jaarkaart 2014

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:40:53 AM

Lief

Goedemorgen,

Jaarkaartje voor 2014.

Zwaarden 10


Dieper dan ik in 2013 gezeten heb kan niet. Ben ook best blij met deze kaart. Ik kan vanuit hier alleen maar weer naar boven.....

Het diepste punt is bereikt. Vanuit hier kan ik alleen maar weer vooruit gaan. Positief denken zodat ik grote stappen vooruit kan maken....

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

#1
Lief,
Je wilt wrs ergens een streep onder zetten, zonder een nieuw begin te zien.
het is het verstand wat de toon zet... samen gebald tot een mentale uitbarsting.
De keuze,s die je gaat maken kunnen deze sfeer nog best een andere koers laten varen...
Wie weet meisje wat er allemaal nog voorbij komt...

Je kunt je jaarkaart ook uitrekenen via je geboortedag( laatste en het lopende jaar)
Die geeft ook inzicht.

Momenteel even niet zo gelukkig, maar niets blijft altijd hetzelfde
Liefs Vlinder

Lief

Hoi Vlindertje,

Ik weet dat het wel weer goed komt hoor. Vanuit hier kan ik alleen maar weer vooruit. Ik snap het uitrekenen van de jaarkaart niet. Hoe doe ik dat dan? Geboortejaar is 11 sept 1969, welke ga ik er dan bij optellen?

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

de zegewagen.....de noodzaak om een nieuwe fase in te gaan..

Lief

Dank Marianne :-* :-*

Nog de beste wensen voor 2014.

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

11-09-2013=53 =8 Kracht Deze kaart is dus van verjaardag tot verjaardag

11-09-2014= 54=9 Heremit

groetjes en liefs

Vlinder

Het jaar in zijn algemeenheid is dus 2014 = 7 de Zegewagen
Dit is voor ons allemaal in het algemeen dus.

kreeft

Jaarkaart de Keizer

Kweken van zelfdiscipline
De Keizer staat voor ons realisme en ons verlangen naar stabiliteit en zekerheid. Deze kaart toont onze zin voor orde en nuchterheid, voor discipline en verantwoordelijkheid, en de capaciteit onze energie te richten. De keizer brengt structuur in ons leven.

Het thema van dit jaar is om vorm te geven aan tot nu toe vage plannen. Om gedisciplineerd te zijn en je energie wat beter te leren richten. Het komt je allemaal niet aanwaaien, maar je harde werken wordt uiteindelijk wel beloond.

grtj

Lief

Look for the answer inside your question...