mijn dagkaartjes.........

Gestart door Kabouter, december 16, 2013, 06:48:56 AM

Kabouter

Goedemorgen........

Mijn kaartjes voor vandaag zijn brief-lijkkist-kruis
Hmmm, ik krijg een bericht waardoor iets eindigt. Een nieuwe periode breekt aan.........??  :-\

Fijne dag allemaal.......

Liefs, Carla

Sweetie

Kaboutertje

Lieve meid .. je zal echt zaken moeten gaan verwerken,  begin opnieuw , maak een nieuw begin er zijn heel veel zaken die jij dient te verwerken , het ligt er allemaal muur vast bij ...

Liefs
Suus

Kabouter

Hoi Suus,
Het klopt, ik moet verdriet toelaten en verwerken. Maar dit heeft allemaal met mijzelf te maken. Ik vraag me alleen af wat de brief heeft te betekenen.........ik wacht het af.
Dankjewel.
Liefs, Carla

Sweetie

De brief kan hier letterlijk betekenen dat jij met jezelf moet communiceren , zet even alles op een rijtje , kijk , handel en verwerk .. je zit echt niet goed in je vel hé meid !!
Handel positief en altijd met je hart kaboutermeisje !!

Suus

Kabouter

Heel erg dankjewel. Het is niet makkelijk. Sterk zijn voor m'n vriend en ondertussen vergeet ik mezelf. Het begint me nu een beetje op te breken, dat merk ik. Ik ben me er wel van bewust en wil er mee aan de slag. En ik geloof dat ik het bericht al binnen heb. Ik voelde dat ik vrij wilde nemen van werk. Gewoon om te huilen en te verwerken. En het voelt heel ok.
Bedankt Suus!
Citaat van: Suzy op december 19, 2013, 07:00:28 AM
De brief kan hier letterlijk betekenen dat jij met jezelf moet communiceren , zet even alles op een rijtje , kijk , handel en verwerk .. je zit echt niet goed in je vel hé meid !!
Handel positief en altijd met je hart kaboutermeisje !!

Suus

Sweetie

Dat doe je niet zomaar tussen door Kaboutertje  , er zijn meerdere dingen waarmee je te kampen hebt ..

Kabouter

Klopt  :-\
Wil je plzzz mijn relatielegging niet vergeten?
Alvast dank voor alles Suus
Citaat van: Suzy op december 19, 2013, 07:36:12 AM
Dat doe je niet zomaar tussen door Kaboutertje  , er zijn meerdere dingen waarmee je te kampen hebt ..
:)

Sweetie

Nee nee meid , zal u niet vergeten  :D

Suus

Eva_84

Dag kaboutertje,
Heb ze eens uitgeteld:

brief - lijkkist - kruis = Anker / Mc= Maan
       Anker - Kist - Anker
            Slang - Slang
                   Vos
Nieuws waardoor stabiliteit even verdwijnt. Je moet iets begraven, iets laten gaan om een einde te krijgen aan een moeilijke periode waarbij je niet goed weet waar je te vestigen. Verandert er ook iets op werkvlak (als je werkt)?
Er is iets aan de gang met een persoon die niet eerlijk is tegen jou, maar je moet ook zelf wel eerlijk zijn naar jezelf.
Liefs  :-*

Kabouter

Goedemorgen,
Of het voor mij vandaag goed is..........
Mijn kaartjes voor vandaag zijn: heer-vos-anker
Klinkt weer niet goed.
Een oneerlijke heer die ik moet loslaten?
Groetjes,  Carla

kreeft

heer, vos , anker, = boom, mc/sleutel,
wolken, kind, huis
toren, ooievaar,
kruis

onduidelijkheden en wantrouwen to een heer,
ga je verhuizen? of zoek je een nieuwe thuishaven?
er komt een oplossing, de sleutel ligt daar

:)

Eva_84

heer, vos , anker, = boom, mc/sleutel,
wolken, kind, huis
toren, ooievaar,
kruis

Wantrouwen naar een heer toe waarbij het voor jou nog niet duidelijk is wat je ermee aan moet, maar er komen veranderingen in huis. Een aanslepende verkoudheid of ziekte die gaat verbeteren. Had je een vliegtuigreisje gepland?

Fijne dag  :-*

Sweetie

Kabouter ,

heer, vos , anker, = boom, mc/sleutel,
wolken, kind, huis
toren, ooievaar,
kruis
iemand die niet te vertrouwen is , die niet weet wat hij wil en wil volhouden , wil nieuwe kans maar sleutel aan je leven ( boom - sleutel ) jij hebt het in de hand .. laat je niet in een hoekje duwen maar breng nieuwe veranderingen aan op thuis front , maak plannen en hang het kind uit ( niet kinderachtig maar speels ) , dan zal het juist zijn !

Suus

Kabouter

Goedemorgen allen,
Mijn kaartjes voor vandaag zijn vogels-boom-ring
Klinkt weer eens niet al te positief.......ik begin er bijna aan te wennen.
Wie o wie zou hier nog een positieve draai aan kunnen geven?
Goed weekend.

Groetjes,  Carla

kreeft

@kabouter, klopt er ergens ook iets van wat eerder werd gezegd over je kaartjes?

:)