dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:58:41 AM

Sweetie

Liefje,
Boek-schip-wolken=anker /mc=ruiter
Vrouw-ruiker-boom
Klaver-vos
Ster
Iets te weten komen , je gaat lekker door maar er komen wolken opzetten , de wolken ( oudere heer ) blijft steken , zit vast en communiceert , hij wentelt zich in het vast zitten kijkt de kat uit de boom .. de ruiter en het anker zegt dat er weer moet los getrokken worden door communicatie , iets met de gezondheid .. heb je pijn in de heupen meid ? of heb e last van iets ?
Voor jou ziet het er heel mooi uit alleen vertrouw je iets niet en je laat los om verder te komen

Suus

Lief

Dank Suusje,

Inderdaad iets te weten gekomen, iets wat ik niet vertrouw.
Heer zit zeker vast, zelfmedelijden en wil reactie van mij.
Zal door hulp van ander moeten leren communiceren.

Inderdaad last van heupen en onderrug, ter hoogte van de nieren.....

Ow, wat fijn dat het er voor mij goed uitziet. Ik ben er zo aan toe.....

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Liefje,

Met zelfmedelijden raakt hij helemaal niet vooruit , dat is de reden waarom hij vast zit ! hij moet zelf in beweging komen en eraan werken maar ja ...

Suus


Lief

Ik weet het Suus,

Kaartjes voor 22 januari.

Ster-klaver-schip=berg /mc=kind
Hond-boom-hart
Muizen-vrouw
Ster

Straks naar kijken.

Fijne dag!

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Eva_84

Dag Lief,

Ster-klaver-schip=berg /mc=kind
Hond-boom-hart
Muizen-vrouw
Ster

Het doet je deugd om er even tussenuit te knijpen, maar het kind heeft het er precies wel wat moeilijker mee. Een vriendschap die groeit, en waar je veel aan hebt.
Fijne dag! Eva xxx

heleen

dag Lief.

Gewoon even proberen. Ik weet het absoluut niet hoor, maar ik zat naar je kaarten te kijken, en je weet het van lenormand heb ik geen verstand. (misschien moet ik hier een gedicht over gaan schrijven).

muizen-vrouw. de vrouw mist iets, (misschien een blij gevoel)
vrouw-boom-hart, inderdaad het heeft met een gevoelskwestie te maken, het hart is niet vrolijk.
moeilijk moeilijk moeilijk
welke combi zal ik nu gaan maken?
ik vind hart schip berg wel mooi.
uiteindelijk ben je er even op vakantie gegaan (als ik het zo mag zeggen) om  gevoelszaken op een rijtje te zetten (hart-schip) maar het lukt je niet los te komen van het thuisfront, je blijft je zorgen maken (berg).
wat houden we boven nog over ster-klaver-hond. en overkoepelend MC= kind.
en nog een sterretje beneden.
die mc zou dat een kind van jouw zijn, of het kind in jouw. Ik denk het laatste, het kind in jouw staat onder druk. is niet meer vrolijk, is op zoek naar geluk. en dat kind zou ik graag willen verbinden met onderste sterretje. laten we zeggen het sterretje van de kluizenaar? De kluizenaar (het ervaren stuk van jouw) begeleid het kind (niet wetend wat er boven je hoofd hangt), zodat het kind in je zich getroost voelt, en mag rekenen op begeleiding. Dan denk ik dat je het beste trouw (de hond) de ster kan volgen om tot klaver (geluk) te komen.


liefs
Heleen.

Lief

Wow! Dank Eva en Heleen,

Applaus!!

@eva het ertussenuit zijn is oke, maar 1 van mijn meiden heeft het er inderdaad wat moeilijker mee.

Laatste tijd meerdere mensen leren kennen door werk enzo. Vriendschappen groeien inderdaad.

@heleen. Ik wou dat ik geen verstand van lenormand had ;)

Ik mis inderdaad een blij gevoel(het weten dat iemand 100% van jou houdt) inderdaad hartzaken.
Ik ben inderdaad weekje weg met mijn meiden in park. Kan het vakantie noemen.
Thuisfront laat mij niet met rust. Heb gezegd geen contact maar doet het toch. Wel contact met de meiden natuurlijk, dat moet.
Ja zou graag weer het gevoel van geluk willen ervaren. Welk sterretje te volgen om het geluk te vinden? Heb het gevoel dat het een beetje mistig is. Ster niet goed in vizier...

