dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 01, 2014, 09:07:16 AM

Moonskin

Hoi Kreeft,

brief, slang, hart = weg, mc/slang
vissen, zon, zeis
dame, boom
vissen

Berichten mbt handel of financien komen via omwegen, maar zullen je een gelukkig gevoel geven. Positieve ontwikkelingen mbt financien waardoor je de oogst kan gaan binnenhalen. Het contact met een dame zal positief groeien.

Fijne dag..

Liefs Thea  :-*

Eva_84

Dag kreeftje,

vissen, zon, zeis
dame, boom
vissen

Pas goed op je financiën, misschien krijg je onverwachte kosten (facturen) waardoor je gaat moeten besparen op dingen die je leuk vind.
Ook lichte problemen met de gezondheid waarvoor je misschien een dokter gaat moeten consulteren, of eerder dat je er een beetje doorzit, heel emotioneel.
:-*

Sweetie

Kreeftje,
vissen, zon, zeis
dame, boom
vissen

financieel bericht of emo bericht van een dame , ook veranderingen op komst ( schoppen 7 ) van een man ( ruiten heer ) die onrechtstreeks bij jou komt ( slang ) .. ga jij op de verleid toer ? slang hart zon  ,opletten op de baan meid want je schrikt van iets die onverwacht op de pad komt in verband met een dame ( slang )
Er ligt precies een breuk in je kaarten ( een ingreepje ) die met de gezondheid te maken heeft , moet je naar dokter binnen kort ?.. verder is je gevoel goed , positief ..

Suus

kreeft

hoh, ik kan er ni veel van maken  :-[
ik weet niet of er iets financieels op komst is
emobericht van een dame,  ???, iets met een man?
mijn gevoel is ni slecht, maar ben wel moe, (neem iets tegen allergie, kan da mss zijn?)  :)
ben beetje te moe om de verleidtoer op te gaan, hahaha :P
momenteel geen afspraak met de dokter  ???
ben verwittigd hé  ;)

danke suus, eva en moontje,  :-*

kreeft

goeiemorgen,

boom, brief, zeis = wolken , mc/ooievaar
maan, ruiter, ster
sleutel, ooievaar
vos

eenbericht krijgen die met werk te maken heeft, nieuws dat plots komt en klaarheid zal brengen,
er zijn nog onduidelijkheden, maar er komt een positieve verandering,
sleutel, ooievaar, komt er een verhuis? , ander werk?

bellinekaartje,

kaart 42 de uil
Beroep: Je kan goede contacten onderhouden met de omgeving, wat je beroepsleven zal bevorderen. Je evolutie is gestaag en je wijze aanpak brengt succes. Financieel: Er schuilt veel wijsheid in je financieel beheer en dit leidt tot financiële harmonie, waardoor je tot een veilige situatie komt.

grtj,  :)

Mazzelles

Nah, dat klinkt geweldig voor jou!!  :D
Is jou uiteraard gegund!!

kreeft

goeiemorgen,

maan, klaver, huis = klaver , mc/zeis
vissen, wolken, wolken
huis, vogels,
ster

wat financieel geluk dat mijn kant opkomt, ook onduidelijkheden ,
gesprekken die klaarheid brengen,

bellinekaartje,
Kaart 8: De Hond

Beroep: Er is een sterk samenwerkingsverband aanwezig in het beroepsleven. Hieruit zullen nieuwe initiatieven ontstaan, vaak met een geliefde of geliefd persoon. Financieel: Door de inspanningen zal de consultant(e) vooruitkomen op financieel vlak. De toestand wordt zekerder en obstakels worden overwonnen.

@mazzelles, het tij mag eens keren  ;)

grtj  :)

Moonskin

Hoi Lieve Kreeft,

vissen, wolken, wolken
huis, vogels,
ster

Succes mbt je werksituatie, misschien wel een promotie of bonus, waardoor je je geluk zal voelen en welke verbetering in je leven zal brengen. Vermeerdering door de hulp van een hardwerkende heer die je misschien meer verantwoordelijk heden zal geven, niet te negatief denken hoor.. De zon schijnt altijd, al zie je het soms nog even niet. De thuissituatie is gezellig en knus en het geluk zal je goed doen. Het zorgt ervoor dat je knopen door kan gaan hakken.

