dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 01, 2014, 09:07:16 AM

kreeft

@suus, voel me nie slecht, was heel druk vandaag  :D
ik hoop dat er eens een heer komt die me meeneemt ne keer ergens uit  :D, want alleen is maar alleen  :-\
zal de liefde met open armen ontvangen
heb een afspraak voor een gezondheidsonderzoek laten herzetten,

maar heb ook een bepaalde liefde in mezelf trug gevonden, de liefde voor het handwerk en knutselen  :D  ;)

danke suusepluus  :-* :-*

kreeft

goeiemorgen,

klaver, maan, slang = boom , mc/toren
vissen, schip, vogels
ruiter, beer
ster

een beetje financieel geluk door vooruitgang op het werk, iets dat al langer aansleept,  gesprekken
klaarheid onderweg wat een moederfiguur betreft
boom/toren, is toch ziekenhuis?
of is het groei binnen een instantie?

belline kaartje
Kaart 31: De Doorboorde Harten

Beroep: Er is een zekere agressieve sfeer aanwezig in het beroepsleven. Het kan om strijd en onwil gaan. Al deze factoren leiden tot rivaliteit en conflict. Financieel: Het wordt moeilijk om het financieel evenwicht te bewaren, want je zal tegenstand ervaren.

grtj  :)

Sweetie

#182
Kreeftje
klaver, maan, slang = boom , mc/toren
vissen, schip, vogels
ruiter, beer
ster
Koop maar eens een lotje vandaag .. geluk et geld ..
Gelukkige vreugdevolle momenten en daar kom je van in de mood , een andere wending doe onrechtstreeks op je af komt , op het werk wordt weer wat afgeroddeld door een venijnig spook , er komt heel wat stress bij kijken in het verzorgingstehuis of ziekenhuis ( moet je naar ziekenhuis ?
komst van geld of een stukje van erfenis ..van een moederfiguur waar je toch gelukkig mee wordt.

Doorborende harten
Alhoewel het sleutelwoord op de kaart een passionele verhouding aanduidt , is deze kaart toch niet zo gunstig voor de liefdesbeleving . Relatie gebaseerd op passie geeft een niet al te stevig fundament weer in relatie


Suus  :-*

Eva_84

Die toren+ boom kan ziekenhuis zijn, maar met al die geldkaarten in je legging zou het eerder een bank of het bedrijf waarvoor je werkt kunnen zijn. Toch wel wat opletten voor je gezondheid (en dan vooral buik, darmen), kan ook wat stress zijn die zich lichamelijk uit.
Je hebt een meevaller op het werk, ivm een dame (of mss is die dame afwezig is waardoor je meer op je gemak bent). Gepraat over geld (belegging,investering). Ergens heen gaan waar ze je vooruit kunnen helpen.
:-*

kreeft

zal een extra lotje kopen, ja,  :D
het venijnig spook heeft niet geroddeld vandaag, haha, wat een woord  ;D
de duiding zal wel kloppen, maar kan het allemaal niet plaatsen vandaag,
moeder loopt ook nog levend rond,
en de doorboorde harten, neen een relatie gebaseerd op lust is idd geen lang leven beschoren,
ik denk ook aan rivaliteit zoals op het werk, heb van in het begin de indruk dat een bepaalde collega mij als een bedreiging ziet, vandaar de jaloezie (denk ik), zo voelt het aan,  :-\

grtj, dank suus, en eva  :-*

kreeft

goeiemorgen,

kist, vos, heer = vos , mc/vissen
weg, wolken, wolken,
heer, vogels
huis,

onduidelijkheden, beetje valse heer in de omgeving? of toch wantrouwen tegenover een heer
een keuze die niet echt duidelijk is,
gesprekken met een heer die thuis komt, of een heer die stress heeft?

snap er ni veel van  :-\

bellinekaartje,

Kaart 7: De Eer

Beroep: De inspanningen zullen beloond worden en je zal meer zekerheid verwerven in het beroepsleven. Dit verhoogt je eigenwaarde en aanzien. Financieel: Er gebeurt een overwinning en met deze komt ook een gunstige evolutie op financieel vlak. Transacties en speculaties worden bevorderd met deze kaart en zullen mooie winsten opleveren.