Dank voor deze prachtige omschrijving :-*

Lijkt wel poezie...

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 23 januari.

Vos-kind-hond=ruiker /mc=roede
Brief-zon-brief
Weg-weg
Kist

Lastig. Iets met wantrouwen, vriendschap.
Zonnige berichten die tot een keuze leiden.
Iets eindigt waardoor er een nieuwe start gemaakt kan worden.

1e 5 vind ik lastig. Kan daar niet veel van maken...

Fijne dag!

Groetjes Lief :)



Look for the answer inside your question...

Sweetie

Liefje ,
Vos-kind-hond=ruiker /mc=roede
Brief-zon-brief
Weg-weg
Kist

Een bericht , iets wat je niet echt aanstaat maar het zou van een jongere man komen ( de hond wijst op partner ) naast het kind .. je krijgt een bericht die mooi is maar waar je beetje moeite mee hebt ,noieuwe plannen en vooruitzichten gaan je een weg doen inslaan naar een nieuw begin

Suus  :-*

Lief

Hoi Suus,

This maar half jaartje, maar partner is wel jonger ;
Gekibbel gehad over de app. Flauwe grappen af en toe die niet over komen. Laat hij maar eens vertellen wat hij denkt en voelt!
Mooi bericht weet ik nog niet. Wel plannen en ideeen in fotografie die uitgewerkt gaan worden.

Dank Suusje :-* :-*

Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 24 januari.

Brief-vissen-ruiter=vrouw /mc=anker
Ring-anker-lelie
Hart-vrouw
Ooievaar

Straks naar kijken. Eerst ontbijten.

Fijne dag!

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hallo Liefje,

Is best dat hij eens schrijft , zal nadenken , schrijven en zijn gevoel volgen zonder dat je in elkaars rede valt !

Brief-vissen-ruiter=vrouw /mc=anker
Ring-anker-lelie
Hart-vrouw
Ooievaar
Wel en bij deze hou dan ook maar je zakdoek bij want er komt een bericht die je emotioneel maakt , de lelie zet er beweging in na een periode van stilstand in de relatie het maakt jou los ruiter - dame - anker , er komt roering in je hartje en er gaan zaken veranderen daardoor , je liefdesleven is een verankerde relatie , je kan eigenlijk niet zonder elkaar ...

Dat hij nu eens even rustig nadenkt ..even zijn gevoel noteert  want hij houdt echt van je ipv te kibbelen en flauwe zever te verkopen ... maar wie weet liefje het zou voor hem ook een uitbreking uit zijn cirkel zijn , ring - anker lelie - hart

Soms is het zo makkelijk maar altijd moet dit via omwegen gezegd worden door negatief gedrag .. mensen praten naast elkaar ipv naar elkaar hé meid !

Suus  :-*

Eva_84

Dag Lief,

Brief-vissen-ruiter=vrouw /mc=anker
Ring-anker-lelie
Hart-vrouw
Ooievaar

Nieuws via berichtjes of mail, wat je emotioneel maakt, het gaat over hartzaken. Het geeft je wat meer zekerheid in je relatie met de lelie. Die relatie ligt alvast goed verankerd.
Krijg je ook bezoek daar in Landal, van een goede vriendin?

Fijn weekend  :-*

Lief

#88
Goedemorgen,

Kaartjes voor 26 januari.

Maan-ooievaar-kruis=kind /mc=ruiker
Kind-ooievaar-kind
Lelie-lelie
Hart

Pfff, ik weet niet wat ik de laatste dagen met die dubbele kaarten heb. Ik snap er dan niks van :-\

Verandering van werk waardoor mijn huidige werk stopt en er ruimte gaat komen voor mijn nieuwe werk?
Rest weet ik niet.


Fijne dag!

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

positieve verandering ivm werk , het begin van iets nieuws
je vindt het kind in jou terug (kind, ooievaar, kind)
of iets nieuws dat geboren wordt (idee)
er wordt je iets nieuws aangeboden (kind, ruiker)
er is pure , zuivere liefde (lelie, hart)

grtj en fijne zondag Lief  :-*