dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:58:41 AM

Sas-8314

hallo Lief:)

als ik zeis boek hond optel dan kom ik op hond :)
en zeg ik, heb een beetje vertrouwen en ontspan ook een beetje.
alles bestaat uit fases, je hebt er al zoveel voltooid,
je weet toch hoe dat dan van binnen (door)werkt ;)

Volgens mij heeft je legging ook met de hond in letterlijke zin te maken ..

fijn weekend Lief !
:-*

what defines us is how well we rise after falling

Lief

thx Sas :-* :-*,

Haha, ik lig hier dubbel om de laatste zin. We hebben 2 pups en kom net terug van introductie puppycursus.
Heel frapant, hihihi

Pfff, ja ontspannen. Ik moet nog steeds een veiling georganiseerd krijgen. Dat geeft me nog wel even buikpijn. Iedereen roemt het boek, maar geld schuiven om het uit te kunnen geven, ho maar.

Ik hoop dat mijn rug/buikpijn, uitstraling naar heupen inderdaad van innerlijk doorwerken komt.
Ik heb er een rotgevoel over....of heet dat gewoon angst?

Fijne dag!

liefs, Lief :-* :)

Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

kaartjes voor zondag 7 september.

kind-brief-berg=ring /mc=kist
  huis-vogels-zeis
     ster-weg
      klaver

Thema kist. Iets gaat niet meer verder, niet meer op de oude voet tenminste.
Centraal praten/communicatie.

Berichten van een kind. Iets wat rond moet komen komt met vertraging.
Er wordt gesproken en de ingeslagen weg wordt gekapt. Er komen vernieuwingen
op de weg die zorgen dat het wel voor elkaar gaat komen.

fijne dag!

groetjes, Lief :)

yoga

Een beslissing die je moet nemen rond jezelf
Wat wil jij? Wat vind jij ok?
Je beschermt jezelf tegen  invloeden die moeilijk zijn

Maar op je  eindweg staan klavertjes te wachten

Liefs
Yoga

Lief

Dank Yoga,

Zat beslissingen genomen, ook hele moeilijke.
Vandaag ook weer de klavertjes in de kaarten.

Inmiddels verjaart van de week. Nieuw jaar begint. Zal er vanmiddag nog eens de kaarten op leggen.

nu eerst maar voor vandaag.

kist-hond-klaver=heer /mc=kruis
    boek-tuin-lelie
       zeis-vos
         hart

overall=het kruis. Iets afsluiten, achter mij laten.
centraal staat de tuin= mensen, sociale contacten, media.

hernieuwd vertrouwen in geluk zowel in relatie als in het boek.
Iemand gaat mij helpen het boek bij een groter publiek bekend te maken.
Alle wantrouwen wat in mijn hart zat heb ik weggekapt. Het is klaar.

fijne dag!

yoga

Je voelt je beter nu, je weet dat wat gedaan hebt moest gebeuren
Je hebt de beproeving doorstaan en daar groei je van
Er komt meer evenwicht en terug meer kracht in je en ook in je hart

Fijne verjaardag lief
Liefs
Yoga

soraya

hoi Lief,

ik ben nog niet zo lang op dit forum en nog een newbie wat betreft de kaartjes lezen, dus ik probeer zoveel mogelijk te oefenen.

kist-hond-klaver=heer

iets afsluiten met een vriend die je gelukkig maakt. gelukkig zijn met partner of een man die een belangrijke rol in je leven speelt.
    boek-tuin-lelie
netwerk uitbreiden ivm boek steun krijgen van iemand uit je omgeving. leren om netwerk uit te breiden en hier hulp bij krijgen.
    zeis-vos
         hart
korte metten maken met  wantrouwen in je hart.
mc=kruis eindigen afsluiten.

liefs soraya

Lief

Goedemorgen,

Dank Yoga en Soraya :-* :-*

Ik voel me inderdaad beter Yoga. Evenwicht in kracht en hart zou fijn zijn.
Ik heb behoefte te balans te vinden.

Inderdaad een periode afgesloten Soraya. Nu onbezorgd gelukkig kunnen zijn zou mooi zijn.
De steun uit de omgeving voor mijn boek zou super zijn. Heb echt wel een beetje hulp nodig op het moment.
Met het wantrouwen is korte metten gemaakt. Al zijn er soms nog triggers die een onaangenaam gevoel boven brengen. Wil niet zeggen dat ik de persoon in kwestie niet vertrouw.

kaartjes voor 17 september.

vissen-boom-hond=berg /mc=zon
   schip-muizen-schip
         boek-boek
              ster

overall=zon. Een positieve dag
centraal staat muizen= toch steekt gepieker af en toe de kop op.

Groei in de financiën en vertrouwen in iets. Al valt er nog wel een bergje te nemen.
Schip-muizen zegt iets over veel geld, met dubbel boek erbij kan het niet missen. Gaat wat kosten,
maar gaat ook wat opleveren denk ik dan.
Ster zegt dat er succes en populariteit uit voort komt.

fijne dag!

