dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:58:41 AM

Lief

Dank Yoga en Soraya :-* :-*,

Ik zal blijven kloppen Yoga, zal toch wel iemand een keer die deur open doen?

Mee eens Soraya, tenenkrommend als je ziet waar sommige organisaties mee wegkomen. Zoveel eigenbelang over de rug van zieke mensen. Walgelijk!

kaartjes voor vandaag....

kist-ooievaar-vogels=ruiter /mc=ruiker
      ring-vrouw-kind
        hond-wolken
             hart

overall=ruiker=iets wat als een geschenk komt voor mij.
centraal staat de vrouw.

afsluiten en nieuwe dingen, verandering door gesprekken en nieuws wat iemand brengt.
Een contract(ring)?
Moeite soms hebben met vertrouwen. Er drijft af en toe nog dat wolkje over waardoor het even niet helder is.

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

yoga

beetje overgang vanalles, alles begint zich stilaan op te lossen,
wees flexibel en beslis niet te snel.
je vind terug rust in jezelf, toon jezelf

mooie kaartjes denk ik zo :)

liefsyoga

Lief

Dank je wel Yoga :-*

Fijn als alles langzaam op de plaats gaat vallen.
Ik zal proberen niet te impulsief te zijn.

Fijne avond!

Sas-8314

heej Lief,

ik las je reacties over de 'goede doelen'
ben blij dat je wakker bent / wordt
teleurstellend helaas maar een mooie kans om je creativiteit te laten gelden ;)
Misschien denk ik te simpel, maar heb jij je al gericht op kleinere uitgevers en/of drukkerijen.
Ik heb er alle vertrouwen dat jij je doel gaat bereiken, maar het zou me niet verbazen als het resultaat en/of de weg geheel anders zal zijn als jij voor ogen had/hebt uiteindelijk, daarmee zeker niet minder ;)
niets gebeurd zomaar en met zoveel ruikers mag er best het een en ander worden veranderd, het kan alleen maar beter worden :)

succes, wijsheid & sterkte bij alles  :-*

hoe is het met je pups, staat de kist voor de bench toevallig ?
what defines us is how well we rise after falling

Lief

hoihoi,

Thx Sas,

Kist zou zomaar voor de Bench kunnen staan. 2 zelfs. We hebben er een doorloopwoninkje van gemaakt zodat ze samen slapen. we zitten op cursus en dat gaat goed.

zo, het is weer even geleden. Nog steeds niet alle rust en tijd om dagelijks te komen en eens iets te duiden. Ik hoop dat het er nu wel van gaat komen. Voorlopig weer veel strubbelingen rondom het boek.

Een assistente met sterallures valt nog niet mee. Ze snapt niet dat het uiteindelijk 'mijn' boek is die ik alleen maar heb kunnen maken omdat er 30 vrouwen meewerken. Dat ze op de cover staat is leuk, maar om nou te zeggen IK ben het gezicht van het boek en zonder mij was het er niet gaat beetje ver.

Voorlopig mag ik alles betalen en maar zien of ik uit die schuld kom. Alles is bijna klaar. 16 oktober hebben we de deadline bij de drukker.

Straks gesprek met assistente/dame van de cover. Kijken of ik haar weer met beide benen op de grond kan krijgen.

Kaartjes voor vandaag.

klaver-kist-berg=zon /mc= sleutel
    zeis-vrouw-ster
      schip-ruiker
         vogels

hmm, lastig omdat ik enigszins weet wat komen gaat. Daardoor denk ik misschien teveel in 1 richting.

In ieder geval zegt de sleutel oplossingen. Wordt het opgelost? Als ik opgelost. Of zegt de sleutel dat er oplossingen moeten komen, hoe dan ook.

Vrouw staat centraal. Dat klopt als een bus.

Door een nieuw begin en door over de berg heen te werken kan de zon weer schijnen?
Komt de vrouw plots tot inzichten? De ster maakt dingen helder. Ster staat ook voor werk/carriere.

er kan weer een andere koers gevaren worden die goed voelt omdat er een gesprek heeft plaats gevonden?

Ben benieuwd wat jullie erin zien.

Fijne dag!

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 6 oktober.

heer-tuin-weg=vissen /mc=vos
     vogels-wolken-tuin
           hond-boek
                 kist

overall=vos, ik blijf voorzichtig en oplettend.
centraal=wolken, het is en blijft onduidelijk.

hmm, toch wel een wens die in vervulling gaat. Een vriendschap die mogelijkheden bied.
Ook financiën die helpen, komend uit een sociaal netwerk?
Ik mag vertrouwen hebben in het boek, er komen vernieuwingen aan die helpen.

fijne dag!

yoga

vogels-wolken-tuin
           hond-boek
                 kist

Wat een drukte, wat een heen en weer gekibbel
Gelukkig weet je wat je wilt en drijf je door
Je houdt vast wat moet en duwt weg wat te veel is  :)

Liefs
Yoga

Lief

Haha Yoga,

Je slaat de spijker op zijn kop.

