dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:58:41 AM

Sas-8314

Citaat van: Lief op mei 05, 2014, 08:57:26 AM
kaartjes voor 5 mei.

schip-ruiker-heer=huis /mc=ruiter
   vogels-ruiter-maan
       kind-sleutel
            zeis

hallo Lief :)

wat jouw kaartjes mij zeggen ..

je ervaart meer kracht, wordt zelfverzekerder, zit beter in je vel
zorgt voor innerlijke balans.
emoties die wellicht nog even op en neer gaan, gedachtes en/of gesprekken
of tijd (genomen) om een gesprek aan te gaan, mogelijk op je werk of iets dat je graag wilt bereiken
een besluit genomen, iets in gang gezet en nu afwachten wat het brengen gaat ...
je ergens niks meer van aan willen trekken, dit kenbaar (willen) maken
een gevoel van graag of niet wellicht

Ben benieuwd of er iets bij zit wat (h)erkenning oproept Lief
fijne avond  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Lief

Dank Audrey en Sas,

Inderdaad gesprek gevoerd met collega over mijn boek, fondsen werven, wat verder nog met de fotografie te doen.

Oudste zoon hakt inderdaad knopen en maakt toekomstplannen.

Inderdaad innerlijke balans Sas. Wordt zelfverzekerder en voel me sterk, wat in mij opkomt is, ik voel mij in mijn element. Emoties ed zullen vast nog op en neer gaan. Gesprek jnderdaad met collega, wat ik hierboven al zei. Er is inderdaad iets in gang gezet en de uitkomst mort inderdaad afgewacht worden. Ja, inderdaad graag of niet. Weet ik ik ben en wat ik kan. Take it or leave it!

Mooi geduid dames, dank daarvoor :-* :-*

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sas-8314

dank voor de feedback Lief :)

goede instelling girl  ;)
dikke knuf  :-*

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 6 mei.

hond-ster-heer=boek /mc=maan
   vissen-kist-hond
      wolken-boek
          maan

hmm, lastig weer.

Iets met trouw en vernieuwend. Een einde en nieuwe aanvang van iets. Een vervelend geheim qua werken. Lastig die dubbele kaarten. Kan er geen chocola van maken....

fijne dag!

groetjes, Lief :)

Sas-8314

Citaat van: Lief op mei 06, 2014, 08:28:08 AM
Kaartjes voor 6 mei.

hond-ster-heer=boek /mc=maan
   vissen-kist-hond
      wolken-boek
          maan

heej Lief :)

Je bent aardig in balans zo te zien :)
je bent je bewust van je innerlijke kracht
hebt ook geen moeite om dit uit te stralen
je weet dat het geen lucht is waar je over praat, maar doet het zelfverzekerd en vanuit eigen ervaringen.
Je hebt je overgegeven aan een hoger doel
en diegene die dat niet wil zien of kan begrijpen of er mogelijk minder vertrouwen in heeft die kan naar de maan. Geen zin meer in onzin, ook niet van jezelf ...

zoals ik al zei, je kaartjes voelen heel sterk, positief en eerlijk verdiende authentieke kracht.
Hoop ten zeerste dat mijn gevoel en de duiding klopt ...

fijne avond Lief  :-*

Lief

Hoi Sas,

Zeker mijn balans gevonden. Bewust van krachten, kunnen en straal dat uit. Zeker het gevoel dat een hoger iets mij sterkt. En ik weet dat ik het ga waarmaken. Geen zin meer in onzin van anderen...en van mezelf. Ik heb een mooie quote 'if you don't like it where you are, move...your not a tree!!'

Ben zeker sterk, positief en vol kracht.

dank voor de mooie duiding :-* :-*

liefs, Lief :-* :)

Sas-8314

heej Lief :)
thx voor je feedback en fijn dat je er herkenning in vind.
Goed van je !
lekker vasthouden en genieten  :-*

fijne avond lief

Lief

Goedemorgen,

kaartjes voor 7 mei.

berg-vrouw-muizen=ruiter/ mc=kind
    kind-ster-hart
      vrouw-huis
         sleutel

Wat obstakels te overwinnen. Deze geven wat gepieker bij mij. Ik ga een bezoek brengen aan een dame die de oplossingen aanreikt. Innerlijke vernieuwingen waar mijn hart blij van wordt.

fijne dag!

