mijn dagkaartjes.........

Gestart door Kabouter, december 16, 2013, 06:48:56 AM

Sweetie

Kaboutertje ,

vos-sleutel-vogels = muizen
    roede-ruiker-anker
        tuin-kist
            heer
Je bent nogal wantrouwig , je gelooft niet dat het goed komt en je maakt je daar behoorlijk druk om iets , gesprekken met een collega doen je enigzinds wel deugd maar je blijft vast zitten als het de heer aangaat ...

Suus

Kabouter

#151
Goedemorgen allen,

Hmmm, mijn kaartjes voor vandaag zien er niet al te best uit geloof ik...........
Wolken-berg-boek
Ik raak boos/gefrustreerd over de hindernissen. En het boek staat voor het leren.........
Ik zal straks maar even doortellen.

En nu ik doortel wordt ik er niet veel blijer van ...........

           wolken-berg-boek = ooievaar
                  brief-roede-slang
                    klaver-hond
                         tuin

Fijne dag,
Carla

Eva_84

wolken-berg-boek = ooievaar
                  brief-roede-slang
                    klaver-hond
                         tuin

Het begint niet zo goed maar op het einde ziet het er wel beter uit ;)
Moeilijkheden rond een studie of iets dat je te weten gaat komen, ivm een vrouwelijk familielid, een zus of zo. Nieuws waardoor je een woordenwisseling krijgt met die persoon.
En dan nog een leuke uitstap met een vriend, ergens naartoe gaan samen?

Alvast een fijn weekend!

Kabouter

6 februari@Suus je hebt helemaal gelijk  :-[

@Eva ik heb maandag examen en zie er tegenop. Ook dat ik dit weekend flink aan de studie moet. Maar ik ga het wel doen........ :)
En uitstap met een vriend?? Ik wacht het wel af want het zit in ieder geval niet in de planning.

Dankjewel en ook fijn weekend

Citaat van: Eva_84 op februari 07, 2014, 14:01:39 PM
wolken-berg-boek = ooievaar
                  brief-roede-slang
                    klaver-hond
                         tuin

Het begint niet zo goed maar op het einde ziet het er wel beter uit ;)
Moeilijkheden rond een studie of iets dat je te weten gaat komen, ivm een vrouwelijk familielid, een zus of zo. Nieuws waardoor je een woordenwisseling krijgt met die persoon.
En dan nog een leuke uitstap met een vriend, ergens naartoe gaan samen?

Alvast een fijn weekend!

Sweetie

Kaboutertje,

wolken-berg-boek = ooievaar
      brief-roede-slang
           klaver-hond
                   tuin         
Een vervelend bericht krijgen , tegenwerking en een woordenwissel waarmee je moeilijkheden ervaart , je zoekt iets uit om te veranderen maar je ziet het eigenlijk niet zitten om iets te doen ! om het aan te pakken , Gelukkige gesprekken met een dame , een vriendin ( slang - hond ) , je hebt eigenlijk nood om eens weg te gaan

Suus

Kabouter

Hoi Suus,

Alles goed met jou? Ik heb je een paar daagjes gemist  ;)
Wat je zegt klopt, ik heb vandaag het nieuws gekregen dat mijn directeur voor wie ik werk weggaat en zoals het eruit ziet de manager van de afdeling ook. Vanavond heb ik met m'n beste vriendin afgesproken om lekker te bellen. Ze woont namelijk een eindje verder dus vaak kunnen we uren aan de telefoon hangen en dat gaan we vanavond in ieder geval doen. En ik ben absoluut toe aan een paar dagen weg. Dat zit er nu financieel even niet in. Maar ik heb met mijn dochter afgesproken dat we eind april wel een paar dagen weggaan (dat is in nederland de meivakantie :). )

Veel liefs en goed weekend,
Carla

Citaat van: Suzy op februari 07, 2014, 15:59:51 PM
Kaboutertje,

wolken-berg-boek = ooievaar
      brief-roede-slang
           klaver-hond
                   tuin         
Een vervelend bericht krijgen , tegenwerking en een woordenwissel waarmee je moeilijkheden ervaart , je zoekt iets uit om te veranderen maar je ziet het eigenlijk niet zitten om iets te doen ! om het aan te pakken , Gelukkige gesprekken met een dame , een vriendin ( slang - hond ) , je hebt eigenlijk nood om eens weg te gaan

Suus

Sweetie

Hallo Kaboutertje

:-* fijn weekend meid en geniet ervan
Bedankt voor de feedback 

Suus  :-* :-* :-*

Kabouter

Goedemorgen,
Mijn kaartjes voor vandaag zijn tuin-zon-klavers
Zijn volgens mij hele positieve kaarten, maar wat houdt de combinatie in?
Fijne dag allemaal.

Groetjes,
carla

Sweetie

Kaboutertje,

tuin-zon-klavers
er loopt iets positief af in je naaste omgeving , het geeft een overwinnend gevoel , je voelt je gelukkig en er komt financiele vooruitgang

Suus  :-*

Kabouter

Ik denk dat die positieve afronding mijn examen is geweest. Ik heb het gehaald en ik voel me inderdaad een winnaar. Het is alweer zo'n tijd geleden dat ik een examen moest doen. Ik was vreselijk zenuwachtig, maar toch gedaan en gehaald!!  ;D
Die financiƫle vooruitgang mag wat mij betreft wel komen........ ;)
Dankjewel Suus  :-*

Citaat van: Suzy op februari 10, 2014, 09:01:27 AM
Kaboutertje,

tuin-zon-klavers
er loopt iets positief af in je naaste omgeving , het geeft een overwinnend gevoel , je voelt je gelukkig en er komt financiele vooruitgang

Suus  :-*

Mazzelles

Oh hee gefeliciteerd met je diploma!! Dat lijkt mij een hele opluchting. Al weet ik niet van welke opleiding.
Ga er van genieten!!
En als je uitzicht heb op een financiƫle vooruitgang, dan kan een uitstapje makkelijker gerealiseerd worden.

kreeft


Lief

Look for the answer inside your question...

Kabouter

#163
@Lief, Kreeft, Mazzelles dankjewel voor jullie felicitaties. Ik ben er nog niet, want ik moet nog een aantal examens, maar in ieder geval een goede start  :)

Goedemorgen,
Mijn kaartjes voor vandaag zijn kruis-slang-roede
Hmmm.....ik moet oppassen voor ruzie......
Later deze ochtend zal ik doortellen.

Doorgeteld krijg ik:                 kruis-slang-roede = hond
                                                    slang-hond-vrouw
                                                         ring-roede
                                                             kruis

Ziet er allemaal niet zo fijnuit heb ik het idee...................
Fijne dag vandaag,
Carla

Sweetie

Kaboutertje ,

Hip hip hoera !!! gefeliciteerd !!!  :-* :-* :-*

kruis-slang-roede = hond
    slang-hond-vrouw
        ring-roede
           kruis
Stress en spanningen gaan loslaten .. is er iets met een dame die je kent aan de hand ? je krijgt daar een conflictje en dat lijkt precies wat pijn te doen .. er zitten knellende gesprekken aan te komen

Suus   :-*