dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 01, 2014, 09:07:16 AM

Moonskin

Hi Kreeft,

berg, kind, vissen = maan , mc/muizen
vissen, roede, lelie
ruiter, boom
vos

Problemen mbt financien welke te maken hebben met het kind, hierover kunnen ruzie of woordenwisselingen ontstaan. Probeer de zaak niet groter te maken dan dat ze is, maar zorg ook dat er niet geleefd word in een droomwereld. Uiteindelijk zullen er positieve ontwikkelingen komen mbt familie. Ook eventueel een bericht over chronische ziekte?

Fijne dag..

Liefs Thea  :-*

kreeft

???
geen financieel probleem of ruzie daarrond, met het kind,
de rest kan ik nog niet plaatsen,
dank om te kijken, moontje
:) :-*

kreeft

goeiemorgen,

vogels, anker, boek = ruiter , mc/ring
roede, ring, brief
kruis, ster,
ster

bericht krijgen over zaken waar ik geen weet van heb , iemand waar ik een band mee heb,
maar er komt opklaring, dingen worden helder

grtj  :)

Eva_84

Dag Kreefteke,

vogels, anker, boek = ruiter , mc/ring
roede, ring, brief
kruis, ster,
ster

Ga je of krijg je bezoek vandaag.. gebabbel met iemand van je opleiding
Een mailtje of zo van iemand die niet zo blij is, iets wordt in vraag gesteld
Een moeilijkheid overwinnen zodat je aan een droom kan werken.
:-*

kreeft

goeiemorgen,

toren, zeis, schip = maan , mc/sleutel
dame, kind, anker
wolken, vogels
hond

plots iets met een instantie, er komt vooruitgang het anker wordt gelicht en er wordt een andere koers gevaren op het werk, het brengt een oplossing
onduidelijkheden en zenuwachtig gedoe bij een vriend

@eva, veel gepraat ivm een opleiding, ja,  :)

de rest kan ik niet plaatsen,

Belline kaartje bijgenomen,
20 het boek,
Beroep: Je hebt een groot aanpassingsvermogen waardoor je slaagt in wat je wil bereiken. Er ontstaat vooruitgang door gesprekken en onderhandelingen. Ondernemingen zijn goed georganiseerd en bedacht met deze kaart. Financieel: Handigheid verhoogt het rendement van de financiële zaken. Als de investeringen goed bekeken en opgevolgd worden, dan ontstaat er een gunstig resultaat.

Eva_84

toren, zeis, schip = maan , mc/sleutel
dame, kind, anker
wolken, vogels
hond

De toren hier staat waarschijnlijk voor je werkplaats (toren-maan), een plotse gebeurtenis zorgt voor veranderingen die een oplossing betekenen voor jou. Een sterke band tussen moeder en dochter. Geroddel zorgt voor problemen in een vriendschap.
:-*

kreeft

goeiemorgen,

schip, berg, brief = beer, mc/kruis
hart, vogels, wolken
kruis, hond,
hond

er is iets dat vooruitgang tegenhoudt, er zijn onduidelijkheden ivm een persoon (beer)

ik kan er weinig van maken, er komen rare dingen de laatste tijd, ik kan het echt nie plaatsen  :-[

bellinekaartje bijgenomen,
Kaart 23: De Staf

Beroep: Door verplaatsingen te maken, contacten te leggen en zaken te bespreken met wettelijke figuren zal je resultaten boeken. Met deze kaart is het noodzakelijk om je inspanningen op te volgen, dan zal je succes kennen. Financieel: Door je ondernemingszin, initiatief, creativiteit en gewoon goed geluk geraak je makkelijk genoeg vooruit.

@eva,
op het werk blijft het woelen, er is gewoon stilstand  :-X er is dar ook veel geroddel, klopt  :-\
met de dochter is de band sterk, ja,  :D

dank eva-ke  :D  :-*
goe weekend  :)

Mazzelles

Kijk anders even in de kaarten (of denk er zelf over ;-) ) of het verstandig is om een opleiding of cursus te volgen om in de toekomst een andere functie te kunnen bekleden of een ander beroep.
Of kijk voor vacatures (die er nu nog helaas nauwelijks zijn)....

Groetels

kreeft

goeiemorgen,

boek ,kind, kist = roede, mc/kind
schip, berg, toren
hart, huis,
heer

het schip ligt nog altijd voor de berg, dus vooruitgang wordt tegengehouden
roede, kind, strijd met het kind  ??? of nieuwe energie?

het kind komt seffes op bezoek, er is geen strijd

snap de kaarten echt niet meer, zijn gezuiverd, hebben in de volle maanlicht gelegen,  maar helaas , ik kan er niks aan vastbreien  :-[

@mazzel, een andere functie binnen dit, dat zal denk ik niet waar zijn, ieder wordt daar mooi op zijn plaats gehouden  :-\
en vacatures die zijn er nauwelijks, juist,
ik woel en zoek, moet ook iets zijn dat je een beetje ligt  ;)
als je een studie aangaat moet het echt iets zijn dat je graag (wilt) doen,
zal wel eens iets op mijn pad komen, onverwachts  ;)

fijne zondag  :)

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart
het huis,
Woonst, onroerend goed, geborgenheid, veiligheid, gevangenis, afzondering

kaartjes voor vandaag,

roede, vogels, ring = vogels , mc/dame
muizen, ruiter, ruiter
hart, klaver
boek

beetje onenigheid of geroddel in een relatie? het geeft gepieker en kort verdriet
blij zijn in het hart, een hartewens? ongekend geluk?
iets doen wat ik graag doe,

grtj en fijne dag

Eva_84

Het huis staat ook nog voor je familie, gezin.

