dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:58:41 AM

Lief

Goedemorgen,

Gelukkig Nieuwjaar allemaal!!!

Kaartjes voor 1 januari 2014.

hart-slang-heer=muizen /mc=anker
     zon-anker-beer
         lelie-vos
            kist

straks eens naar kijken....

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Lief,

hart-slang-heer=muizen /mc=anker
     zon-anker-beer
         lelie-vos
            kist
verleiding en de heer kan precies wat meer genieten van zijn kracht maar piekert , denkt , 1 stap vooruit en misschien 2 achteruit , hij vertrouwt zichzelf nog niet volledig , sommige zaken kan hij nog niet loslaten

Suus

Lief

Hoi Suusje,

Hmm, verleiding? Ik vraag me af wat. Nee zeker niet in betrouwbare zone. Hij houdt zeker aan alles vast.

Ik laat steeds meer los. Zal mijn eigen pad gaan kiezen. Het is niet anders....

Liefs, Lief :-* :)

Sweetie

Verleiding tot succes meid , ( zon - slang )

Lief

Owkee Suus,

Dank je :D

Kaartjes voor 2 januari.

zon-boom-ster=ster /mc=ruiter
  kruis-berg-maan
   berg-ooievaar
        klaver

Positieve berichten die weer groei in een relatie brengen.
Een einde aan verdriet en ellende. Inzicht in iets.
Hierdoor kunnen veranderingen plaatsvinden waar ik gelukkig van wordt.
Kan ook wijzen of verbetering van de financien.

fijne dag!

Sweetie

Liefje,
zon-boom-ster=ster /mc=ruiter
  kruis-berg-maan
   berg-ooievaar
        klaver
Ziet er wat koortachtig uit , het kruis is op de berg geplaatst en nu zal je ook aan je ster kunnen reiken ,de veranderingen stonden geblokkeerd maar er komt helderheid , ook op vlak van emoties zal je verandering ondervinden , hetgeen geblokkeerd stond zal je ook kunnen loslaten ..

Suus

Lief

Dank je wel Suus :-*,

Zo is het inderdaad. Er was een blokkade die ik gisteren even uitgespuugd heb. Voelt enorm veel beter vandaag. Helderheid komt er zeker en ik denk zelfs zeer snel. Ik weet niet waarom, maar zo voelt het. Ik voel ook dat ik makkelijker los kan laten.....

Tarot sluit mooi op deze kaarten aan. Openen, het naar buiten komen. De brug over, angsten verdriet loslaten en daar best een feestje op mogen vieren...

liefs, Lief :-* :)

Sweetie

Citaat van: Lief op januari 02, 2014, 16:19:42 PM
Dank je wel Suus :-*,

Zo is het inderdaad. Er was een blokkade die ik gisteren even uitgespuugd heb. Voelt enorm veel beter vandaag. Helderheid komt er zeker en ik denk zelfs zeer snel. Ik weet niet waarom, maar zo voelt het. Ik voel ook dat ik makkelijker los kan laten.....

Tarot sluit mooi op deze kaarten aan. Openen, het naar buiten komen. De brug over, angsten verdriet loslaten en daar best een feestje op mogen vieren...

liefs, Lief :-* :)
Ja , de tarot zal ik zo even gaan bekijken , maar de ruiter zegt dat het allemaal in beweging is !

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 3 januari.

zeis-huis-schip=ooievaar /mc=brief
       vos-slang-tuin
          berg-brief
           vogels

Zo naar kijken..

Sweetie

Liefje,
zeis-huis-schip=ooievaar /mc=brief
       vos-slang-tuin
          berg-brief
           vogels
Zaken op een sluwe manier aanpakken thuis , er komt veranderingen aan in de omgeving door een andere aanpak , iets in de omgeving moet aangepakt worden en dat kan hetgeen zijn waar nu aan gewerkt moet worden , de tegenzin is groot om het te uiten en brengt wat opwinding mee binnen het gezin .. maar de veranderingen komen wel door dat bericht  ;) !!

Suus  :-*

Lief

Dank je Suusje,

Het komt op gang, de veranderingen.....

ring-lelie-hond=ruiter /mc=maan
toren-vogels-toren
       zon-zon
        boek

Een verbintenis die blijft en waar geluk komt door vertrouwen en iets wat bericht wordt.
(Telefoon)gesprekken. Iets wat een goede investering is. Werk?

Lastig kaartje met al de dubbele.

fijne dag!

Sweetie

Liefje,

ring-lelie-hond=ruiter /mc=maan
toren-vogels-toren
       zon-zon
        boek
Een relatie met een hoger geplaatst persoon ivm fotografie , er komen zaken in bewegingen je krijgt bericht aangaande werk , positieve gesprekken en iets wat je zal ontdekken die blijdschap brengt

Suus

Lief

Hoi Suus,

DAt ziet er top uit....

Misschien morgen bevestiging van een klein opdrachtje en nog wat in de pijplijn...

kaartjes voor 5 januari.

ster-schip-brief=zeis /mc=vos
toren-lelie-ruiter
kind-zon
kist

lastig kaartje, vanavond naar kijken. Wel een einde aan wantrouwen volgens mij. Dat zou fijn zijn!

fijne avond!

Eva_84

Lief,
ster-schip-brief=zeis /mc=vos
toren-lelie-ruiter
kind-zon
kist
Een leuk contact via internet, misschien zelfs iets besteld? Je krijgt plots nieuws dat je toch niet helemaal vertrouwd. Steun van een oudere persoon ivm het werk, ben je naar iemand toe gestapt om raad te vragen? Een kind dat naar de zon is gegaan (een reisje ofzo)?
Liefs  :-*

Lief

hoi Eva,

Contacten via internet is hier op CW. Inderdaad nieuws gekregen waar ik niks mee kon en vragen opwierp.
Dat steun van die oudere persoon zit er wel aan te komen. Inderdaad gesprekken gevoerd en adviezen gekregen. Hahaha, een zoon met rode kop omdat hij te lang onder de zonnebank heeft gelegen. ;D ;D

Kaartjes voor 6 januari.

hond-sleutel-ruiker=hart /mc=wolken
   beer-wolken-sleutel
         berg-schip
             hart

Oplossen van een probleem wat betreft vertrouwen. Blijdschap in mijn gevoel omdat de wolken over gaan drijven. Beer-wolken-sleutel weet ik niet. :-\
Berg-schip= iets wat geblokkeerd is komt beweging in. In dit geval met het hart eronder betreft het hartzaken.

fijne dag!