mijn dagkaartjes.........

Gestart door Kabouter, december 16, 2013, 06:48:56 AM

Kabouter

Goedemorgen allemaal,

Mijn kaartjes voor vandaag zijn vogels-beer-ruiter
Een bericht of bezoek van een oudere man. Of hulp ofzo?

Nou, lekker bijna weekend. Allemaal fijne dag.

Groetjes, Carla

Sweetie

Kaboutertje,
vogels-beer-ruiter

Communicatie met moederfiguur kan bezoek krijgen ook van haar of nieuws die op komst is , in ieder geval staat er een telefoontje klaar om te doen , kan ook zakelijk geregel zijn

Suus  :-*

Kabouter

Goedemorgen,
Mijn kaartjes voor vandaag zijn kind-brief-ster
Zou kind hier voor mijn wens staan? Dat ik hoop een bericht te ontvangen
Of zou het staan voor communiceren met mijn kind die dit weekend bij haar vader is?
De sterren staan voor een goed bericht of goed gesprek?

Allemaal een heel fijn weekend.

Groetjes, Carla

Sweetie

Hallo Kaboutertje,

Geen communicatie gisteren ?

kind-brief-ster
Er is een bericht van een kind , ook iets nieuws die zich zal ontluiken en het zal een mooi resultaat brengen

Suus

Kabouter

Goedemorgen allen,

Voor vandaag heb ik de volgende kaartjes voor mezelf getrokken lelie-ruiter-kind
Een zuiver kind dat op bezoek komt? Of gaat het om mijn dochter die vandaag weer thuis komt?

Gister trok ik drie kaartjes met de vraag om een boodschap over mijn relatie.
Ik trok: heer-kind-ruiter en als extra informatie trok ik een vierde kaart en dit was de ruiker.
Wie kan me helpen.

@suus nee, im heb nog geen bericht gehad. Maar als ik naar mijn kaartjes kijk van de laatste dagen is er wel iets onderweg. Ik trek de laatste dagen vaak de brief of ruiter.........dus wie weet binnenkort  ;D xx

Fijne zondag allemaal.
Groetjes, Carla

Sweetie

Kaboutertje

heer-kind-ruiter en als extra informatie trok ik een vierde kaart en dit was de ruiker.

de heer heeft nieuwe plannen , er is een geboorte op komst ( een nieuw begin ) , het zal mooi wezen , een verassend bericht !
Ziet er goed uit !!

Suus  :-*

Kabouter

Hallo allen,

Mijn kaartjes voor vandaag zijn brief-tuin-schip
Een bericht wat vreugde en verandering brengt of zoiets?
Nou, dat bericht zit ik al vanaf vorige week op te wachten.......maar ja, er zat vertraging op dus ik moet nog maar even geduld hebben......... ;D
Hier schijnt er een heerlijk zonnetje dus ik ga lekker uurtje eerder naar huis  ;D

Fijne zonnige dag allemaal.
Groetjes,
Carla

Sweetie

Kaboutertje ,
brief-tuin-schip
Je krijgt weldra een uitnodiging , daarvoor moet je op verplaatsing gaan en daar zal wel een en ander besproken worden ..

Suus

Kabouter

Goedemorgen,
Mijn kaartjes voor vandaag zijn roede-ring-zo'n
Hmmmm, ruzie binnen een relatie.........maar dat kan ook een werkrelatie zijn??
Fijne dag allen,
Carla

Sweetie

Kaboutertje,
Nee nee meid , er komen gesprekken aan over of binnen eern relatie , die heel positief verlopen , kan overeenkomst zijn die goed verloopt !

Suus

Kabouter

Hallo allen,

Gisteravond trok ik drie kaartjes voor mezelf op relatiegebied. Ik trok hart-vrouw-ruiter.
Een vrouwelijke bezoeker of ben ik die vrouw? Ik denk dat ik een bericht/bezoeker krijg en dat heeft te maken met hartzaken.

De kaartjes voor vandaag zijn hart-ooievaar-heer.
Veranderingen in de liefde. Heeft te maken met een heer.

Fijne dag.
Groetjes, Carla

Eva_84

Wat was precies jouw vraag als je de kaartjes trok?
Hoe gaat het verlopen op relatiegebied?
hart-vrouw-ruiter
De vrouw staat zeker voor jezelf. Hart+ruiter: iets nieuws dat eraan komt op liefdesgebied.

Hart-ooievaar-heer
Ook hier iets nieuws, er komen veranderingen aan en dat heeft te maken met gevoelens voor een heer.

Mooie kaartjes hoor :)

Kabouter

Hoi Eva,

De vraag op de relatie was eigenlijk algemeen. Ik vroeg de kaartjes om een boodschap over mijn relatie. Mijn vriend is tijdelijk uit huis gegaan en ik heb nu bijna een maand niks meer gehoord. Dus ja, ik hoop op een berichtje of iets te horen, maar we wachten af.

De kaartjes die ik voor vandaag trok zijn inderdaad mooi. De kaartjes van deze laatste week zijn mooi......
Citaat van: Eva_84 op februari 05, 2014, 12:24:09 PM
Wat was precies jouw vraag als je de kaartjes trok?
Hoe gaat het verlopen op relatiegebied?
hart-vrouw-ruiter
De vrouw staat zeker voor jezelf. Hart+ruiter: iets nieuws dat eraan komt op liefdesgebied.

Hart-ooievaar-heer
Ook hier iets nieuws, er komen veranderingen aan en dat heeft te maken met gevoelens voor een heer.

Mooie kaartjes hoor :)
De hele week geven de kaartjes aan dat er een bericht/bezoeker onderweg is, maar ik geloof dat deze wat vertraging heeft opgelopen  ;D

Dankjewel.
Groetjes, Carla

Kabouter

#148
Goedemorgen,
Mijn kaartjes voor vandaag zien er geloof ik niet al te best uit.
Vos-sleutel-vogels...........

Hmmmm, weet niet precies wat te verwachten. Een vals persoon in mijn buurt of slaat het op mij? En de oplossing? Wie kan helpen?
En bij doortellen krijg ik:

vos-sleutel-vogels = muizen
    roede-ruiker-anker
        tuin-kist
            heer

Groetjes, Carla

Eva_84

Vos-sleutel-vogels

Geroddel (vogels) door een onbetrouwbare persoon (vos) waar er een oplossing (sleutel) voor wordt gevonden.

vos-sleutel-vogels = muizen
    roede-ruiker-anker
        tuin-kist
            heer

Met de andere kaartjes erbij, iets wat wordt weggenomen (muizen), de stabiliteit (anker) die weg is, en waar je over piekert (vogels-muizen). Na een woordwisseling komt er meer rust en zekerheid. Met de heer wordt iets afgesloten.
Groetjes, Eva