Dank je wel! 😘

Liefs, Lief

Sas-8314

heej Lief :)

jouw kaartjes en wat ik er in zie ..

vogels-wolken-tuin
           hond-boek
                 kist

vissen vos .. meer eten ;)
maar ook handelen vanuit je intuitie,
je niet laten misleiden door vage beloftes.

meerdere wegen die naar Rome leiden,
je twijfelt over iets, maar ook iemand ..

de vogels zeggen me dat je de regie in eigen handen mag houden
op zoek naar het stokje dus .. ;)

succes en een fijne dag Lief :-*

Sas-8314

ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met je boek en jou gaat  :-*

Lief

Goedemiddag,

Ik kan me bijna opnieuw voorstellen😉

Terug van even weggeweest. Enorm druk gehad met het lanceren van mijn boek. Toen ik dacht even rust te kunnen pakken toen het bij de drukker lag overleed mijn vader plotseling. Als enigkind valt er dan ineens veel te regelen. En daarnaast ook nog te verwerken.

Vanaf vandaag begin ik weer met de kaartjes. Ik zal ze moeten afstoffen en ze weer eigen maken.

Voor vandaag......

Heer-kind-weg=brief.    Mc/zon
  Boom-anker-kind
      Huis-vogels
          Ster
Een kind vraagt hulp aan de heer wat betreft welke keuzes te maken. Er komt een uitnoding.
Groei stagneerd wat. Het zit vast.
Thuis wordt er gesproken hoe er vernieuwingen doorgevoerd kunnen worden.

Groetjes, Lief :)

Audrey

Hoi Lief,

Manspersoon doet een voorstel en er wordt over nagedacht.
Kind dat een beetje aan huis is gekluisterd door zich niet helemaal lekker te voelen.
Huiselijke gesprekken.

Fijne avond...

Sas-8314

fijn om je weer te zien verschijnen !
Alsnog gecondoleerd ..

Ik had je site en het youtube filmpje nog bekeken, zag er mooi uit, complimenten !
Alles heeft tijd nodig, mond op mond reclame zal z'n werk doen.
tv programma's zoals je ze noemt bij je andere legging, tja ik heb er niet zo veel mee maar begrijp je motivatie .. en iedereen beloopt z'n eigen weg,  succes in ieder geval  :-*

je nieuwe kaartjes ..

Heer-kind-weg=brief.    Mc/zon
  Boom-anker-kind
      Huis-vogels
          Ster

heb het idee dat het vandaag om familie gaat ..
Ook iets waardoor je geinspireerd raakt en / of bewust van wordt.
Realisme en ontvankelijk zijn lijkt me ook aan de orde,
je wil iets of ergens aan vasthouden heb ik het gevoel, nog net niet aan vastbijten ;)

:-*

Lief

Dank dames,

Fijn om terug te zijn.....

@Audrey, Het zou zomaar kunnen zijn dat mijn man een voorstel doet wat zijn werk betreft.
Mijn kind voelt zich inderdaad niet zo lekker en zit thuis. Ook zijn we erg met gezin bezig hem kletsen.

dank je wel! :)

@Sas, dank voor de condoleances. Ik besef me nu pas dat hij nooit meer terugkomt en hoe leuk hij Kerst vond. Moeilijke dagen. Ik zag hem niet vaak en had niet verwacht dat dit er zo zou inhakken.

Dank voor de complimenten van de filmpjes. Mond op mond zeker het beste. Toch geeft krant en tv een boost. Erg maar waar. Ik ken het wereldje en het is zo gemaakt en gestuurd. Toch wil ik daar wel even met mijn snufferd tussen. Ieder boek gaat ook weer naar een goed doel en dat voelt voor mij goed. Met de mensen op zich heb ik ook niet zoveel. Al moet ik zeggen dat Jeroen Pauw een oprechte, grappige kerel is, al lijkt hij arrogant.

Ja, vandaag alles om familie. Filmpje, lekker sjoelen, gezelligheid. En ik ben me er dan zeker van bewust hoe fijn dit is en hoe ik dit wil. Ik zou me hier zomaar in vast kunnen bijten.

Dank voor de feedback. Voelt weer goed.

Audrey

Neem me niet kwalijk, uiteraard van mijn kant ook gecondoleerd met het verlies van je dierbare.  :-*