dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:58:41 AM

Eva_84

Hahaha dat klopt inderdaad: zon+kist => zonnebank!  :D :D
:-*

Eva_84

En voor vandaag:

hond-sleutel-ruiker=hart /mc=wolken
   beer-wolken-sleutel
         berg-schip
             hart

Een leuke tijd doorbrengen met een vriendin, een vriendschap die zorgt voor mooie gevoelens.
Is er iets aan de hand met je moeder/moederfiguur? Er zit iets geblokkeerd, problemen met een moeder die moeten worden opgelost. Er komt wat beweging in, en het ligt zwaar op je hart.
Fijne avond Lief! :-*

Lief

Dank Eva,

Er moeten dingen met schoonmoeder worden opgelost. Vriendschap zal met mijn eega zijn.
Hartzaken moeten inderdaad opgelost worden, maar er komt beweging in.....

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

LoveAngels

Citaat van: Eva_84 op januari 06, 2014, 17:36:06 PM
En voor vandaag:

hond-sleutel-ruiker=hart /mc=wolken
   beer-wolken-sleutel
         berg-schip
             hart

Een leuke tijd doorbrengen met een vriendin, een vriendschap die zorgt voor mooie gevoelens.
Is er iets aan de hand met je moeder/moederfiguur? Er zit iets geblokkeerd, problemen met een moeder die moeten worden opgelost. Er komt wat beweging in, en het ligt zwaar op je hart.
Fijne avond Lief! :-*

Hallo Lief,

Sorry voor mijn binnenvallen in jouw kaartjes. Ben al lang niet meer hier geweest, maar ineens hier beland. Dus ik wil een poging doen jouw kaartjes te duiden (als ik het nog kan)

Vertrouwen op een doorbraak die jou gegeven wordt door iemand die jou lief heeft (familielid of goede vriendin)....het zijn financiëel moeilijkere tijden voor je, je bankzaken daar hangen donkere wolken boven....toch moet je dat niet weerhouden om in winterslaap te gaan, naar buiten in de regen (hier bedoel ik mee, tóch gaan/doen ondanks dat je je bezwaard voelt). Het is een flinke klim die je gaat maken, het is niet gemakkelijk, maar dit is de enige weg die leid naar jouw noodzakelijke koersverandering in je leven.....soms moet je de duisternis door om het licht te aanvaarden.....

Heb vertrouwen dus, de oplossing wordt geboden....neem hem aan, doe er iets mee, ook al vind je het niet gemakkelijk...doe het, het leid tot iets goeds.

Hoop dat het een beetje hout snijd wat ik geschreven heb. Anders mijn excuses.

grtjs,

Lief

Hoi Angel,

Welkom terug....

De doorbraak zou op relationeel vlak moeten zijn. Wat financien betreft inderdaad besloten om spijkers met koppen te slaan. Ik geef mezelf een maand mijn fotografie van de grond te krijgen, anders een baantje gaan zoeken. Koersverandering is noodzakelijk op relationeel en financieel vlak.

Ik hoop dat ik het ergste gedeelte al gehad heb. Vanaf hier een lange weg vooruit, maar ik kies ervoor.

Dank je wel :-*

Kaartjes voor 7 januari.

zeis-vogels-ooievaar=schip /mc=ring
   weg-vrouw-tuin
       beer-kind
           heer

Even op mij in laten werken. Kijk er later naar...

fijne dag!

groetjes, Lief :)

LoveAngels

Goedemorgen Lief,

10 12 17 =3
22 29 20
15 13
28

Een beslissend of afsluitend gesprek zet de verandering in gang....de koersverandering op betere tijden. Je volgt je weg, je voelt je goed als vrouw en de rust keert in je terug. De beer laat zien dat die rust vooral ook innerlijk is (dus het is mss wel druk, maar je ervaart het niet als druk).
Verandering is van omgeving/sociale contacten (dit kan op werkgebied, of in vriendenkring zijn...denk zelf op werkgebied).....nieuwe impuls voor je bankzaken.
Ik zie in deze kaartjes ander werk liggen, werk dat jou de rust geeft die je nodig hebt.....

Mooie kaartjes Lief. Fijne dag vandaag.

Lief

hoi Angel,

Ik heb net een gesprekje gehad. Gezegd dat het geforceerde gedoe maar eens over moet zijn en we maar weer eens 'gewoon' moeten gaan doen. Hopen dat dit de koersverandering naar betere tijden inleidt.
Ik voel mij naar de omstandigheden inderdaad wel goed en voel ook dat ik op de juiste weg zit.

