dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:58:41 AM

Lief

Dank Kreeftje :-* :-*

Jij ook fijne zondag!

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Liefje,
Maan-ooievaar-kruis=kind /mc=ruiker
Kind-ooievaar-kind
Lelie-lelie
Hart

Pfff, ik weet niet wat ik de laatste dagen met die dubbele kaarten heb. Ik snap er dan niks van :-\

DAT IS OMDAT HET KRUIS ERIN STAAT ? EN DAN KOMEN ER DUBBELE KAARTEN .. DAS NIET ERG
wat ik wel zie dat er zich een geboorte van werk  ..  :D er kondigt zich een nieuw project aan , dit door een leraar of iemand die kennis van zaken heeft , hij houdt van je werk .. het is een hele nieuwe ervaring , een uitdaging

Suus  :D

Lief

Dank Suus en dank voor je PM :-* :-*

Kaartjes voor 27 januari.

Ruiter-vos-zon=zeis /mc=ooievaar
   beer-ruiker-boom
       hart-vos
        klaver

Geen flauw idee :-\

fijne dag!

groetjes, Lief :)

Lief

Goedemorgen,

kaartjes voor 28 januari.

anker-lelie-ring=kist /mc=toren
  vrouw-toren-sleutel
       vogels-ster
            heer

Pfff, teveel info en tegenstrijdig? Liefde kondigt zich aan? Een huwelijk dat nooit breekt? Ring-kist juist weer wel? Oplossingen door praten. De heer gaat ineens alles helder zien?

Kortom....ik weet het niet :-\

fijne dag!

groetjes, Lief :)   

Sweetie

Liefje,
  vrouw-toren-sleutel
       vogels-ster
            heer
Verankering tussen heer en dame , er zal een oplossing uit de bus vallen , hulp uit een toren , om de relatie een nieuwe start te geven , letterlijk verleden verwerken , het emotioneel zwaar hebben , telefoongesprekken om tot de vooruitgang te bekomen vooral voor de heer.
Jullie dienen alles te overlopen in jullie leven , wat is belangrijk , wat heeft prioriteiten en wat moet er gewikt en gewogen worden , je raakt er precies niet uit !

Suus

Eva_84

Dag Lief,

vrouw-toren-sleutel
       vogels-ster
            heer

De relatie met de heer zit goed verankerd; maar toch zijn veranderingen nodig om te slagen. Een periode definitief afsluiten en werken aan een nieuw begin. Daarbij geholpen worden door een instantie, jullie hebben een neutraal iemand nodig om dit te kunnen doen, mss de relatietherapie. Ook veel gebabbel over de vooruitgang met de heer.
:-*

Lief

Dank Suus en Eva :-* :-*,

Hulp is er al. Dat verleden achter ons laten. Dat definitief afsluiten. Dat moet gebeuren. Streep eronder en verse start. Heer moet daarbij ook nog aan zichzelf werken, maar dat loopt al en gaat goed volgens mij.
Blijft de vraag overeind over gevoel. Ik wil geen partner die niet 100% voor mij voelt, die een stukje mist.

Misschien tijd om het anker los te maken en mijn bootje een andere koers moet gaan varen.... :'(

liefs, Lief :-* :-*

Sweetie

Ma schattiebout toch
Komt wel goed , de zee is woelig , geeft het nog wat tijd tot de storm wat is gaan liggen  :-* :-*

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 29e januari.

Boek-ruiker-vogels=roede /mc=kind
  Anker-berg-muizen
         Tuin-kist
           Heer

Geheimen over een dame waar over gesproken wordt en ruzie door ontstaat.
Verdriet wat opgeruimd gaat worden.
De heer wil rust zodat hij een nare periode kan afsluiten en verder kan.

Fijne dag!

Groetjes, Lief :)

Sweetie

Liefje,,

Boek-ruiker-vogels=roede /mc=kind
  Anker-berg-muizen
         Tuin-kist
           Heer
Uitpluizen , ben je fotoboek aan het maken ?
Gesprekken met een dame over moeilijkheden , je maakt je zorgen en het verdriet ( muizen ) het lijkt geen eind aan te komen , nog een conflict met een kind en het spant de kar !
kinderen maken zich zorgen ..
Alles ligt vast en verroert zich  geen meter , toch komt er een einde , de heer zegt iets af in zijn omgeving .. deze zit ook diep ! , gesprekken gaan leiden tot een nieuwe start

Suus :-*

Lief

Hoi Suus,

ik ben inderdaad bezig met fotoos voor boek. Mijn fotoos van Rome. Nu bij schoonmoeder kan ik er helaas niet aan verder.

Gesprekken met dame klopt. Het is inderdaad het gevoel wat nu sterk is alsof er geen einde aan komt. Conflict met kind zal zijn dat ze liever nog een nachtje bij mij wil terwijl ze naar papa zou gaan.

Kinderen maken zich inderdaad zorgen. Vorige week was gewoon een weekje vakantie in hun beleving. Nu een heen en weer geslinger tussen mama en papa om de dag.

Natuurlijk ligt alles vast. Er gebeurd niks. De heer zegt inderdaad afspraak van vandaag af met mediator omdat de kinderen bij hem zijn vanavond.

Nieuwe start?? We gaan het zien......

Dank Suusje  :-* :-*

Liefs, Lief :-* :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 30 januari.

Vos-zon-kist=ooievaar /mc=slang
   Ruiker-schip-ring
       Vogel-heer
           Huis

Straks naar kijken.

Fijne dag!

Groetjes, Lief

Sweetie

Liefje

Vos-zon-kist=ooievaar /mc=slang
   Ruiker-schip-ring
       Vogel-heer
           Huis
voorzichtig eens naar buiten gaan , een positieve wending die een verassend gesprek met de heer aankondigt , nog wat problemen aanpakken die kunnen optreden
De heer is gestresseerd en wil een andere aanpak in de relatie ,gesprekken volgen om het anders aan te pakken

Suus

Lief

hoihoi,

Dank Suus,

De heer wil alles anders en de heer is gestresseerd. Zo draaien we al ik weet niet hoelang om de pot. Verrassende wendingen en praten. Ik moet het nog zien.

Kinderen en ik zijn op door dit gebeuren. Moet maar eens klaar zijn....

liefs, Lief :-* :)

Lief

Hoi hoi,

Kaartjes voor 31 januari.

Berg-zeis-weg=ooievaar / mc= kist
     Zon-maan-schip
        Brief-anker
           Boek

Straks naar kijken.

Groetjes, Lief :)