jaarkaartjes 2014

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:51:52 AM

Lief

hoihoi,

Hier mijn jaarkaartje voor 2014.

Beer.

Geluk. Kracht. Krachtig persoon. Moeder of goede vriendin.

Ik denk dat ik een gelukkig jaar krijg en zeker een krachtig persoon ben....

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

LoveAngels

Citaat van: Lief op januari 01, 2014, 01:51:52 AM
hoihoi,

Hier mijn jaarkaartje voor 2014.

Beer.

Geluk. Kracht. Krachtig persoon. Moeder of goede vriendin.

Ik denk dat ik een gelukkig jaar krijg en zeker een krachtig persoon ben....

groetjes, Lief :)

Een jaar dat in het teken staat van je bankzaken...zorg dat je dat (weer) op orde krijgt....maar ook van je soms alleen voelen, ondanks dat je krachtig en sterk overkomt voor je omgeving. Je wilt je wel eens terugtrekken, soms ook wil je iedereen weggrommen "kom niet te dicht bij me".....maar je moedergevoelens/je familiegevoelens zijn zeer sterk, en daarmee maakt d beer ook voor jou dit jaar dat je gezin erg belangrijk is en veel aandacht nodig heeft, die je ook graag geeft. Je koestert je gezin, beschermt je gezin.....maar durf ook gewoon in de openheid te treden, je bent er sterk genoeg voor.
Zorg evenwel dat je bankzaken op orde zijn, da's een belangrijke boodschap voor je.

Hoe is het met je gebit/tanden? Of een beugel? Kreeg dit zo door, heeft m.i.niets met de kaart te maken....

grtjs,

Sweetie

Liefje ,

Je hebt je krachten nodig maar je staat sterk , ook al voelt het soms niet zo aan ..

Ook moeder zijn zal voor jou een grote rol spelen , kinderen die je wat meer nodig hebben
Zaken doen zal je ook goed afgaan dit jaar

Suus  :-*

kreeft

mijn jaarkaartje voor 2014

het hart  :o waaw

Liefde, warmte, vriendschap, gevoeligheid, pijn, liefdesverdriet

grtj  :)

Eva_84

@Lief: kracht vinden in jezelf, op gebied van geld je mannetje staan. Ook in je moederrol belangrijk dat je krachtig naar voor komt, dat je kinderen voor hulp en steun bij jou terecht kunnen.
@kreeft: hartzaken, gevoelens, een nieuwe liefde? :)

Sweetie

:D Kreeftje wordt dikke vet verliefd , gevoelig en heel lief maar da laatste ben je al  :D