Mijn dagkaarten ...getrokken op catherina web

Gestart door VlinderTuin, december 29, 2013, 00:20:53 AM

VlinderTuin

Op 28 - 12 -2013 trok ik de  ;)staven schildknaap :).
Een hele mooie kaart.
Die wijst op iets nieuws...? tja we zullen het wel zien vandaag heerlijk getafeld met mijn ouders die bij ons kwamen eten was super gezellig met heerlijk eten van oude recepten die van mijn overleden oma's kennissen en van mijn lieve moeder... heerlijk die kerstdagen.
Met de kaart van vandaag 29-12-2013  :Dde staven koningin ;) ben ik ook zeer content deze trek ik trouwens best vaak als dagkaart. een mooie kaart waar ik eerder ook al eens mijn gevoel over heb geuit bij de uitleg staven koningin aangezien ik deze kaart vaker trek. allemaal fijne dagen geniet van het samen zijn met vrienden, familie maar vooral ook van ons gezin mijn schatten van kinderen heerlijk :)
Groetjes en veel liefs Vlindertuin  :D.

VlinderTuin

Vandaag 30 december Pentakel 6 getrokken een hele mooie kaart alhoewel hij mij niet helemaal duidelijkheid geeft in combinatie met voorgaande kaarten wat dit voor mij inhoud. Misschien dat ik het morgen aan het einde van de dag beter snap. ;). Vandaag weer heerlijk genoten van vrienden en ons gezin :).
groetjes en veel liefs Vlindertuin.

dameblanche

pages geven aan dat er een nieuwe situatie is aangebroken, waarbij je op je strepen moet gaan staan, je wilskracht weer moet gaan tonen,
de pentakels 6 is de kaart van geven en ontvangen.
er heerst een sfeer van overvloed en je vindt het heerlijk om te kunnen delen.

lfs marianne

VlinderTuin

Ha Marianne,

lief dat je reageert. Ja nu met de kerst hebben we echt veel met familie kunnen doen gezellig eten gezellig samen zijn dat was heerlijk, echt genieten :).
Thanx :-* groetjes en veel liefs Vlindertuin

VlinderTuin

Vandaag 31-12-2013 Een super mooie dagkaart getrokken op oudjaarsdag de Staven 6 waarbij staat; " nieuwe zaken, overwinning, succes, roem, optimisme". Dat is wel een hele mooie kaart  :D. Iedereen alvast een hele mooie oudjaarsdag gewenst en een goed maar vooral ook gezond 2014. Groetjes en veel liefs Vlindertuin.

VlinderTuin

#5
Vandaag in het nieuwe jaar de zwaarden AAS als dagkaart getrokken dit is wel een heel mooi begin voor 2014 :). De jaarwisseling was super gezellig echt een hele mooie dag intens genietend met ons eigen gezinnetje :). Vandaag 1 januari was wat rommeliger ,moeilijker op gang komen familie bezoek wat wel gezellig was maar in het begin wat stroefjes verliep maar uiteindelijk gezellig was :). Nu moe nog wat aan het leren (studie die ik volg) vandaag maar eens op tijd naar bed :). Groetjes Vlindertuin :).

VlinderTuin

Vandaag voelde ik naar 00.00 uur een soort kracht over me heen komen als of ik ineens dingen anders zag. Dat ik mezelf mag zijn me niet druk over hoef te maken of anderen zich gekwetst zouden voelen over mijn eerlijke antwoorden omdat men zich daar eerder andersom ook nooit druk over maakte. Ik zag een film van stukjes uit mijn leven voorbij komen waarbij anderen mij diep hadden gekwetst ik alleen maar beschamend kon kijken en denken dat ik dit ooit heb geaccepteerd. Ik voelde me nu met rechte rug denkend en dit nooit meer. Dus ik trok ik mijn dagkaart en ik trok de staven vier.  Is het zwak om je zwakheden te laten zien...misschien niet slim maar wel eerlijk ten opzichte van jezelf...en het kan me ook eigenlijk niet meer schelen wat anderen vinden. Dit is mijn moment waarbij ik even mag voelen zoals ik het ervaar zonder mij druk te hoeven maken over anderen, wat anderen hier wel of niet van vinden :). Dit is zoals het is... en nu komt mijn moment... mijn tijd...mijn leven..:).

En dat blijkt dan weer met de staven vier:
Staven 4 is een kaart van grote vreugde: met groot plezier nieuwe ervaringen opdoen, onbezwaard en zorgeloos een nieuwe richting inslaan, graag bereid zijn om je grenzen te verruimen, om nieuwe mogelijkheden te onderzoeken - en dit kan zowel op uiterlijk als op innerlijk terrein betrekking hebben. De essentie is openheid.

