dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:58:41 AM

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 1 maart.

Ruiker-zon-heer=maan /mc=roede
    Huis-muizen-hart
       Brief-roede
         Klaver

Hmm, lastige kaart.

Fijne zaterdag!

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Liefje

Ruiker-zon-heer=maan /mc=roede
    Huis-muizen-hart
       Brief-roede
         Klaver
Geniet van jezelf , wees lief voor jezelf , blijf positief , dat heb jij nodig , je mist liefde , liefde van de heer maar als je genoeg liefde aan jezelf geeft zal de heer dit ook opmerken , in de avond zal de her wat emo worden , en beland hij even in een tweestrijd , praten helpt ( geen ruzie maken maar praten ) , jullie hebben het moeilijk om te uiten en zo gaat het geluk tegen houden , jullie zijn te streng voor elkaar .. zeg wat jullie van elkaar willen .. en laat los
Er komen ook rekeningen aan en dat brengt wat frustraties mee

Suus

Lief

Hoi Suusje,

Tjee, een 100% 'score'....

Geniet van mezelf, ik ben lief voor mezelf, probeer positief te blijven. Mist inderdaad de liefde van de heer. Inderdaad tegen de avond dingen geuit, gesproken. Misschien te alert op elkaar. Probeer zeker los te laten. Ha, rekeningen inderdaad. 2 stuks. Ene gelukkig al voldaan. Andere rekeningen van anderhalf jaar oud die hier nooit zijn ontvangen. Ongelofelijk. Ik wou dat de vooruitgang qua werk zo snel arriveerde als de duiding van de rekeningen ;)

Fijne avond Suusje :-* :-*

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 2 maart.

Brief-ruiker-slang= boom / mc=tuin
Kruis-ster-vogels
Ster-heer
Kist

Straks naar kijken....

Fijne zondag!

Groetjes, Lief :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 3 maart.

anker-toren-huis=weg /mc=schip
  hond-muizen-boek
       boom-kind
           hond

werkelijk weer geen flauw idee :-\

fijne dag!

groetjes, Lief :)

Sweetie

Liefje,
anker-toren-huis=weg /mc=schip
  hond-muizen-boek
       boom-kind
           hond
Zaken die te lang op je vertrouwen gewerkt hebben , je voelt je opgesloten en al een lange tijd , daar maak je je ook druk om , je zoekt naar zaken waarbij je meer op je gemak kan komen , meer naar jezelf gericht , oplossingen zoeken en beslissingen nemen om het anders te gaan aanpakken , alles wijst ernaar HOE je het aanpakt , je denkt teveel en weet te weinig .. je raakt gefrustreerd en hebt een gebrek aan inzicht om nieuwigheden toe te laten .. is er iets met tandjes ?
Kindje voelt zich niet in orde , ook zit er een onafgewerkt huiswerk in ..
Een fotoboek waar je je zorgen om maakt om nieuwe ideeën in te krijgen .

Suus

Lief

Hoi hoii.

Er is niks en gebeurd niks. Ik wil voelen dat iemand van me houdt. Het is zo afstandelijk.
Tanden klopt. Zit bij implantoog nu. Kind inderdaad niet lekker, keelpijn. Boek ook. Heb achterstand en weinig inspiratie, maar moet daar wel mee aan de slag...

Dank voor duiden :-* :-*

Liefs, Lief :-*

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 4 maart.

ruiker-brief-kist=kist /mc=muizen
  kruis-anker-ster
     anker-beer
          vos

Een leuk bericht wat een einde aan een periode maakt en er iets nieuws voor terugzet. Het piekeren kan dan ook eindelijk stoppen.
Het einde geeft hoop en zorgt voor vernieuwing.
Iets wat mij hoop geeft en sterk maakt zodat ik het wantrouwen opzij kan zetten.

Hmm, ook een rouwbericht erin. Iemand die ziek is/was?

lastig kaartje weer.

fijne dag!

Eva_84

Hmm dat lijkt idd op een overlijdensbericht, ik zou zeggen van een dame die rond jouw leeftijd is (ruiker).
Voorts komt er na een moeilijke tijd toch wat meer zekerheid en vooruitgang. Wel oppassen voor je omgeving, want vos+beer kan duiden op iemand die afgunstig is op jouw geluk.
:-*

Lief

hoihoi

Hmmm, hopen dat de kaart het mis heeft qua overlijden....

Zekerheid en vooruitgang...ja die gaat er zeker komen. Ik ga knopen hakken en kies voor mezelf. Wat moet je met iemand die niet van je houdt....

Hahahaha, afgunstig, iemand op mijn geluk?? Geloof me....niemand wil in mijn laarsjes lopen....

Dank Eva :-* :-*

liefs, Lief :-* :)

heleen

Citaat van: Lief op maart 04, 2014, 16:00:26 PM
Geloof me....niemand wil in mijn laarsjes lopen....

Ik weet niet welke maat jij hebt :D Mag jij mijn sandalen lenen ;)

Heleen.

Lief

hihihi Dank je wel! Wordt mooi weer dus sandalentijd gaat weer aanbreken :D ;)

liefs, Lief :-* :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 5 maart.

huis-schip-slang=vos /mc=hond
   slang-zeis-berg
    ooievaar-zon
        vogels

verandering van koers binnenshuis. Iets met jaloezie en vertrouwen?
iets spiritueels?

nou, lekker duidelijk weer :-\

fijne dag!

Sweetie

Liefje,

huis-schip-slang=vos /mc=hond
   slang-zeis-berg
    ooievaar-zon
        vogels
Het thuis anders aanpakken meer verleiden , meer vernieuwen .. er ligt weer wat argwaan in de kaartjes , een collega of iemand die jullie goed kennen , die zorgt voor onverwachte moeilijkheden , er komt wel een positieve verandering na het zware gedeelte , een opflakkering van gevoelens

Suus  :-*

Lief

hoi Suusje,

Ik doe helemaal niks meer. Ben er wel klaar mee.
Hmm, ben benieuwd naar de persoon die moeilijkheden kan brengen.  Mijn gevoelens blijven voorlopig in de kast. Heb genoeg getoond en open geweest en wat brengt het? Helemaal niks....

liefs Lief :-* :-* :)