dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:58:41 AM

Sweetie

Liefje,
kist-schip-vissen=ruiker /mc=boom
   roede-ruiter-slang
       vogels-kist
           tuin

Na een stilstand en discussies is het tijd om het hef weer in eigen handen te nemen , zet er maar beweging in want je gaat een andere richting uitgaan , ook iets verhandelen , financieel nieuws op komst ... er komt onrechtstreeks een soort geschenk jou richting uit waar je je goed bij zal voelen , ( is precies een kuur , een gezondheidskuur ) , verder zitten er wat gekletter en getetter bij , een gesprek waarbij je je niet goed bij voelt , een einde wordt ergens van aangekondigd .. je vangt het op is iets uit je omgeving ..

Suus

Lief

hoihoi,

Heft is in handen Suus, beweging maar op gang brengen. Hmm, financieel nieuws? Verhandelen? Ben zeer benieuwd. Hmm, ben benieuwd naar einde uit de omgeving....

Dank Suusje :-* :-*

Kaartjes voor de 22e.

hond-ooievaar-toren=hond /mc=kruis
anker-kruis-ruiter
    anker-ruiter
        kruis

Een boel kruizen :-\ Eens kijken.....

Een verandering in een trouwe vriendschap. Ik hoor hiervan via een telefoontje?

Hmmm, ik kan er weer eens geen chocola van maken.

fijne zaterdag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 23 februari.

slang-maan-brief=lelie /mc=vrouw
schip-muizen-berg
      boek-slang
        sleutel

Iets met jaloezie qua werken. Nieuws van iets.
Veel geld wat verlaat komt.
Er komen oplossingen voor wat wantrouwen.

Hmm, lastig kaartje weer...

fijne zondag!

Sweetie

Liefje,
22 ste

hond-ooievaar-toren=hond /mc=kruis
anker-kruis-ruiter
    anker-ruiter
        kruis
Het is een verankerd vertrouwen die je verandering aanbrengt , er is iets verakert met viend / kennis , iets waar je moet aan werken , je handelt het af en raakt erdoor wat eenzaam , ja  er wordt iets verboken met een vriend , het doet je pijn / verdriet maar het is in beweging

23 ste
slang-maan-brief=lelie /mc=vrouw
schip-muizen-berg
      boek-slang
        sleutel
Verleiding , een gevoelig bericht of een bericht waar je wat emotioneel van wordt , iets wat je nauw aan het hart ligt, er ligt verdriet bij , iets wat je raakt , er komt een annulering bij een verplaatsing , iets wat je beter niet doet .. , je krijgt het zwaar door een bericht met een belangrijk man , lijkt op een vaderfiguur .. daar komt ook een bericht vanuit ..
er staan zaken op .. een erfenis ( kan betekenen dat er iemand iets u toelaat .. nalaat , hoeft daarom niemand dood te gaan , iemand die stopt met iets en dat jij zal krijgen ( is ook een erfenis ) en dat zal jou vooruit helpen , hou je gedachten vrij en laat je niet uit je lood slaan want er komt zeker iets op je af

Suus  :-*

Lief

Dank Suusje :-* :-*

Kaartjes voor 25e.

sleutel-zon-vos=wolken /mc=berg
    heer-ruiker-tuin
      ruiter-vrouw
            lelie

straks naar kijken...

dameblanche

relatie-therapie [ruiker-tuin-lelie]
je ziet dan ook de energie tussen man en vrouw, er zullen oplossingen [sleutel] gezocht moeten worden.
echter zijn het maar schijnoplossingen die je aangeboden krijgt.
het gaat er eigenlijk om, hoe JIJ er verder mee om zal kunnen gaan.

Lief

Dank Marianne :-*,

Relatietherapie ben ik gestopt. Kost handen geld en brengt me niks.

Ik weet wel hoe ik ergens mee om kan gaan, anders had ik de keuze relatie doorzetten niet gemaakt. Maar ieder mens heeft liefde en aandacht nodig en eens een knuffel, fysiek. Ik ervaar dit alles niet.

Krijg geen duidelijkheid in wat de ander wil. Vaagheden. Dat het was zoals vroeger. Ja wat moet ik daar mee. Uit wat je denkt en voelt nu is de oplossing lijkt mij.

Fijne avond!

Liefs, Lief  :-* :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 26 februari.

kruis-sleutel-roede=kist /mc=maan
    sleutel-kist-toren
        boom-brief
           maan

Een einde van ruzie en ellende. Er komen oplossingen op relationeel en werkvlak.
Een bericht over een ziek iemand?

Hmm, verder kan ik er niet veel in zien met al de dubbele kaarten. Ik blijf dat lastig vinden....

fijne dag!

Sweetie

Liefje
kruis-sleutel-roede=kist /mc=maan
    sleutel-kist-toren
        boom-brief
           maan

Er moeten belangrijke beslissingen genomen worden , neem verantwoordelijkheden op en kom uit jullie schulpje , je maakt ruzie , en zoekt conflicten op die jullie naar eenzaamheid leiden ( lijden )
Er komt een einde aan iets .. ( dat lag er waarschijnlijk deze week ook al eens in ) , ziekenbericht tegen de avond toe .. iets anders gaan doen qua werk want er liggen moeilijkheden bij .
( 21 februari lag er ook een einde in zicht) .

Suus

Lief

Dank Suus :-*,

Er gaan zeker beslissingen genomen worden. Een einde aan iets, heeft dat met ziekenbericht te maken? Oma van eega ligt in het ziekenhuis niet zo best, maar zou ook mijn vader kunnen zijn. Zeer benieuwd qua werk. Ligt er ook al een poosje, maar wil nog niet vlotten. Ja, zag het de 21e. Ook dat maar eens bekijken....

dikke knuffel en liefs, Lief :-* :)

kreeft

Lief

goedemorgen,

Kaartjes voor 27e.

huis-slang-maan=slang /mc=brief
  roede-klaver-klaver
       kind-huis
       ooievaar

Misverstanden in communicatie worden opgelost. Nieuws over werk per post/mail.
Verhuizing, verandering?

hmm, lastig weer.

fijne dag!

Mazzelles

Als misverstanden in communicatie worden opgelost, dan kan daardoor wel het e.e.a. veranderen o.a. de kijk ergens op, het gevoel enzovoort. Lijkt mij positief :-)

Lief

Hmm, ja. Klinkt goed Mazzel.

liefs, Lief :-* :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 28 februari.

vrouw-maan-ster=boom /mc=heer
    ring-vogels-berg
      ruiter-sleutel
         vissen

Talenten bezitten die mij in de schijnwerpers kunnen zetten. Een contract qua werk. Eenmaal in de schijnwerpers sta ik er stevig.
Er is groei met de heer, zij het heel gestaag. Toch komen er oplossingen. Berichten qua werk.

Zit veel in. Iemand helpen?

fijne dag!