Sas-8314

goede morgen lieve Lief :)

fijn om te lezen dat het beter gaat !

jouw kaartjes en wat ze mij zeggen

schip-muizen-schip
         boek-boek
              ster

de zon zie ik ook als uit je eigen schaduw stappen :)
positief zijn en genieten van je succes,
weten dat je het zelf moet doen, maar niet alleen staat ..
steeds succesvol zult zijn wanneer je in je eigen kracht gaat / blijft staan.

het belangrijkste niet uit het oog verliezen ..

ik meen me te herinneren dat er iets was met je boek binnenkort, een tv programma of iets ?

mooie zonnige dag voor jou  :-*
what defines us is how well we rise after falling

soraya

hoi lief,

fijn te horen dat mijn duiding klopte. wat voor boek schrijf je eigenlijk? en wat lees ik kom je in een tv programma ivm je boek? nee ik ben niet nieuwsgierig hoor hihihhii.

jouw kaartjes
vissen-boom-hond=berg
financiële groei door hulp van een goede vriend of iemand die je vertrouwd. wat leidt tot een obstakel vind je het moeilijk om hulp te vragen? is dat je obstakel?

schip-muizen-schip
financiën ontbreken

boek-boek
              ster
een succesvol boek !

mc=zon
optimistisch zijn, iets wat je gelukkig maakt je boek.

yoga

schip-muizen-schip
         boek-boek
              ster
Mijn idee over je kaartjes...

Je vraagt veel van jezelf, het is al zwaar geweest dus gun jezelf af en toe rust
Er zou meer geld steun moeten komen voor je boek dat is jouw grootste wens
Je blijft vastberaden en volhouden lief
Het komt allemaal wel goed

Liefs
Yoga

Lief

Hoihoi,

Sas,

We hadden een publicatie in een blad, maar dat gaat niet door. De uitgeverij Sanoma heeft een contract met Pink Ribbon. Zij hebben als thema 'aan het werk na kanker' en nu paste mijn foto's daar ineens niet bij.
Het is ongelofelijk dat een organisatie als Pink Ribbon, die 1,8% aan onderzoeken spendeert en de rest aan feestjes en al zo vaak in diskrediet is geweest toch nog steeds aan de touwtjes kan trekken.

In ieder geval een interview met SBS begin november.

Er zijn vele mensen die hulp toezeggen met hun mond maar verder niks doen. Ik denk dat ik daarom probeer zoveel mogelijk alleen te doen.

Soraya,

Ik ben fotografe en heb 30 vrouwen geportretteerd die kanker hebben of hebben gehad. Daarbij hebben 4 schrijfsters hun verhalen opgetekend. Het boek komt 17 november uit. Het is niet een boek, zoals er al zoveel zijn, dat alleen over borstkanker gaat. Begrijp me niet verkeerd. Borstkanker is vreselijk en ik ook 19 vrouwen in het boek staan die dit hebben. Maar we hebben ook 11 dames met een ander soort kanker en dat lijkt me een mooie afspiegeling van de maatschappij. Ik weet dat het niet glamoreus is om anuskanker te hebben, maar om er nu zo'n feestje van de maken zoals Pink Ribbon doet met alle bling bling gaat mijn pet te boven.

Je kunt het volgen op Facebook 'de naakte waarheid'. Ook hebben we een website www.boekdenaaktewaarheid.nl

De financiën ontbreken inderdaad nog. Er staat nog een veiling op stapel wat iets moet gaan opleveren en verder is er nergens geld los te krijgen. Mensen zijn doneermoe.

Die financiële groei moet inderdaad nog komen deze 2 maanden.

Hulp vragen is niet mijn sterkste kant. Nooit geweest. Als je iets zelf doet hoef je ook geen dank je wel te zeggen. Nu met alle toegezegde hulp die uitblijft raak ik alleen maar teleurgesteld in mensen.

Ik hoop dat het boek succesvol wordt. Natuurlijk voor mijzelf, anders doe je dit niet. Al is het plots ontstaan en nooit een idee van me geweest om een boek te gaan maken. Daarnaast voor de 30 vrouwen. Zij hebben zichzelf letterlijk en figuurlijk bloot gegeven om voor anderen een steun te kunnen zijn, een stukje te verwerken of gewoon iets te doen te hebben tijdens hun behandeling.

En natuurlijk ook voor het goede doel. Hoe meer verkoop van de boeken hoe meer er naar het goede doel kan. En nee, dat zal niet Pink Ribbon zijn. Wij steunen de Dani Elden Stichting. Deze verwend mannen en vrouwen tijdens hun ziek zijn op de momenten dat ze het nodig hebben. Een zeer transparante organisatie waar ik van zie wat er met de donaties gebeurd.

Lief

Dank Yoga,

We hebben elkaar gekruist :D

Ik neem nu de rust....eindelijk. Lekker boekje lezen en andere dingen doen.
Mijn wens is inderdaad meer geld voor het boek. Heb ook alle hoop op een veiling staan die nog moet komen.
Ik blijf volhouden. De aanhouder wint!!

yoga

Idd lief juist gekruist waarbij ik dan toch juist was ivm het geld en de rust  ;)
De aanhouder wint idd en als je blijft kloppen zal het deurtje wel open gaan

Lieve lief

Fijne avond
Yoga

soraya

hoi lief,

wauw wat een mooi initiatief ! ik hoop dat je datgene bereikt met je boek wat je wil bereiken! Ik vind het heel goed dat je op deze manier de verhalen en de naakte waarheid betreft kanker onder de ogen van mensen wil brengen en ook dat je met je boek een doel steunt die echt wat voor de mensen doet ! en niet zoals zoveel zogenaamde goede doelen het geld vooral naar de organisatie gaat wat in mijn ogen teveel gebeurd en wat ik walgelijk vind ! ik vind het geweldig wat je doet !!

liefs soraya