16/02
schip, berg, toren
hart, huis,
heer
Je ontdekt iets over je kind, wat je misschien niet makkelijk te verteren vindt en waardoor je even wat moeilijk hebt met je kind.
Veranderingen die geblokkeerd zitten door een instantie.
Gevoelens voor een heer dichtbij huis.

17/02
muizen, ruiter, ruiter
hart, klaver
boek
Een moeilijke communicatie binnen een relatie (kan ook vriendschappelijk zijn) zorgt voor wat verdriet bij jou. Je wacht op een bericht dat maar niet komt. En een opleiding/studie waar je echt veel plezier uit haalt.

Fijne maandag!  :-*

Sweetie

Kreeftje
16
schip, berg, toren
hart, huis,
heer
Iiets gaan uitpluizen door op verplaatsing te gaan , nieuwe plannen liggen geblokkeerd .. is er iets wat je graag zou doen maar dat je het nog niet kunt doen ? , er komt een nieuw begin aan , kist is de waarderingskaart ( ruiten 9 ) , je wikt en je weegt iets af wat je wel zou willen doen , je voelt je eenzaam meid en het wordt zwaar in je hart , je hebt het zwaar te verduren , ook iets met een heer die thuis komt

17
muizen, ruiter, ruiter
hart, klaver
boek
Zorgen en in een tweestrijd belanden , je bent nerveus , je draait precies rond , er is nieuws op komst en dit brengt wat gebabbel mee , je piekert maar je voelt je goed , wel terug ergens mee bezig zijn , je denkt na over iets ..er houdt u iets bezig meid

Suus

kreeft

@eva, geen problemen of geheimen met het kind, dochter was hier gisteren en gaat goed tussen ons  :D ,
sinds ze 'uit huis' is en met vriendje samenwoont is het net een ander mens geworden,  :) echt ten goede ,
-de communicatie met het werk ligt gewoon stil, er werd iets voor gesteld drie maanden geleden,
maar er komt niks, heb de eerste maand dan zelf gevraagd hoe het zat, maar werd afgewimpeld,  :-\
er ligt daar iets geblokkeerd, ik weet echt nie hoe het komt, maar ik voel dat het best is om op de achtergrond te blijven, dus ik wacht gewoon af, is beetje raar volkje hoor daar  :-X
-communicatie met een heer ligt ook stil
@suus, op het werk was het plan dat ze me paar uurte zouden bijgeven, het contract beetje aanpassen , maar er komt niks, ik schreef het net, het ligt gewoon stil,
iets anders zoekn is moeilijk, moet voor alles een kwalificatie hebben, , kzou ni  weten wat ik anders moet gaan doen, ik kijk rond , maar momenteel is er niks,
ik pieker, ja, heel veel, al voel ik mij goed  :)
maar ik heb het zwaar soms, de eenzaamheid, ja dat weegt  :(

heb de kaartjes intussen door de rook van witte salie gehaald en gevraagd om zuivering,  :)
alles ligt gewoon vast, wist ik maar hoe ik daar beweging in kreeg  :-\
op het werk had iemand mij gezegd dat ik beter zwijg, dus dat doe ik,  :-X voor de bestwil,

hopelijk komt er toch vlug vooruitgang in iets, of klaart het op

grtj en dank om te kijken,  :)
alle beetjes helpen hé  :D

kreeft

goeiemorgen,

hart , kind, roede = vogels, mc/kruis
ruiter, hart muizen
ring , roede
kruis,

er wordt een kruis gezet over onenigheid in een relatie/overeenkomst,
gesprekken wat het hart aangaat, breng wat gepieker en strijd mee

bellinekaartje

de sterren
Beroep: Er zijn beroepsomstandigheden op komst en je kan deze berichten binnenkort verwachten. Deze verandering zal vrijheid en succes met zich meebrengen. Financieel: Er komt een evolutie op gang in je financiële kwesties. Deze zullen positief uitdraaien voor je en de zorgen verdwijnen.

kreeft

goeiemorgen,

brief, slang, hart = weg, mc/slang
vissen, zon, zeis
dame, boom
vissen,

een bericht krijgen over iets dat al langer aansleept enhet hart aangaat,
er wordt een keuze gemaakt
een beetje vastgeworteld zitten, wat emotie betreft

grtj