dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 01, 2014, 09:07:16 AM

kreeft

goeiemorgen,

kruis, brief, ster = slang, mc/toren,
brief, slang, muizen
vissen, lelie
heer

een bericht krijgen over iets dat stopt, iets dat al langer aansleept en dat gepieker geeft,
ook iets met een oudere heer,

snap er weinig van  ??? doet me denken aan mn vader  :-\

grtj

Lief

hmm, lastig kaartje. Ik waag me er niet aan....

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Eva_84

Dag Kreeftje,

kruis, brief, ster = slang, mc/toren,
brief, slang, muizen
vissen, lelie
heer

Je hoopt op nieuws van iemand maar hoort maar niets en daar heb je het moeilijk mee. Ook een instantie waarmee iets nogal lang aansleept, en dat je helemaal niet vertrouwt. Emoties rond een oudere heer.

Fijne dag  :-*

kreeft

goeiemorgen,

boom, vos, muizen = wolken , mc/ooievaar
toren, ruiter, dame
tuin, lelie
vos

pf, die vossen zie ik nie graag  :-\
nieuws van een instantie, maar er is wantrouwen
er zijn onduidelijkheden (wolken) maar er komt een positieve verandering (ooievaar)
een oudere heer uit mijn omgeving is niet te vertrouwen

@eva, ja ik wacht op nieuws van verschillende bronnen,  :-\ ,

grtj

LoveAngels

Citaat van: kreeft op januari 08, 2014, 09:35:49 AM
goeiemorgen,

boom, vos, muizen = wolken , mc/ooievaar
toren, ruiter, dame
tuin, lelie
vos

pf, die vossen zie ik nie graag  :-\
nieuws van een instantie, maar er is wantrouwen
er zijn onduidelijkheden (wolken) maar er komt een positieve verandering (ooievaar)
een oudere heer uit mijn omgeving is niet te vertrouwen

@eva, ja ik wacht op nieuws van verschillende bronnen,  :-\ ,

grtj
Hallo Kreeft,
De vos is niet per definitie slecht hoor....ik zie het volgende:

Vermoeidheidsklachten, hoofdpijn...veel in je hoofd zitten (denken)....doordat je er bovenop zit, kijke je mss iets te zwart-wit naar de situatie....Bekijk het eens van een afstandje, vanuit een ander perspectief....dan zie je het anders. Er ligt een boodschap in, van een vrouw...of van een overkoepelende organisatie....dat creƫert nieuwe ruimte.
Een dokter zegt je rust te nemen, je niet teveel zorgen te maken...want dat doe je blijkbaar (in je hoofd zitten)...je moet naar buiten.
Het heeft even nodig, want je bent het vertrouwen kwijt geraakt in vele dingen, toch zal het tij keren, voor nu is het belangrijk dat je afstand neemt, vanuit een ander perspectief kijkt...dan komt er een grote verandering voor jou aan...eentje waarbij je eindelijk eens thuis komt, thuis bij je zelf...en dat zijn (op de iets langere termijn) de goede vooruitzichten die het vosje ook brengt.....

Sterkte

kreeft

goeiemorgen,

kruis, ruiter, toren = tuin , mc/kist
ruiter, tuin, schip
berg, muizen,
kist

gesprekken over een einde van iets, iets in de vriendenkring sterft af, wordt begraven
een probleem dat gepieker geeft, achterlaten

@LoveAngel,  :D ik voel me op slag beter door jouw woorden,
mooi gezegd, zo had ik het niet bekeken, maar het klopt wat je zegt,
soms wordt je een situatie kotsbeu  >:(
ik laat het momenteel een beetje over mij gaan  ;)

dank  :-* :-*

grtj  :)

Eva_84

Dag kreeftje,

ruiter, tuin, schip
berg, muizen,
kist

Een boodschap gekregen waardoor je je wat terugtrekt uit je vriendenkring. Er komen veranderingen in je omgeving. Je slaagt erin om een probleem te overwinnen zodat je iets kan afsluiten en achter jou laten.
Fijne dag xxx

Moonskin

Hoi Lieve Kreeft,

ruiter, tuin, schip
berg, muizen,
kist

Goeie berichten komen je kant op mbt de vriendenkring/omgeving waardoor je iets achter je of los kan laten. Ook kan je misschien berichten krijgen mbt je werk. Ergenissen gaan verdwijnen waardoor je ook hier waarschijnlijk bepaalde irritaties kan los laten of een nieuwe start kan gaan maken.

