dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:58:41 AM

Sweetie

Liefje,
maan-hond-weg=kruis /mc=tuin
  vos-huis-weg
    hond-boek
         kist
Beetje emotioneel om een vriend (kan vent zijn , de hond bij mij is partner ) , beslissingen gaan nemen in het gezin ( hond - huis - weg ) iets dat ook afgehandeld worden in jou naaste omgeving
de hond is iets aan het uitzoeken dat met verleden te maken heeft

Suus  :-*

Lief

Dank Suus,

Dat verleden zou heel goed kunnen. Ik wijs hem al jaren erop dat daar 'iets' zit.

Kaartjes voor10 januari.

anker-ring-vos=klaver /mc=berg
    hart-schip-ster
       brief-toren
          zeis

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Eva_84

anker-ring-vos=klaver /mc=berg
    hart-schip-ster
       brief-toren
          zeis

Mooie kaartjes Lief, gevoelens in je relatie die weer terugkomen. Het wantrouwen wordt minder, je krijgt meer hoop in de toekomst. Je zou willen dat het al zover was dat jullie elkaar weer 100% vertrouwen maar dat heeft zijn tijd nodig, wel op de goede weg! Ook een onverwachte meevaller op je pad. Nieuws waardoor er een zaak met een instantie kan worden afgehandeld.
Liefs xx

Lief

Dank Eva :-* :-*

Gevoelens is een issue van zijn kant. Wantrouwen een issue van mijn kant. Ik weet niet of ik ooit weer kan vertrouwen....

Meevaller is altijd welkom :D
Nieuws van een instantie klopt. Afhandeling mobiele telefoon KPN.

fijne avond!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goed gesprek gehad waar ik mijn wantrouwen mag uitspreken zonder dat ik daar negatieve reactie op krijg. Heel fijn dat hij mij deze ruimte geeft....

Kaartjes voor 11 januari.

maan-vissen-kist=klaver /mc=zeis
   lelie-wolken-zeis
      kruis-ster
         ster

Een einde en nieuw begin qua werk. Er komen winstgevende dingen op mijn pad.
Een einde aan verdriet in een huwelijk.
Hard moeten werken om qua werk vooruit te komen, maar ik kan nu de vruchten gaan plukken.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Eva_84

Maan-vissen-kist=klaver /mc=zeis
   lelie-wolken-zeis
      kruis-ster
         ster
Op werkvlak (maan) krijg je hulp van iemand (lelie) om te bekijken hoe je meer inkomsten (vissen) kan krijgen uit je werk. Het helpt om erover te praten met iemand die je vertrouwt zodat je meer duidelijkheid krijgt (lelie wolken zeis)
Je probeert het op een andere manier aan te pakken (kist) wat nu wel veel moeite vraagt (zeis) maar op termijn goed gaat uitpakken (klaver)
Een moeilijke periode is op zijn einde (kruis) er komt vooruitgang en een wens lijkt uit te komen (ster-ster)
Fijn weekend!

Lief

Dank Eva :-*

Hoe frapant. Vanmorgen nog over gebrainstormt  met mensen. Social Media, inkomen opkrikken. Gisteren met docent over gesproken hoe mijn fotografie neer te zetten. Ben daar inderdaad druk mee en hoop dat het wat gaat opleveren.

In relatie goed gesprek gehad gisteren waardoor ik een stap heb kunnen zetten.

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

LoveAngels

Hallo Lief,

Jouw kaartjes van 11 januari:
32 34 08 = 02 (10)
30 06 10
36 16
16

Een financieel iets m.b.t. je werk....wordt er misschien een bepaald potje voor iets gereserveerd, dat nu aangebroken wordt? Er is vernieuwing, nadat er beslissingen genomen worden.
Je voelt je beschermt door een vaderfiguur/heer o.i.d.......
De wolken drijven weg en het blijkt allemaal succesvol te zijn.
Etentje bij kaarslicht??

liefs LA

Lief

hoihoi,

Dank LA :-*,

Ik hoop op financiele vooruitgang qua werken. Vaderfiguur zal docent zijn. Wolken weg zou aangenaam zijn. Etentje nog niet aangekondigd.

kaartjes voor 12 januari.

hond-ring-toren=boek /mc=maan
   slang-kist-ruiker
    beer-ooievaar
         maan

vertrouwen in een relatie na bedrog. Het huwelijk blijft voortbestaan. Contracten over werk.
Een einde aan het bedrog waardoor er een nieuw begin kan plaatsvinden en gelukkig tijden aanbreken.
Door hard werken kan ik veranderingen doorvoeren qua werk.

fijne dag!

groetjes, Lief :)


Look for the answer inside your question...

Sweetie

Liefje
hond-ring-toren=boek /mc=maan
   slang-kist-ruiker
    beer-ooievaar
         maan

Je vertrouwt iets niet , beetje listig tegenover het gezin , je wil je even terug trekken en iets onderzoeken .. heb je iets met een boekhouder ? is iets in verband met werk ... kan het zijn dat je foto's moet maken van een toren ofzo ??
er komen zakelijke veranderingen aan waar je een nieuwe start kan nemen en dan komen er heel mooie veranderingen daaruit , verandering van werk ... zegt je dat iets ?
Suus

kreeft

een studie voor / ivm werk?

Eva_84

Je maakt een overeenkomst met een studiegenoot ivm werk, plannen om samen een zaakje op te richten,of samen aan een project werken? Je zit in tweestrijd ivm werk,veranderingen aanbrengen of niet..
Een einde aan het bedrog waardoor er een nieuw begin kan komen en je rust voelt.
:-*

Lief

#42
Dank Kreeftje en Eva :-* :-*,

Inderdaad bezig met contractjes en medeleerlingen. Tweestrijd is keuze tussen foto bewerken of niet. Ik ben daar niet van. Docent zet mij ertoe aan. Ik weet het nog niet....

Nieuw begin zeer welkom. Nu nog vertrouwen erin. Het maakt me zo onzeker omdat mannetje geen prater is....

Kaartjes voor 13 januari.

ster-ruiter-roede=heer /mc=maan
ooievaar-vogels-schip
     vrouw-beer
           kist

Een goed vooruitzicht door een bericht. Tweedracht voor de heer.
Praten over veranderingen. Een andere koers gaan varen.
Met kracht kom ik door een periode heen. Er staat een nieuw begin.

fijne dag!

groetjes, Lief :)

Look for the answer inside your question...

Eva_84

ster-ruiter-roede=heer /mc=maan
ooievaar-vogels-schip
     vrouw-beer
           kist

Dat de heer het moeilijk vindt om goed te communiceren staat in je kaartjes (roede-vogels-heer), hij kropt alles op tot het teveel wordt en dan komt het er in een keer allemaal uit. Een koerswijziging op werkgebied waarbij ook een man betrokken is. Gepraat over veranderingen, iets nieuws, en misschien zelfs aan het praten over een reisje? Je kan iets afsluiten met een moederfiguur.
Grjs xxx

Lief

Dank Eva,

Communiceren klopt.

Werk hoop ik dat daar snel ontwikkelingen komen. Mannelijke hulp zal docent zijn. Misschien fotoreisje. Moederfiguur klopt. Ik ga zo naar mijn moeder. Moet thuis even weg.

Liefs, Lief :-*
Look for the answer inside your question...