Legging gedaan op mijn relatie

Gestart door Kabouter, december 13, 2013, 20:08:55 PM

Kabouter

Hallo,
Ik heb een legging op mijn relatie gedaan. Maar ik ben bang dat ik lees wat ik wil lezen en daarnaast ben ik een beginneling  ;)
Wie kan/wil mij helpen?
Alvast dank!
Groetjes, Carla

Hond

Hart.                       Wolken.                   Kind

Slang.                 Kruis.                   Ooievaar op PK.          Lelie.               Ster

Muizen.                   Anker.                      Beer

Zeisen

Eva_84

Hallo Carla,
Ik wil wel even kijken, maar hou in gedachten dat ik ook lerende ben hé ;)
In het verleden zie ik listigheid, roddels, misschien meningen van anderen (Slang) waardoor er veel gepieker (muizen) is geweest om de relatie al dan niet stop te zetten (kruis). Toch zijn er wel gevoelens (hart) naar elkaar toe, en is er trouw en vriendschap (hond). In het heden zijn er moeilijkheden en onduidelijkheden (wolken) die jullie moeten opklaren. Onder de PK, dus wat rechtstreekse invloed heeft op de toekomst, staat anker + zeisen, je moet bepaalde vastgeroeste patronen loslaten om vernieuwing (kind) te krijgen. In de toekomst steun van een oudere persoon (lelie, ook beer) die vooruitgang brengt (ster). Op de persoonskaart ligt de ooievaar: vernieuwing, verandering.
Liefs