dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 01, 2014, 09:07:16 AM

Sweetie

Kreeftje,
huis, berg, lelie = toren, mc/roede
ring, beer, kind
huis, heer
maan

Daar heb je die overeenkomsten weer met het huis , er is een probleem met het huis , relatie kind en moeder.. hulp aan elkaar bieden , je krijgt iets te horen van een instantie daaromtrent .. lijkt ook op een arts , gesprekken met een arts
Beer - huis = makelaar + ring is een overeenkomst met een huis en gaat over een heer , hij regelt iets voor moeder en kind , hij is thuis ermee bezig ( huis - maan )
Kan je beter plaatsen zeker ..  ;) , ze  weten niets te vertellen over u en vinden dit belangrijk dat je dit weet .. toekomst zal uitwijzen wat jij hier mee kan doen ..  ;)

Suus

Eva_84

huis, berg, lelie = toren, mc/roede
ring, beer, kind
huis, heer
maan

Moeilijkheden in een relatie dichtbij huis (met een familielid of iemand die dichtbij jou staat), waar er zelfs gerechterlijke stappen in kunnen worden genomen (lelie-toren), het verloopt allemaal wat moeilijk (roede). Kan te maken hebben met je moeder of jij als moeder die je kind steunt.
Op het werk iets bij een heer aan huis, of een heer vanop het werk die naar jou toe komt?
Grtjs xxx

kreeft

goeiemorgen,

kind, brief, maan = kruis, mc/slang
huis, muizen, maan
brief, toren,
zeis

beetje gepieker over werk, er komt een einde aan iets dat al langer aansleept
een bericht van een instelling

@suus, eva,  ik denk dat de kaarten de situatie van iemand in de omgeving weergeven, ja, zoals eva zegt, iemand die dicht bij mij staat, op het werk is er een bijeenkomst , en er is een heer waar ik het goed kan mee vinden, ja  :D
dank suus en eva  :D
grtj

Eva_84

huis, muizen, maan
brief, toren,
zeis

Een nieuwe overeenkomst op het werk maakt een einde aan achterbaks gedoe. Misschien een andere werkplaats? (huis-muizen-maan) Officieel nieuws van een instantie (kan je werkplaats zijn, maan-toren) dat iets afkapt.

:-*

kreeft

Citaat van: Suzy op januari 31, 2014, 11:02:20 AM
Kreeftje,

vissen, maan, zeis = huis , mc/boeken
lelie, wolken, vos
kruis, tuin,
tuin,
er staat een vermeerdering van werk op het programma  , zal eens naar een chef / baas mogen gaan , je knakt met iets dat met werk te maken heeft , heeft te maken met een collega , thuis ben je een onderzoekje aan het doen , een studie ? , een bijeenkomst met iemand die moeilijkheden heeft , deze gaan troosten .

Suus  :-*
suus, ik kan er eindelijk iets aan vastknopen, mocht gaan uitleggen a e chef, hoe het gaat met een zieke collega?  ??? alsof ik samenwoon met die collega  :-X, moest paar keer , paar uurtjes overwerken voor opleiding,
thuis oefnen voor kalligrafie  ;)

grtj

Sweetie

Ja e knobbel is ontraffeld  ;)
Bedankt voor feedback meiske   :-*

huis, muizen, maan
brief, toren,
zeis
Een klein berichtje of berichtje van kid , ze heeft wat zorgen .
Op het werk pieker je door een bericht , je wil de boel ..de boel laten .. kramachtig vasthouden heeft geen zin meiske !
Iets brengt je ergernis en er wordt iets besloten p het werk van hogerhand ..niet te veel u nek uitsteken op het werk of het kan je koppie kosten !!

Suus  :-*

kreeft

goeiemorgen

weg, slang, hond = roede, mc/sleutel
dame, ring, dame
hond, hond
kruis

weer dubbele kaarten, pf

een dame waar ik een band mee heb,
strijd, maar er ligt een oplossing,

@suus, ja toch die knobbel al  :-\
ergernissen op het werk, ja, wanneer niet  :-\

grtj,  :)
storm hier, en regen,

Eva_84

Amai, wat een lelijk weer idd! Ik ben vanochtend omvergevlogen door de wind  :-\

dame, ring, dame
hond, hond
kruis

Een zogezegde vriendin die nogal achterbaks is en waarmee je onenigheid hebt. Je beslist om met die persoon te breken, of in elk geval wat afstand te nemen.

Grtjs xxx

Sweetie

Kreeftje,

dame, ring, dame
hond, hond
kruis
3 dames in het spel ... wie staat waar ..
je maakt keuzes , een relatie met een dame die toch een vriendin is , gesprekken over iets te kunnen doen , iets oplossen om zo vertrouwen te winnen

Suus :-*

kreeft

goeiemorgen,

de kaarten zijn er elk apart uit gefloept tijdens het schudden,

hart, hond , heer = vissen , mc/vissen
wolken, zeis, boek
ster, kruis,
ster

de liefde van een vertrouwd persoon, het is een heer, veel emoties
wolken , onduidelijkheden worden weggekapt, zaken waar ik geen weet van heb,
klaarheid,

eva, suus,
denk dat die vrouwen met het werk te maken hebben, die zieke collegaatje, ik en een andere collega die idd niet te vertrouwen is  en waar ik idd afstand van neem,

grtj en fijn weekend,
bakken regen hier  :-\

kreeft

goeiemorgen,

hond, zon, huis = ooievaar , mc/muizen,
kind, anker, berg,
vogels , tuin,
maan,

vertrouwen en positiviteit, er is verandering op komst, al pieker ik daar ook wat over
iets dat vastzit en een probleem geeft,
uitnodinging tot gesprekken op het werk,

fijne zondag iedereen  :)

Galileo

Een positieve/opgewekte vriendschap of veel vertrouwen hebben en positiviteit uitstralen. In de huiselijke sfeer vinden er veranderingen plaats. Een situatie met een kind zit ergens geblokkeerd, of je wil een nieuwe start maken maar dit lijkt geblokkeerd te worden. Gesprekken die in een omgeving plaatsvinden die met werk te maken hebben.

Even geprobeerd...

kreeft

@galileo, je hebt het bij het rechte eind,
een kind dat met iets geblokkeerd zit  :)

de rest kan ik nog niet plaatsen, dank om te kijken,
bij sommige kaarten twijfel ik soms, zoals het kind, kan zijn het kind zelf, maar ook iets nieuws

grtj  :)

Sweetie

Kreeftje,
hond, zon, huis = ooievaar , mc/muizen,
kind, anker, berg,
vogels , tuin,
maan
In het gezin komt er meer zonneschijn en je goed voelen in jezelf , er komen wel veranderingen aan maar weet dat iedere verandering wel gepieker veroorzaakt , het kind komt los maar is tegen strijdig , ze houdt zich teveel bezig met zaken die niet nodig zijn ( schoppen 9 ) , ook in haar omgeving ziet ze ergens tegenop en dat brengt haar weer in een gevoelige sfeer

Suus 

kreeft

@suus, ja veranderingen brengen altijd wat gepieker mee  :)
het kind zat beetje vast in haar gevoel, maar da komt goed  :)
ze heeft momenteel wat veel aan het hoofd

dank suus  :)