Werkgebied zou fantastisch zijn. Het zou mij inderdaad rust geven wanneer ik ook inkomsten binnenbreng waardoor ik meer met het gezin kan doen zodat we eens van elkaar kunnen genieten.

Dank voor het duiden :-*

Eva_84

Dag Lief,

zeis-vogels-ooievaar=schip /mc=ring
   weg-vrouw-tuin
       beer-kind
           heer

Gesprekken om iets te kunnen afsluiten en een nieuwe weg uit te gaan. Ook een telefoontje van een vrouw die nieuws aankondigt, en je misschien uitnodigt om ergens heen te gaan.
Ook afspraken maken met een vader ivm de aanpak rond een kind?
Fijne dag  :-*

Lief

Dank Eva :-*

Gesprekje gehad ja. Of het iets op heeft geleverd ???

Uitnodiging nog niet gekregen. Afspraken kind ook nog niet....

Kaartjes voor 8 januari.

maan-weg-ruiker=brief /mc=roede
     hond-zon-kruis
         kind-zon
            kist

Een mooi voorstel via de mail op werkgebied? Ergens afstand van nemen en vrij laten(roede)
Of worden er keuzes gemaakt wat betreft de vrouw die in het spel is. Zaait zij ruzie met haar berichten
?
Er komt weer vertrouwen waardoor veel verdriet kan verdwijnen.
Aangename vernieuwingen waardoor er iets kan worden afgesloten en een nieuwe start gemaakt kan worden.

fijne dag!

kreeft

Lief

Goedemorgen,

kaartjes voor 9 januari.

maan-hond-weg=kruis /mc=tuin
  vos-huis-weg
    hond-boek
         kist

fijne dag!

Eva_84

Dag Lief,

vos-huis-weg
    hond-boek
         kist

Zowel voor gisteren als vandaag heb je als eerste kaartje de maan, en als laatste de kist. De maan die staat voor dromen, maar ook illusies, waar je inzichten krijgt en de illusies kan achterlaten (kist), meer de realiteit inzien.
Een vriendschap (met iemand die je kent door je werk of opleiding) waarbij je de keuze maakt om ermee te stoppen, niet meer zelf te investeren in die vriendschap maar het meer vanuit die persoon laten komen.
Het wantrouwen in huis gaat weg, een frisse wind in huis waardoor het aangenamer vertoeven wordt.
Liefs  :-*

Lief

Dank Eva :-*

Inderdaad meer de realiteit zien en geen dingen die er helemaal niet zijn. Moeilijk nog. Wantrouwens steekt soms ineens de kop op. Moet slijten.
Die vriendschap begrijp ik wel, maar dan andersom. Een dame die tegen mij opziet en alles voor mij wil doen. Beetje idolaat zelfs. Ik heb er niet zoveel mee en houdt altijd een beetje de boot af.

Fijn dat het wantrouwen in huis weggaat en het aangenamer wordt. Zeker een frisse wind gehad, eens goed hart gelucht....

Moonskin

Hoi Lief,

vos-huis-weg
    hond-boek
         kist

Je denkt na over een vriend(in) welke zich misschien wat raar gedraagd, je maakt een keuze waarbij je een beslissing zal nemen, hierdoor neemt het contact met de omgeving weer toe. Ga je misschien verhuizen door bedrog en intriges thuis?? Of een vriend die eerlijk zal zijn over zijn inzichten doen je een nieuwe weg kiezen.. Nieuwe vrienden welke gaan komen zorgen voor een nieuw begin dat je gaat maken..

Fijne dag..

Liefs Thea

Lief

Dank Moon :-*,

Een vriendin die wat opdringerig is. Ik kan niet zo goed tegen mensen die mij op een voetstuk plaatsen. Ik heb besloten weer eens op les te verschijnen morgen naar mijn fotoopleiding. Ik heb me er een poosje van teruggetrokken.
Nee niet verhuizen. Bedrog is voorbij en we proberen dingen thuis weer in het 'normale' te krijgen.
Soms nog wat moeilijk van mijn kant door hier en daar wat wantrouwen.
Inderdaad wat nieuwe dingen qua fotografie waardoor ik contact heb met wat nieuwe mensen....

Fijne avond!