De tuin
De vos het huis de sterren
Het kind de hond PK 2 de lelie de slang de beer
Het hart de ooievaar de muizen
De ruiter
Kan het zijn dat er in het verleden een vriendschap een soort wantrouwen heeft gebracht? Gevoelens van een van beiden voor een vriend.
In de karma van de relatie (boven jullie) ligt tuin+huis, de vriendenkring of mensen dichtbij huis die een impact hebben op jullie relatie. Misschien zelfs er zich mee komen moeien.
Maar blijven jullie samen? Ik weet het niet. De kaartjes in jullie toekomst zijn niet de kaartjes die je zou willen zien in een gelukkige toekomst. De wens is er wel (ster), maar de slang wijst op oneerlijkheid (misschien zelfs leugens), de muizen wijzen op een verlies en de beer staat voor tweestrijd.
Volgens mij kan het wel nog goedkomen, als jullie er beiden voor gaan. Maar daar knelt het schoentje als ik je uitleg lees, willen jullie er wel alletwee aan werken, of komt het slechts van een kant?
De Lelie op jullie als themakaart kan staan voor hulp van buitenaf zoeken, vb een relatietherapie, of wie dan ook waar jullie beiden steun kunnen vinden.
Onder jullie (wat jullie zelf in de hand hebben) is ooievaar en ruiter. Ooievaar staat voor veranderingen, maar de ruiter wijst erop dat jullie zelf actie moeten ondernemen om veranderingen te creëren. Als jullie beiden je hoofd in het zand steken, en hopen dat de bui overwaait, gaat het niet lukken tussen jullie.
Ik vind dat Mazelles je al een heel goede raad heeft gegeven. Praat erover, en als beide partners erin willen investeren, werk dan aan jullie relatie. Je toekomst ligt altijd in eigen handen, maar het komt niet vanzelf.