dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:58:41 AM

Eva_84

huis-schip-slang=vos /mc=hond
   slang-zeis-berg
    ooievaar-zon
        vogels
Veranderingen in huis door wantrouwen en oneerlijkheid, trouw wordt in vraag gesteld. Het lijkt zo'n grote berg, maar met de ooievaar en vogels zou je er toch gewoon moeten overvliegen... BLije veranderingen door gesprekken.
Plan je ook een vliegtuigreisje naar de zon? Heb die combinatie al eens gezien bij je kaartjes.
Fijne avond!  :-*

Lief

Goedemorgen,

Wel veranderingen door wat gepraat. Was het vliegtuigreisje maar geen leugen. Lijkt me heerlijk naar de zon. Moet dan toch eerst lotto winnen....of bank beroven ;D ;D

Dank Eva :-* :-*

Kaartjes voor de 6e maart.

kruis-wolken-roede=ooievaar /mc=boom
    wolken-ooievaar-heer
         muizen-ruiker
              maan

Een einde aan moeilijkheden en ruzies. Door veranderingen kan er weer groei ontstaan.
Door veranderingen gaat de heer begrijpen waarom hij niet goed in zijn vel steekt.
Iets leuks qua werk. Gepieker kan stoppen.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 7 maart.

ooievaar-ruiker-kind=schip /mc=boek
      boek-weg-ster
       vogels-klaver
              vos

Door een omwenteling komen er gelukkiger tijden aan waardoor er een andere koers kan worden gevaren. Er staat iets te wachten om 'geboren' te worden. Aanbod van werk ofzo?
Door keuzes in de studie treden er vernieuwingen op in de carriere.
Na wat heen en weer gepraat komt er vertrouwen in.

fijne dag!

groetjes, Lief :)

Look for the answer inside your question...

Sweetie

Liefje,

ooievaar-ruiker-kind=schip /mc=boek
      boek-weg-ster
       vogels-klaver
              vos
veranderingen door een ander inzicht , je voelt meer rust en er komt daardoor vooruitgang in nieuwigheden , nieuwe plannen gaan gemaakt worden kan zijn dat je op verplaatsing moet gaan om een beter inzicht ( of fotoboek ) te hebben , het geluk dat veranderingen brengt door gesprekken met een collega ( of studie genoot )

Suus

Lief

goedemorgen,

kaartjes voor 8 maart.

hond-zon-toren=maan /mc=boom
   kind-vos-ster
     brief-lelie
        berg

fijne zaterdag.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Liefje,

hond-zon-toren=maan /mc=boom
   kind-vos-ster
     brief-lelie
        berg
Vertrouwen hebben in een nieuwe creatie , maar je bent er nog niet helemaal uit , je trekt je daardoor terug zodat je meer kan nadenken zodat je niet in de diepte meegezogen wordt , een bericht van een jongere persoon die je voorzichtig benadert , is een concurrent voor de heer en deze heeft het dan ook weer moeilijk, hij kropt zijn gevoelens op en kan zich niet gaan uiten

Suus

Lief

Hmm, ben met foto's bezig. Zal dat het zijn. Ben nog wat aan het vogelen qua kleuren ja....

bericht van jonger persoon? Kan niet plaatsen. Inderdaad wel weer gezeik gisteren. Spijkers op laag water zeg maar....

kaartjes voor 9 maart.

vos-wolken-hond-klaver  /mc=heer
     tuin-hart-tuin
         kist-kist
            ster

In het donker tasten qua gevoelens, weet niet wat te verwachten. Ergens vertrouwen in vinden wat de heer betreft?
iets met vriendenkring, vernieuwingen?

geen flauw idee verder...

fijne zondag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 10 maart.

ooievaar-boom-roede=sleutel /mc=tuin
     weg-ster-kist
      klaver-hart
          boek

Een verandering door keuzes. Het brengt vernieuwingen. Beetje koortsachtige dingen die opgelost worden.
Er veranderd iets in een relatie?

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Eva_84

Goeiemorgen Lief,

ooievaar-boom-roede=sleutel /mc=tuin
     weg-ster-kist
      klaver-hart
          boek
Let wat op je gezondheid en dan vooral voor stress. Veranderingen kunnen stressvol zijn, maar er komt wel een oplossing ivm de omgeving, of een evenement waar je naartoe zou gaan.
Een keuze wordt gemaakt waarbij je een bepaalde wens achterwege laat.
Je haalt je hart op aan een boek of met een cursus bezig.
:-*

Lief

hoihoi Eva,

Ja stress, vertel me er wat van.....

Ik ga inderdaad zo naar een evenement om te fotograferen. Hmm, de keuze en de wens moet ik even over denken.
Ik moet met cursus aan de slag, maar heb er geen fut voor.

dank voor het duiden :-* :-*

liefs,Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 11 maart.

vissen-boek-ster=huis /mc=boek
   hart-wolken-tuin
       lelie-boek
          tuin

Geluk in ondernemen wat betreft een boek waar ik mijn hart in ga stoppen. Nu nog bezig met hoe vorm te geven, maar dat zal langzaam komen. Hulp krijgen van iemand die er verstand van heeft om het in de media te brengen.
Thuis gaat weer een huis van plezier worden.

fijne dag!

groetjes, Lief :)

fijne dag!
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Liefje,
vissen-boek-ster=huis /mc=boek
   hart-wolken-tuin
       lelie-boek
          tuin

Een boek naar het hart en met gevoel , er hangt iets financieels aan vast , er komt wat storing opzetten omdat je onzeker bent maar het is duidelijk dat je succes zal hebben in de omgeving , het zal wat geheimen ontrafelen en je ook een beter gevoel geven , de lelie van wie je houdt zit nog met zijn hoofd in de wolken en is zaken aan het uitpluizen hoe hij in harmonie kan leven

Suus

Lief

hoi suus,

Dank je wel! :-* :-*

Inderdaad druk bezig met de realisatie van een boek. Nog in de kinderschoenen, maar ziet er positief uit. Hopen dat de heer eruit komt in de wolken....

kaartjes voor 12 maart.

boom-ruiker-kist=weg/ mc=ruiker
vos-ooievaar-lelie
zon-roede
wolken

Groei! Een einde en nieuw begin door keuzes die ik maak. Zakelijk iets voor elkaar krijgen.
Wantrouwen wat met kinderen te maken heeft?
Zon-roede-wolken???

gooi maar in mijn hoge hoed :-\

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Liefje,
boom-ruiker-kist=weg/ mc=ruiker
vos-ooievaar-lelie
zon-roede
wolken
Je zal last krijgen van een plaagje , veranderingen die niet tot uiting komen , niet het gewenste resultaat bereiken , je voelt je niet vrij , maar moe doordat er twijfels ontstaan bij de heer , toch komen er aangename periode aan als de heer het met zichzelf heeft klaar gespeeld

Suus  :-*

Eva_84

boom-ruiker-kist=weg/ mc=ruiker
vos-ooievaar-lelie
zon-roede
wolken

Heb je last van hooikoorts of allergieën (boom-ruiker)? Het kan even aanslepen (kist). Onderweg met de auto vandaag? (kist-weg), misschien naar je ouders (lelie)
Er wordt met wantrouwen gekeken naar veranderingen bij de heer. En de zonnige momenten worden overschaduwd door woordwisselingen en donkere buien.
:-*