor je feedback, fijn om te lezen dat ik de plank niet mis sla :)
over twijfels en wantrouwen ... een aantal weken geleden zat ik op het gebied van vertrouwen wel een beetje in een dieptepunt ;{ onderstaande woorden kwamen toen bij me op ...

het zijn gevoelens van onvermogen, angsten, verwarringen en valse overtuigingen
die het hardste vragen om aandacht en het het meeste geluid maken.
Voorbij dat, is er stilte en ruimte voor dieper weten,
de plek waar het hart / onze ziel leeft en zwijgend spreekt.
Het is daar waar liefde woont en vertrouwen nooit een vraag is ....

net als liefde, begint vertrouwen ook bij en vanuit onszelf ...
voor de meeste van ons is dit een hele uitdaging, het kaartleggen / duiden laat dat ook al zien, wellicht daarom ook zo'n mooie tool om dat te leren, vind ik althans :)
Succes met je uitdagingen Kreeft, komt vast goed !

eens kijken wat ik meen te zien in je nieuwe dagkaartjes ... (nu durf ik wel al wat meer ;)
boeken, veel boeken en meerdere vogels en het huis ...  geeft het gevoel dat het iets met innerlijke (leer)processen te maken heeft.
door de meerdere klaveren denk ik dat dit ook positief zal verlopen en dat er hiermee ook een eind komt aan wantrouwen. Bepaalde dingen zijn nu nog niet besproken (met heer), of niet bewust begrepen / ontdekt, maar daar komt verandering in ..?

Ben benieuwd of er iets van herkenning in zit voor je ;)
groetjes :)

kreeft

hoi sas,
wat heb je dat ontzettend mooi verwoord  :)
'net als liefde, begint vertrouwen ook bij en vanuit onszelf ...'
het begint zeker bij onszelf, het komt ook dikwijls omdat we te goedgelovig zijn, eigenlijk te naïef,
je slikt te veel wat anderen zeggen of doen, gaat er heel erg in op en als het dan blijkt dan vele dingen in je leven gewoon een leugen zijn, tja, dan krijg je te maken met wantrouwen  :-\
maar! keer die knop maar eens om hé  :-\ , het wordt soms zo erg dat je op een gegeven moment overal de boze wolf ziet  :-[
maar het zijn goede levenslessen, je leert er iedere dag door bij en zo kom je toch stilaan terug op het pad waar je vertrouwen in hebt, al is het mondjesmaat  :)
'Het is daar waar liefde woont en vertrouwen nooit een vraag is .... '
het is zoals je zegt, als de vriendschap of liefde gemeent is dan zou vertrouwen niet eens een vragen hoeven te zijn  ;)

wat de boeken van vandaag betreft, het was hier 'dag van de ambachten' en ik ben er op uit gegaan met een vriendin, het was een heel positieve dag en heel leerzaam ook, je steekt overal iets van op, en komt zo zelf op ideeën, dus daar zullen die boeken ook wel een beetje voor staan denk ik ;)
al kon ik dat deze ochtend nog niet weten, hoe de dag ging verlopen  :)
maar ook in bepaalde vriendschappen komt er plots meer vertrouwen,
en dat geeft een fijn gevoel

dus ik denk wel dat je het bij het rechte eind hebt  ;)

dank sas, om te kijken  :-*

Sas-8314

dat verklaard inderdaad de vele boeken en de vogels :)
leuk om te lezen, ook dat je het zo gezellig hebt gehad.
spontane dingen zijn vaak het leukst :)

groetjes van Sas