Hulp gevraagd....

Gestart door vivi, december 28, 2013, 12:14:21 PM

vivi

Heer -     roede -       kind -      vogels -  maan -   ster -   ruiter -     zon -       boom
Ring -     ooievaar -   sleutel -   slang -    beer -    Weg -   zeisen -   huis -      Vissen
Berg -    vrouw(pk)-  lelie-        Hond -    Hart -    boek -   muizen - lijkkist -  tuin
Wolken - vosje -       ruiker -     toren -    anker -   schip - kruis -     brief -     klaverbladen

Zou iemand mij kunnen helpen met deze legging...
Vooral mbt de eerste drie kolommen... Ik heb vaak het gevoel dat ik erin zie wat ik zelf wil zien... En ik zou willen verifiëren of hetgeen ik zie overeenkomt met wat anderen erin zien....
Alvast bedankt....
Grtjs vivi

Sweetie

Hallo Vivi ,

Moeilijkheden en het zwaarste ligt achter jou ( links is het verleden en daar staat de berg naast jou samen met de wolken en dit heeft te maken gehad met een man er is een strijd of woordenwisseling met de heer ( heer - roede ) , de relatie heeft het moeilijk te verduren gehad en is verandert berg - ring - ooievaar )
Zelf heb je niet altijd open kaart gespeeld ( de vos ligt onder de dame en de vos ligt op het huis van de dame ) , je bent nieuwe plannen aan het maken en hoopt dat daar oplossingen te vinden zal zijn ( kind -sleutel ) ..
Zal het nu even hierbij laten ..als je wil kijk ik wel weer wat verder, je zegt het maar !

Liefs
Suzy

vivi

Dag suzy....
Hartelijk dank voor je reactie...
Ik heb het inderdaad zwaar te verduren gehad...
Ik ben bedrogen door de heer en de relatie met mij is intussen beëindigd....
Ik ben zelf echter altijd eerlijk geweest, dus dat van de vos op mijn huis kan ik niet echt thuisbrengen...
Ik had het zelf ook anders geInterpreteerd..

Ik had het als volgt geÏnterpreteerd:

moeilijkheden inderdaad achter mij, maar niet voor de heer (ex)..  Moelijkheden komen eraan voor de heer in zijn nieuwe relatie ontstaan door bedrog en ik had er ook een kind in gezien  of verlies ervan (ooievaar - kind-roede)

Ik denk dat ik nog niet objectief genoeg ben om het juist te zien mss...??

Alvast bedankt voor reactie...
Andere of bijkomende reacties zijn ook altijd welkom....

Liefs Vivi

Sweetie

Hallo Vivi,
Jawel je bent wel objectief genoeg ! zo leer je de zaken het best , en jij weet wat je ervaren hebt , hou de legging bij en kijk er af en toe naar zo zal je vele zaken kunnen plaatsen .

Open kaart kan op vele vlakken wijzen meid , kan ook wijzen dat je niet altijd je gevoel gezegd/ geuit hebt , niet altijd gezegd hebt waar het op staat waardoor je nog dieper kwam te zitten  , altijd maar zeggen  .. " het zal wel beteren " terwijl je naar jezelf toe wel wist dat het niet beter zou gaan ,  je voelt je ook vaak eenzaam , hulp van een vriend(in ) zit er ook aan te komen
roede - kind ooievaar is geen verlies , maar wel proberen , doorzetten om nieuwe plannen te verkrijgen waarvan je hoopt dat er oplossingen komen .. ga je verhuizen ? er ligt iets klaar maar niet onmiddellijk ivm een huis .
Een heer die met zijn gezondheid sukkelt ( heer boom - wolken - klaver ) = de hoekkaarten
ook zit die heer in een tweestrijd .
Voor jou liggen er wel andere kansen klaar maar je zal nu en dan nog de spanning voelen en de toren spreekt over eenzaamheid , terug getrokkenheid  in je gevoel

Suzy

vivi

Thx voor de hulp suzy!!!
Ik leer ervan bij en een tweede opinie is altijd fijn!

Bedankt!
X

kreeft

vivi,

de vos wil je mss ook vertellen dat je wantrouwig bent,
de wolken liggen op de heer, dus onduidelijkheden,
of 'je gevoel ' wat verstoppen,
te licht over de dingen heen gaan en denken dat het vanzelf zal overgaan

grtj  :)

Zonnetjeinhuis