Fijne dag ..

Liefs Thea  :-*

kreeft

@eva, moonskin,
ergernissen, en even terugtrekken uit verschillende kringen, vriendenkring is zowiezo al heel klein, maar ik laat het ff en op het werk laat ik het ook ff over me heen gaan  :-X

grtj  :)

kreeft

goeiemorgen,

huis, beer, hart = slang , mc/anker
toren , schip, zonne
weg, vissen
tuin

strax kijken

grtj :)

Sweetie

Kreeftje,

huis, beer, hart = slang , mc/anker
toren , schip, zonne
weg, vissen
tuin

Beetje isolement , je moederhart spreekt en er komen positieve dingen een maar nog even wachten want er liggen wat zaken vast .. die moeten eerst loskomen , een besluit horen vanuit een toren om misschien meer geld te verdienen .. schip - vis - zon  je bent er blij mee misschien ook iets gaan drinken met een dame vanavond

Suus  :-*

kreeft

goeiemorgen,

vos, ruiter, brief = wolken, mc/kist
beer, heer, sleutel
slang, ring
maan

berichten ontvangen, maar het is onduidelijk, er worden dingen afgesloten zodat er een nieuw begin kan zijn?
op het werk draaien ze rond de pot?

@suus, beetjs isolement ja, ma een mens heeft dat soms nodig  ;)
van een toren nog geen nieuws
ben iets gaan eten drinken, gisteravond ja, en de dame was ik  ;D

:-* fijn weekend

Lief

Goedemorgen Kreeftje,

Onverwacht nieuw waar je je twijfels bij hebt. Het voelt niet goed. Gaat over iets wat eindigt....
De heer voegt de daad bij het woord. Komt met voorstellen en gaat eindelijk eens een periode afsluiten.
Beetje gedraai rond een contract op het werk....

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Eva_84

beer, heer, sleutel
slang, ring
maan

Nieuws van een moederfiguur waarbij je voorzichtig moet bij zijn,het is misschien niet wat het lijkt.
Een bezoekje van of aan een heer. Hierdoor zie je weer klaarheid en kan je voor jezelf iets afsluiten.
Een collega op het werk die een oplossing biedt voor een contract dat aansleept.
Grtjs xx

LoveAngels

Citaat van: kreeft op januari 11, 2014, 09:40:36 AM
goeiemorgen,

beer, heer, sleutel
slang, ring
maan

berichten ontvangen, maar het is onduidelijk, er worden dingen afgesloten zodat er een nieuw begin kan zijn?
op het werk draaien ze rond de pot?

@suus, beetjs isolement ja, ma een mens heeft dat soms nodig  ;)
van een toren nog geen nieuws
ben iets gaan eten drinken, gisteravond ja, en de dame was ik  ;D

:-* fijn weekend
Hallo Kreeft,
14 01 27 06 (8)
15 28 33
07 25
32

Je lijkt je zorgen te maken omtrent een bericht op of van je werk....is er iets met jouw contract? Moet het verlengd worden en ben je bang dat dit niet gebeurt?
Het lijkt of er een gemen opmerking geplaatst wordt, waardoor jij je ongemakkelijk in het middelpunt voelt staan. Of er wordt om de hete brij heen gedraaid. Ieder geval voelt het niet prettig voor jou.
Toch zie ik ook dat er een opening is naar misschien een andere overeenkomst....

Fijn weekend
LA