Knoekie

en lief? hoe is het resultaat zo ver?

Lief

hoi Knoekie,

Wat meer duidelijkheid qua sponsoring voor mijn boek. Dame heeft me aan ideeën en inzet geholpen. Piekeren wat minder. En kom steeds meer in mijn element. Het gaat me lukken dit te doen.

Input is welkom hoor :D

liefs, Lief :-* :)

Knoekie

ben deze week echt enorm moe, heb zelfs na thuis komen van mn werk gewoon 2 uur geslapen!! dus heb al moeite momenteel met mn eigen kaartjes, ff weekend bijtanken en dan ben ik weer helemaal van de partij ;D

Lief

Goedemorgen,

Wijze beslissing Knoekie. Ik kom uit een hele warrige fase. Nu af en toe weer het gevoel/fut om eens naar de kaarten te kijken. En dan snap ik nog het minst van mijn eigen ;D ;D

kaartjes voor 8 mei.

roede-ruiker-vissen=hond /mc=anker
   tuin-slang-ster
     brief-muizen
          vos

Goed nieuws uit de vriendenkring wat nogal plots is. Vertrouwen in vernieuwingen en financiele zaken.
Een bericht wat ik eens nader ga onderzoeken. Ben er wantrouwend over.

fijne dag!

Knoekie

wellicht ook wat stress??

Sas-8314

Citaat van: Lief op mei 08, 2014, 07:26:51 AM

kaartjes voor 8 mei.

roede-ruiker-vissen=hond /mc=anker
   tuin-slang-ster
     brief-muizen
          vos

hallo Lief
je wantrouwen tav het bericht ...
je mist iets in dat bericht, mogelijk zijn het feiten die wel belangrijk zijn ..
daardoor is het verwarrend en wantrouw je het mogelijk ook, het irriteeert je mogelijk ook omdat je denkt dat dit bewust wordt gedaan om dingen mooier over te laten komen, schone schijn zogezegd.
Behoedzaam zijn is goed, je weet inmiddels dat niets voor niets komt
je hebt hard gewerkt en bent ook succesvol bezig, hier ben je ook trots op en hierbij wil je dus zeker geen risico's in nemen.
Iets kan weg zijn zonder dat je het in de gaten hebt, je hebt al eerder vertrouwen geschonken, maar dat heeft je ook het nodige gekost.
Je weet dat je enige houvast daarin is gelegen dat je intuïtief te werk gaat en je eigen weg kunt gaan,
Door schade en schande heb je vertrouwen verworven en mensen zien dit ook terug bij jou,
mogelijk dat ze zelfs wat onzeker zijn geworden om je te benaderen met bepaalde zaken of dat er mensen zijn die je een beetje mijden, zal voor jouzelf uiteindelijk alleen maar beter zijn en ook dat weet je.

Ben benieuwd of je er iets mee kunt Lief ..  :-*

Lief

mogguh,

dank Sas :-* :-*

Bericht is nog niet geweest Sas. Jouw bevindingen daarbij kan ik dus nog niet op reageren.

Wel het intuïtieve. Vertrouw daarop en volg dat. Werkt tot dusver goed. Ik denk dat ik inderdaad krachtiger en zelfverzekerder overkom. Er zouden zelfs mensen kunnen zijn die denken van oww, die maar even mijden, of lastig te benaderen. Wat in mijn kop zit, zit momenteel niet in de kont zeg maar :D

Ben benieuwd of kaarten van vandaag erop aansluiten. Ik vind ze lastig. Vooral dubbele kaarten die naast elkaar liggen. Wat zegt dat nu?

kaarten voor 9 mei.

brief-ruiker-ster=ster /mc=schip
   kruis-ring-maan
       ring-berg
         vogels

lastige kaart. brief-kruis=rouwbericht. wat moet ruiker er dan naast? ruiker-ring=gelukkig huwelijk. wat doet kruis er dan bij? hmmm, einde van een nare situatie in een huwelijk, wordt weer happy. dat zou kunnen.

Dubbele ster? vernieuwingen, met maan erbij een stevig staan in werk. met ring erbij een goede verbintenis qua werk. Gepraat over contracten wat vertraagd wordt.

Iemand een heldere blik hierop?

fijne dag!

groetjes, Lief