dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 01, 2014, 09:07:16 AM

LoveAngels

Citaat van: kreeft op februari 09, 2014, 09:13:05 AM
goeiemorgen,

hond, zon, huis = ooievaar , mc/muizen,
kind, anker, berg,
vogels , tuin,
maan,

vertrouwen en positiviteit, er is verandering op komst, al pieker ik daar ook wat over
iets dat vastzit en een probleem geeft,
uitnodinging tot gesprekken op het werk,

fijne zondag iedereen  :)

Hallo Kreeft,
Dank voor je pm....

Je moet vertrouwen hebben over veranderingen (verhuizing??) m.b.t. je huis. Er knaagt wel iets aan je, maar de veranderingen komen er. Je kind (of het kind in jou) lijkt enigszins vast te liggen...lijkt een enorme berg voor te liggen....er zijn gesprekken die de rust doen terugkeren.....
Maar ik zie ook gesprekken met collega's of op het werk....

Grtjs, LA

kreeft

hé Love,
dank je,
een verhuis voor mezelf is niet meteen in zicht, maar het kind is aan het verhuizen, trekt in bij haar vriendje, gaat heel goed daar  :D, maar ook haar vader zal moeten verhuizen en ik denk dat daar een schoentje wringt  :-\ ik probeer haar gerust te stellen door veel te praten  :)
op het werk, tja daar houdt het gewoon niet op, er wordt wel altijd over ets gepraat  :-\
vooral roddelaars komen daar aan hun trekken  :-X

dank, Love  :-* :-*

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,
het boek,
Inzicht, intellect, rationaliteit, kennis, een bladzijde omslaan, verduidelijking
dingen die ik niet weet

kaartjes voor vandaag, maandag 10 februari

zon, ooievaar, lelie = wolken , mc/zon
vogels, roede, kruis
muizen, roede
vissen

zenuwachtige gesprekken en stress ervaren over iets
een positieve verandering ivm een ouder persoon
onduidelijkheden, maar achter de wolken schijnt de zon

grtj  :)

Sweetie

Kreeftje,
Het boek .. je zal zaken ontdekken , zaken die uitkomen en op onderzoek uitgaan , kan een studie zijn die je neemt of een cursusje ..

vogels, roede, kruis
muizen, roede
vissen
Waar ga jij naartoe .. naar het zonnige zuiden met ne oudere vent die het wa moeilijk heeft ..
gesprekken die verandering brengt en je laat je niet doen , onzekerheden .. daar wordt een kruis over getrokken , je maakt je zorgen maar je werkt tegen en het verloopt goed , je bent wijs genoeg om je weg te trekken uit het gepieker ..

Suus  :-*

kreeft

om terug te komen op eerder,
@Love, vandaag wat over en weer gemailed en gebeld om het kind aan de juiste inlichtingen te helpen, dus het komt los  ;)
@suus, ja ontdek nog alle dagen dingen, haha,
ik weet van geen zonnetje  ??? mss de pillamp van de heremiet  ;D
alle venten in mijn omgeving zijn  oud  :-\ en hebben het moeilijk  ::)
toch al een stuk gepieker minder, :)
zien wat morgen brengt

dank sjeun  :D  :-*

Moonskin

Hi lieve Kreeft,

vogels, roede, kruis
muizen, roede
vissen

Positieve veranderingen mbt gezin waar het geluk, nadat woordenwisselingen en wolken voorbij zijn, weer kan gaan schijnen. Je kunt hierbij rekenen op de steun/liefde van een oudere heer met veel levenservaring.
(Vogels-roede-kruis) roddels, geklets en woordenwisselingen komen tot een einde. Woordenwisselingen mbt financiele zaken zoveel mogelijk vermijden. Al met al zullen er toch positieve veranderingen plaats gaan vinden..

Fijne avond..

Liefs en een knuffel Thea  :-*

kreeft

goeiemorgen,

sleutel, ruiter, toren = ooievaar, mc/tuin
vissen, tuin, kruis
hond, tuin,
klaver

iets met de vriendenkring, een positieve verandering,
een bericht krijgen van een instantie, of gesprekken?

@dank Moon  :D
denk ook wel dat de wolken zullen voorbij drijven en dat er positieve verandering op komst is,
vandaag ook terug die ooievaar

grtj  :)

Sweetie

Kreeftje,

vissen, tuin, kruis
hond, tuin,
klaver

Welke sleutel ( sleutel )  komt er in jou brievenbus terecht ( ruiter - toren )  .. heb je hem in de visbokaal gegooid  ( vis ) ::) de hond zal er hem uithalen en u terug geven , je zal moeten gaan bidden ( kruis ) in u omgeving ( tuin ) en daar ga je u op het gras zetten ( tuin ) en wat vind jji daar   :o.... een klavertje 4 ... ge klimt  op de rug van den ooievaar en zo kan en mag je genieten van de tuinen onder u  :D ;D :P :-*

En nu serieus .. er is iets op komst en dit van een oudere heer , zijn gevoel is op komst ( kan wat anders zijn ook hihi) er moeten nog zaken geregeld worden en deze gaan dan een verandering brengen .. een uitnodiging om iets spiritueels te gaan doen ofzo ... je komt er iemand tegen die je al kent , deze brengen  veranderingen aan en geven u een heel goed gevoel ...

kreeft

Citaat van: Suzy op februari 11, 2014, 18:39:35 PM
Kreeftje,

vissen, tuin, kruis
hond, tuin,
klaver

Welke sleutel ( sleutel )  komt er in jou brievenbus terecht ( ruiter - toren )  .. heb je hem in de visbokaal gegooid  ( vis ) ::) de hond zal er hem uithalen en u terug geven , je zal moeten gaan bidden ( kruis ) in u omgeving ( tuin ) en daar ga je u op het gras zetten ( tuin ) en wat vind jji daar   :o.... een klavertje 4 ... ge klimt  op de rug van den ooievaar en zo kan en mag je genieten van de tuinen onder u  :D ;D :P :-*
kwistet mij verstand is weg  :-\ , ik ben in een sprookje belandt, tis de sleutel van Alice in Wonderland  ;D
heb gegraven en gegraven in de grond, twas al honden str*nt  :-X
serieus nu,
Citeer
En nu serieus .. er is iets op komst en dit van een oudere heer , zijn gevoel is op komst ( kan wat anders zijn ook hihi) er moeten nog zaken geregeld worden en deze gaan dan een verandering brengen .. een uitnodiging om iets spiritueels te gaan doen ofzo ... je komt er iemand tegen die je al kent , deze brengen  veranderingen aan en geven u een heel goed gevoel ...

kzout ni weten,  :-\, ma zal het laten weten  :)

danke suusepluus, ben blij met den uitleg  :D :-*

Sweetie

Citaat van: kreeft op februari 11, 2014, 19:29:24 PM

kwistet mij verstand is weg  :-\ , ik ben in een sprookje belandt, tis de sleutel van Alice in Wonderland  ;D
heb gegraven en gegraven in de grond, twas al honden str*nt  :-X
serieus nu,

whoehahahahaa zotte muts !!

kreeft

;D ja, heb communicatietraining moeten volgen en kan alleen hier mn ei kwijt, dus  :P

:-* :-*

Sweetie

Laat ma komen ... een wit aub .. zal het opvangen  :D :D

kreeft

Citaat van: Suzy op februari 11, 2014, 19:36:52 PM
Laat ma komen ... een wit aub .. zal het opvangen  :D :D
tis te hopen dat ni rot is tegen dat valt  :-X

;D

Sweetie

kreeft

goeiemorgen,

berg, kind, vissen = maan , mc/muizen