Hoe toepasselijk :).
Groetjes en veel liefs Vlindertuin  :-*

VlinderTuin

#7
Hallo vandaag was een slechte dag alles liep fout maar goed het is zoals het is :(. Mijn dagkaart vandaag 3 januari was Staven aas. Hopelijk brengt 4 januari meer positiviteit mijn kaart vandaag is 4 januari is de zegenwagen. Hopelijk beter als 3 januari. Groetjes en veel liefs Vlindertuin 8).

dameblanche

je moet de kaarten niet een voor een per dag gaan bekijken, de getrokken dagkaarten vormen uiteindelijk een ketting.

kijk naar de zwaarden aas, azen geven je een sprinkplank naar.
gevolgd  door de staven 4, hierbij zal je energie weer in balans en in evenwicht gaan komen DOOR de zegewagen te hanteren.
de teugels weer in eigen handen gaan kunnen nemen, je leven weer op de rails plaatsen gaan, je niet [meer] laten beinvloeden door negativiteit.

VlinderTuin

#9
Hoi Marianne,

Heel erg bedankt voor je uitleg. Daar ben ik heel erg blij mee.Ik zie de ketting niet aangezien ik geen tarot kaarten kan lezen misschien toch maar een keer een cursus volgen :). Of misschien straks leren terug kijken en daarvan leren :). Maar heel fijn dat jij voor mij wilt terugkijken en de blinde wilt leren om te zien. Je zou je kunnen afvragen wat ik hier dan doe maar het heeft me altijd getrokken en ik vind het wel heel erg mooi om naar de kaarten te kijken en te proberen te begrijpen. Ooit komt de dag haha :). ...Vandaag 5 januari heb ik weer de zegewagen als dagkaart :). Nu overdag om 12.30 uur trek ik daar naast bij de De enkele kaartlegging ook nog de zwaardenschildknaap en staven vijf kaart met als aller laatste (ik kon het niet laten om er nog eentje te trekken) pentakel ridder op een zwart paard. mmm... het past wel bij elkaar...en misschien ook wel bij de situatie .... :) Thanx marianne dikke knuffel Vlindertuin :).

VlinderTuin

Ik had vandaag de dagkaart Symbolon getrokken de rattenvanger, Daarnaast de dagkaart de keizer bij de gewone dagkaarten je mag maar 1 dagkaart trekken dus ik weet niet omdat ik nu en de symbolon en de gewone kaart heb getrokken of dat mag. En stel dat het niet mag wat gebeurt betekend dit dan? groetjes Vlindertuin :).

VlinderTuin

P":  net nog een enkele kaartlegging gedaan bekers 10. Het weer is geweldig echt genieten ;) Heerlijk uitwaaien onder een wandeling met een zonnetje echt fijn :).

VlinderTuin

Gister 10 januari had ik de kaart met kracht de afbeelding leeuw, Vandaag 11 januari zwaarden twee. MMmm niet zo,n geweldige kaart. Ik dacht ik doe er een enkele kaart leging bij maar dan krijg ik zwaarden 9 dat maakt het er niet beter op mmm... nog eentje dan van de enkele kaartlegging. En dat word pentakel 3 tja  het lijkt allemaal op een beproeving te wijzen die ik doorstaan ga. hopelijk niet met mijn gezondheid want mijn gezondheid doet zo raar de laatste tijd. En ik ben al zo ziek geweest niet nog eens.... nog een kaartje dan met de vraag of het over gezondheid gaat. De ster... daar word ik dus niet veel wijzer van.
Het is wel een positieve afsluiting :). Welterusten groetjes Vlindertuin

dameblanche

de ster geeft een goede gezondheid aan, de ster is een positieve kaart.
alleen de kaarten van de grote arcana komen in aanmerking om een vraag te kunnen stellen over je gezondheid.

de leeuw vraagt om kracht, echter de zwaarden 2 laten zien dat emotie en ratio niet in evenwicht zijn.
de dame op de kaart houdt haar handen voor haar borst gekruisd.
zij beschermt dit gebied, maar zij wil ook haar innerlijkheid beschermen.
de buitenkant wil niet laten zien dat de binnenkant behoorlijk in angst leeft.[zwaarden 9]

VlinderTuin

#14
Hoi marianne  :D wat een super mooie uitleg. Zeker wat betreft de gezondheid ,Bedankt daarvoor :). de emoties wisseling, bescherming angst, Ik herken me daar helemaal in  8). Vandaag en gister trok ik als dagkaart de wereld. Heel veel sterkte Marianne,...  voor morgen ....Ik duim met je mee  :-* Dikke knuffel groetjes Vlindertuin.