dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:58:41 AM

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 14 januari.

weg-brief-slang=tuin /mc=wolken
  kind-vissen-brief
     roede-ring
        kruis

Voorzichtig zijn met een keuze iets te ondertekenen? Steeds meer klandizie. Inzichten en geluk krijgen in een onduidelijke situatie.
Een verdrietig bericht over/of van een kind.
Een einde aan ruzies en meningsverschillen in een huwelijk.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Eva_84

weg-brief-slang=tuin /mc=wolken
  kind-vissen-brief
     roede-ring
        kruis
Gaat een van jouw kinderen een nieuwe weg uit, waar hij nieuws van krijgt ivm financiën? Of het kan zijn dat jij nieuws krijgt ivm financiële veranderingen. Er is wel een overeenkomst waar je moet voor oppassen, het is nog niet helemaal duidelijk.
De onenigheid in de relatie is achter de rug. :)

Liefs Eva

Lief

Hoi Eva,

Zou kunnen dat mijn oudste zoon iets aan het plannen is. Ik heb er nog niets over gehoord, maar het zou zomaar kunnen...
Overeenkomst ga ik zeker in de gaten houden.
Zou het echt achter de rug zijn? Ik wou dat het waar was Eva...

dank :-* :-*

liefs, Lief :-* :)

Eva_84

Heb er vertrouwen in Lief  :)  :-*

Lief

Goedemorgen,

Ik heb er wel vertrouwen in Eva...

vrouw-lelie-ruiker=maan /mc=toren
muizen-schip-boom
     boek-kist
       vissen

Huwelijksgeluk. Er komt weer vreugde in het leven. Samenwerken met een of andere instantie.
Financieel gewin door werk, waardoor ik iets kan eindigen en een nieuwe start kan maken op werkvlak.

fijne dag!

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 16 januari.

vissen-kind-berg=maan /mc=kruis
ruiter-vissen-ooievaar
       anker-beer
            vos

Geen idee :-\

fijne dag!

Eva_84

Dag Lief,

ruiter-vissen-ooievaar
       anker-beer
            vos

Op financiëel vlak een klein obstakel doordat er op werkvlak wat stil ligt. Maar daar ga je nieuws van krijgen (misschien niet persé vandaag, maar binnenkort), een positieve verandering.
Er ligt iets vast ivm een moederfiguur, waar je wantrouwend tegenover staat. Heeft je moeder (of een oudere dame) mss iets gepland waar je het niet eens mee bent.

Liefs  :-*

Lief

hoi Eva,

Dank je wel voor je duiding :-* :-*....

Kan zijn, ik heb nog een fee tegoed voor werk wat ik gedaan heb op mijn fotoopleiding. Moet ik nog even aanhangig maken.
Kan inderdaad zijn dat dingen niet lopen zoals gepland. Ik zou bij schoonmoeder gaan een weekje en ze zou het thuis bespreken met partner. Blijft nog in het ongewisse hangen....

liefs, Lief :-* :)

Sweetie

Liefje,
ruiter-vissen-ooievaar
       anker-beer
            vos
Er komt nieuws uit de financiele wereld , nieuwe plannen staan in wacht omdat het geld er nog niet dadelijk is , er komen zaken aan op gebied van werk maar de berg staat voor vertraging , het lijkt nog niet de moment te zijn ( kruis - berg )
wel komt er nadien een stabiele periode ook iets met zaken waar geld voor nodig is , misschien een zakelijk voorstel maar wees hierbij voorzichtig ( vos ) vos kan ook staan voor collega waar je raad gaat vragen en op lange termijn toch zijn vruchten zal afwerpen maar het is een kwestie van tijd ... het kruis geeft ook aan dat je nu met andere zaken bezig bent , er zijn zaken die je nu eerst moet verwerken en aanpakken , de rest volgt zich dan op !

Suus

Lief

Dank Suusje,
Inderdaad plannen voor boek maar moet geld voor komen. En nu belangrijker zaken die opgelost moeten.

Kaartjes voor 17 januari. Rare kaarten weer ???

wolken-ring-kruis=zon /mc=kind
  zon-ring-zon
    tuin-tuin
      huis

Een einde aan huwelijksproblemen waardoor de zon weer kan gaan schijnen en een nieuwe fase aan kan breken.
Rest geen idee.

fijne dag!

Sweetie

Liefje,

wolken-ring-kruis=zon /mc=kind
  zon-ring-zon
    tuin-tuin
      huis
Moeilijke momenten in een relatie maar de zon komt er door een nieuwe periode zal aanbreken , een positief begin , lekker eens gaan genieten en uitgaan ( ring - tuin ) iets wat je voorgesteld krijgt , thuis wordt het rustig , de harmonie keert terug

Suus

Eva_84

Niets aan toe te voegen, na de moeilijke momenten klaart de lucht helemaal op en breekt de zon erdoor.
Genieten in familie.

Lief

Dank Suus en Eva :-* :-*

We gaan het eens zien :D

Kaartjes voor 18e...

Wolken-kruis-tuin=boek /mc=tuin
  Wolken-tuin-zeis
       Boek-lelie
          Tuin

Aparte kaart weer. Geen idee :-\

Fijne dag!

Groetjes, Lief :)

kreeft

onduidelijkheden in de vriendenkring

:-*

Eva_84

Liefje,

Wolken-kruis-tuin=boek /mc=tuin
  Wolken-tuin-zeis
       Boek-lelie
          Tuin

Onduidelijkheden door een overeenkomst die niet doorgaat in jouw omgeving.
Je moet de knoop doorhakken en duidelijkheid vragen aan oudere persoon/personen.