grtj  :)

Sweetie

Kreeftje,
kist, vos, heer = vos , mc/vissen
weg, wolken, wolken,
heer, vogels
huis

Er komt iets uit ,iets doofde uit en er komt weer een opflakkering maar je vertrouwt het niet echt , je staat niet te springen om je gevoel te geven aan een bepaalde heer , je ondervind onzekerheden en daar maak je de beslissing in, je hebt het niet nodig en je wil dit nier verder is het wat heen en weer gepraat

De Eer
Men zal tot een schittering komen in de venuskracht ( ik weet niet wat die astrologische dingen betekenen wi ! ) .
Het is dus de kaart die zal wijzen op eerbetoon , de vreugde die hieruit volgt.
Markeert de aangename periode voor de vrager.
Het zal op een verzekerde liefde wijzen.
Toch opletten voor een zelftoegeeflijkheid .

Suus  :-*

Eva_84

Dag Kreeftje,
kist, vos, heer = vos , mc/vissen
weg, wolken, wolken,
heer, vogels
huis

Iets afsluiten door oneerlijkheid van een heer (en dan vooral oneerlijk over geldzaken). Je hebt je keuze gemaakt ook al is het moeilijk en is het niet duidelijk waar je naartoe gaat. Een heer die telefonisch contact zoekt.
:-*

kreeft

@suuske,
venus is de planeet van de schoonheid en liefde, ook liefde voor schoonheid,
dus laat ma schitteren die venuskracht  :D
vandaag geen heren (avond is nog niet om  :-\  :-X) dus gelukkig geen stress  ;D nog niet  :-[
@eva, geen heren gehoord of gezien,
er zal wel iets op til zijn, want de kaarten geven aldoor een beetje hetzelfde aan,
dus mss morgen of later,  :)

dank om mee te kijken,  :-*

kreeft

goeiemorgen,

hond, slang, kruis = ring , mc/toren
ring, slang, ring
maan, maan
heer

alles dubbel,
een relatie met een vertrouwd persoon, vernieuwing van die relatie? een overeenkomst met een instantie
het einde van iets dat aansleept in een vriendschap,
ring, toren , een levensverbinding?

mn verstand is te klein  :-[

grtj  :)

kreeft

goeiemorgen,

slang, tuin, ring = ster , mc/dame
brief, ruiker, boom,
kruis, vos,
vos

een bericht krijgen ivm iemand uit de vriendenkring, geluk voor een dame
of klaarheid ivm een dame de gezondheid

grtj

kreeft

goeiemorgen,

slang, kruis, boom = vogels , mc/kind
slang, boom, ooievaar
vogels, weg
vissen

er komt een einde aan iets dat aansleept, een positieve verandering, gesprekken over een keuze

zal wel zien wat er komt,

fijn weekend  :)

Sweetie

Kreeftje,
slang, kruis, boom = vogels , mc/kind
slang, boom, ooievaar
vogels, weg
vissen

spanning en stress , verandering van levensgewoonten , ook een kind die eventjes belt waarschijnlijk dat ze zicht niet zo goed voelt .

Suus

kreeft

goeiemorgen,

sleutel, boom, kruis = klaver , mc/boom
klaver, boom, klaver
slang, slang
vos

een oplossing tot groei in iets door een kruis te zetten over veel dingen?
die slangen en vos vind ik altijd nare kaarten, br, moet er ni veel van weten  :-\
is het een verleiding in iets?
als ik er nu eens iets van snapte?  ???
zelfde kaarten komen altijd terug, slang, boom en kruis,

is het vernieuwing? zijn het dingen die aanslepen?  ::)

@suus, geen spanning of stress, maar de kaarten liggen er terug  :-\
wel verandering van levensgewoonten, ja  :D
kind komt vandaag , dus das afwachten  :)

grtj en fijne zondag

Sweetie

Kreeftje,

sleutel, boom, kruis = klaver , mc/boom
klaver, boom, klaver
slang, slang
vos
opletten voor je gezondheid , er zijn krapjes op komst en stress , neem al je voorzorgmaatregelen

Suus