dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:58:41 AM

Sweetie

Liefje,
Berg-zeis-weg=ooievaar / mc= kist
     Zon-maan-schip
        Brief-anker
           Boek

Ervoor gaan , met de grove bezem erdoor gaan slaan , op een beetje een agressieve manier om toch je frustraties kwijt te kunnen , je hakt grote knopen door en veranderd van koers , je beslist om een andere weg in te slaan , een grote verandering en een nieuw begin zijn in aantocht , nog wat werk berichten die het tij doen keren , ook papieren en documenten die al lang blijven liggen nu aanpakken en berichten over fotoboek die afgemaakt moet worden ..

Suus  :-*

Lief

Hoi Suusje,

Zeer benieuwd! Ik kan bijna geen grovere bezem meer vinden. Zal dan veegmachine moeten gaan worden :D
Ik ben benieuwd naar andere koers en grote verandering.

Wat werk betreft klopt. Net weer gereageerd op wat werk. Fotoboek kan 2 zijn. Mijn boek uit Rome. Of contact met iemand die idee over een boek met vrouwen met borstkanker wil uitwerken. Dat zou een groot project kunnen worden.

Dank Suus  :-* :-*

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Lief

Dank Suus :-*

Kaartjes voor 1 februari.

Vogels-ruiter-vrouw= wolken /mc= hond
  Kind-lelie-anker
    Slang-vrouw
        Kruis

Gepraat over nieuws wat ik krijg. Geluk komt mijn kant op.
Een jonger iemand die mij inzichten biedt en vertrouwen geeft.
Vernieuwingen. Ik ga verlost worden van ellende en verdriet.

Fijne dag!

Groetjes, Lief :)

Sweetie

Liefje Lief,
Vogels-ruiter-vrouw= wolken /mc= hond
  Kind-lelie-anker
    Slang-vrouw
        Kruis
nieuws op komst , opwinding rond een kind tegenover een ouder persoon , er komt nieuws door steun voor de vrouw en nieuws van een leraar ofzo .. iemand die iets te zeggen heeft , je stelt je nogal onzeker op en het vertrouwen is wat zoek , het lijkt er allemaal nogal wat onduidelijk in te liggen , een hulp die ervoor zorgt dat je je oude velletje zorgeloos kan achterlaten , is wel van moeten voor de dame , is nodig om zaken anders te gaan aanpakken , oude dingen aflaten , die zware jas ..leg hem maar af en doe een luchtig jasje aan lief , het zal zoveel minder zwaar wegen 

Suus

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 3 februari.

vogels-ruiter-ster= vrouw /mc=vrouw
  kind-ooievaar-ruiker
        lelie-boek
           tuin

Vernieuwingen door een dame.
Leuk reisje voor een kind?
Iets leren van een leraar in groepsverband.

fijne dag!

groetjes, Lief :)

Sweetie

Liefje,
  kind-ooievaar-ruiker
        lelie-boek
           tuin

opwinding ten opzichte van een kind , er komen veranderingen aan die staan nog in de kinderschoenen , er komt meer rust en daardoor verloopt het beter , de lelie wil nieuwigheden aanpakken en wil alles doorbladeren , heeft een ander inzicht gekregen en zal zich meer openen naar jullie toe .. h-jij voelt je op en top vrouw !!

Suus  :-* :-* :-*

Eva_84

kind-ooievaar-ruiker
        lelie-boek
           tuin

Gesprekken over vernieuwing. Een kind dat met leuk nieuws komt aanzetten! En een overeenkomst met een oudere persoon rond het boek waar jullie samen aan zouden werken.
:-*

Lief

Dank Suus en Eva :-* :-*,

Kind had inderdaad iets. Veranderingen, altijd welkom :D

Boek ga in binnenkort over praten. Kijken hoe we dat vorm gaan geven.

Kaartjes voor 4 februari.

berg-kist-brief=tuin /mc=roede
vrouw-anker-roede
      heer-zeis
        klaver

een einde aan problematiek waardoor er een nieuw begin komt. Nieuws vanuit een groep/vriendenkring. Onenigheid daar?
Tussen de vrouw en de heer zit het goed. De heer gooit iets af waardoor hij zich beter voelt.

fijne dag!

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 5 februari.

wolken-beer-vos=anker /mc=vrouw
   berg-vrouw-kind
      vos-wolken
          tuin

Problemen rond financiƫn waar ik wantrouwen over heb. Een kind wat zich geblokkeerd voelt en wat eetproblemen heeft. Een liefde met geluk in het verschiet.
Problemen in sociale kring worden overwonnen.

fijne dag!

Eva_84

wolken-beer-vos=anker /mc=vrouw
   berg-vrouw-kind
      vos-wolken
          tuin

Een moeilijke dag met veel wantrouwen, het kan allemaal wat moeizaam gaan vandaag.
Problemen door jaloezie en wantrouwen waardoor je niet vooruit kan. Moeilijkheden met een kind dat jou misschien wat verwijten kan maken.
Een overeenkomst die niet gevolgd wordt.

Lief

Dank Eva :-*

Zeker een lastige dag. Niet zozeer wantrouwen, maar wel onzekerheid.

Kaartjes voor 6 februari.

ooievaar-ring-kist=vos /mc=ring
wolken-sleutel-weg
  schip-toren
      weg

Veranderingen waardoor we langzaam uit een moeilijke periode gaan komen.
Oplossingen door keuzes te maken.

hmm, lastig kaartje.

fijne dag!

Eva_84

wolken-sleutel-weg
  schip-toren
      weg

Veranderingen in de relatie waardoor er een einde aan wantrouwen zou gemaakt kunnen worden. Niet goed weten welke oplossing te kiezen, maar waarschijnlijk komt er een grote koerswijziging met de hulp van een instantie die jullie de weg toont.

Sweetie

Liefje

wolken-sleutel-weg
  schip-toren
      weg
veranderingen in relatie met een heer ( wolken ) het lijkt wat onzeker te zijn , je opent jezelf wel maar je raakt er niet uit .. je vertrouwt het allemaal niet zo in de relatie , een oplossing dient zich aan , er komt hulp uit een toren maar je moet toch een beslissing nemen .. maar je twijfelt aan iets , er kan een andere koers aangepakt worden en je zal toch in een richting geduwd worden , ..loverloop eens alles meid !

Suus

Lief

Hoi Eva en Suus,

Niet eens echt wantrouwen. Niet weten waar ik aan toe ben, onzekerheid. Ik heb behoefte aan bevestiging, kunnen zien en voelen dat iemand graag met mij is.

Ik ben benieuwd naar de hulp uit de toren. En weet even niet wat ik zou moeten beslissen.
Geduwd worden in een richting zelfs? We gaan het zien....

Dank jullie wel :-* :-*

Liefs, Lief :-* :)