Liefs Thea  :-*

Sweetie

Kreeftje,
vissen, wolken, wolken
huis, vogels,
ster

Wat voelt ons kreeft zich goed tussen de vissen in het water .. maar dat was gisteren blijkbaar , de wolken doen weer hun duit in het zakje .. , je voelt je zwaar en hangt weer wat boven je koppie .. maar er komt beterschap , je gedachten dwalen naar iets af .. er komt helderheid door een gesprek met iemand , de vogels waarschuwen je dat er verandering in aantocht is  de ( harten  ) brengen je in een twijfelperiode over iets wat je thuis zou kunnen doen

Suus

kreeft

suus,
geen zwaar gevoel,  :D
een lichtpuntje gezien over iets wat ik thuis kan doen  ;)
@moontje, ja ik probeer het mezelf gezellig te maken

zal dit weekend mss meer inzicht krijgen in iets  :D

fijne vrijdagavond, iedereen  :-*

kreeft

goeiemorgen,

maan, brief, heer = beer , mc/anker,
muizen, toren, slang
wolken, boek
maan

het eerste deel zie ik nie duidelijk , berichten van een heer, iemand van een instantie? gaat over een moederfiguur
onduidelijkheden ovr een studie? of zwartwerk? (boek, maan)

grtj en fijne zaterdag  :)

kreeft

goeiemorgen,

berg, heer, hond = zon , mc/zeis
kind, zeis, kind
muizen, muizen,
zeis,

:-\ als ik daar nu eens iets kon van maken
het kind dat een probleem heeft met een heer? het vertrouwen wordt weggekapt?
veel gepieker,

later nog eens kijken  :)

fijne zondag  :)

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,
floeper, de dame, tijd voor mezelf,
het kind, iets nieuws? of het kind zelf? dingen die in de kinderschoenen staan, nieuwe begin van bepaalde dingen,

kaartjes voor vandaag, maandag

muizen, hond, ring = lelie, mc/muizen
boom, slang, toren,
vogels, boek
klaver

muizen op kop is niet zo goed  :-\
gepieker over een vertrouwd persoon waar ik een band mee heb, is een ouder iemand
(boom, slang) zou er een slepende ziekte zijn?
of groei in iets dat al langer aansleept, iets met een instantie
gesprekken over cursus of studie,

grtj  :)

Sweetie

Kreeftje ,
Je vrouwelijk gaan voelen , wel zit er weer iets in de verwerking ..
Goed voor jezelf zorgen é meid

muizen, hond, ring = lelie, mc/muizen
boom, slang, toren,
vogels, boek
klaver
Je maakt je wat zorgen om de gezondheid van een  vriendin , een verbinding aangaan met een dame die je helpt , iets wat je graag zou doen , er komt een contract aan , lijkt op een nieuw abonnement bij iets .. , de lelie die piekert , hij mist iets , heeft spijt van iets ..
Je zal nog eens in je boeken / documenten moeten kijken want je zal daar nog iets uit vinden die je een vernieuwing kan geven  , iets waar je mee ga beginnen of mee bezig zijn .. je zal het wel leuk zien te vinden , praten met een dame over een gezondheidstoestand

Suus

kreeft

:o
mijn mond valt open, ja klopt, heb gebeld met collegaatje die moet revalideren,
maar gaat redelijk goed  :)
de rest kan ik nog even nie plaatsen, maar alles kan hé  :)
er zit iets in de verwerking, ja, ik droom over het verleden, ik heb da nie graag, maar ja, dromen heb je niet in de hand hé, dus als ik op die manier moet verwerken, ja dan  ;)

danke soezy   :-* :-*